Hänsel und Gretel – eine Übung zum Hörverstehen

Κατά τη διάρκεια της 12ης συνάντησης των μαθητών του ομίλου Γερμανικών ολοκληρώσαμε την ενότητα που αφορούσε την επεξεργασία του παραμυθιού «Hänsel und Gretel».

Κλείνοντας θέλαμε να κάνουμε και λίγη εξάσκηση στον προφορικό λόγο και συγκεκριμένα στην προφορά. Οι μαθητές επανέλαβαν προτάσεις από το παραμύθι και στη συνέχεια τις ηχογραφήσαμε με σκοπό να τις χρησιμοποιήσουμε σε μια ακουστική άσκηση. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές διασκέδασαν την διαδικασία της ηχογράφησης και είχαν ισχυρό κίνητρο να προφέρουν σωστά τις προτάσεις.

Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε την άσκηση

http://www.posterlounge.de/haensel-und-gretel-maerchen-serie-pr182410.html

http://www.posterlounge.de/haensel-und-gretel-maerchen-serie-pr182410.html

Fliegenklatschenspiel      Kieselsteine     Das Märchen

Τέλος παίξαμε μερικά ακόμη παιχνίδια με σκοπό την εμπέδωση και επανάληψη του λεξιλογίου και του περιεχομένου του παραμυθιού.

Παιχνίδι 1: DAS FLIEGENKLATSCHENSPIEL

Στόχος του παιχνιδιού: Επανάληψη βασικών ουσιαστικών του παραμυθιού.

Σκοπός του παιχνιδιού: Οι μαθητές πρέπει να πετύχουν με την μυγοσκοτώστρα τη σωστή λέξη.

Διαδικασία παιχνιδιού:

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των δύο ή τριών ατόμων. Σε ένα θρανίο κάθονται/ στέκονται κάθε φορά δύο αντίπαλες ομάδες.

Πάνω στο θρανίο τοποθετούνται εικονογραφημένες κάρτες με ουσιαστικά από το παραμύθι (Holzhacker, Ofen, Lebkuchenhaus…)

Με τις μυγοσκοτώστρες ανά χείρας το παιχνίδι ξεκινάει.

Ένας/μια  μαθητής/τρια διαβάζει το παραμύθι. Όταν ακουστεί ένα από τα εικονογραφημένα ουσιαστικά οι μαθητές προσπαθούν να «τσακώσουν» με την μυγοσκοτώστρα την αντίστοιχη εικόνα. Η ομάδα που πετυχαίνει πρώτη τη λέξη κρατάει την κάρτα.

Κερδίζει η ομάδα που στο τέλος έχει μαζέψει τις περισσότερες κάρτες.

 

Παιχνίδι 2: WER GEWINNT?

Στόχος του παιχνιδιού: Κατανόηση του παραμυθιού  

Σκοπός του παιχνιδιού: Οι μαθητές πρέπει να απαντήσουν στις ερωτήσεις που αφορούν το περιεχόμενο του παραμυθιού.

Διαδικασία παιχνιδιού: Οι μαθητές χωρίζονται σε 4 ομάδες.

Πιόνια είναι οι ίδιοι οι μαθητές. Ταμπλό είναι το πάτωμα και οι θέσεις πάνω στις οποίες κινούνται είναι λευκές σελίδες που θυμίζουν τα βότσαλα, τα οποία έριχνε ο Χάνσελ στο δάσος, προκειμένου να βρουν το δρόμο για το σπίτι.

Όποιος απαντήσει στην ερώτηση προχωράει μια θέση μπροστά.

Νικήτρια ομάδα είναι αυτή που θα φτάσει πρώτη στο τέρμα.

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *