eTwinning: Επεξεργασία του παραμυθιού “Hänsel und Gretel”

Στην έβδομη συνάντησή μας οι μαθητές δούλεψαν πιο διεξοδικά με το παραμύθι «Hänsel und Gretel».

Προκειμένου οι μαθητές να καταλάβουν καλύτερα το κείμενο είχε σημασία να καταλάβουν πόσο σημαντικές είναι οι τεχνικές ερμηνείας και εξερεύνησης (Deutungs- und Erschließungstechniken). Σ’ αυτές τις τεχνικές υπάγεται και η ικανότητα να ξεχωρίζει ο αναγνώστης τα σημαντικά από τα λιγότερα σημαντικά σ’ ένα κείμενο. Για το λόγο αυτό ζητήθηκε από τους μαθητές να εστιάσουν την προσοχή τους στις προτάσεις που ήταν γραμμένες σε ευθύ λόγο και να διευκολυνθούν στην κατανόηση του κειμένου.

Αρχικά υπογράμμισαν στο κείμενο τις προτάσεις που ήταν γραμμένες σε ευθύ λόγο και στη συνέχεια τις συμπλήρωσαν στα κενά «σύννεφα» του φύλλου εργασίας (Hänsel und Gretel Sprechblasen). Κάθε εικόνα στο φύλλο εργασίας αποτύπωνε μια συγκεκριμένη πράξη του παραμυθιού. Έτσι οι μαθητές μπορούσαν εύκολα να κάνουν υποθέσεις για το περιεχόμενο και τη σημασία των προτάσεων.

Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές κατάφεραν να κατανοήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες και λέξεις στα Γερμανικά, χωρίς να απαιτείται μετάφραση – μια διαδικασία βαρετή και ιδιαίτερα κουραστική.

Για να διαπιστωθεί αν οι μαθητές είχαν συμπληρώσει σωτά τα κενά «σύννεφα» , προβλήθηκαν οι εικόνες με τις σωστές απαντήσεις σε μορφή PowerPoint στον διαδραστικό πίνακα.

Το τελευταίο μισάωρο της συνάντησης το αφιερώσαμε στην κατασκευή Χριστουγεννιάτικων καρτών για τους μαθητές των συνεργαζόμενων χωρών.

DSC00140 DSC00142

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *