Δεδομένου ότι τα παιδιά του Δημοτικού έχουν μικρό εύρος προσοχής και πολλή σωματική ενέργεια η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας στην Α’ και Β’ τάξη γίνεται πρωτίστως μέσω βίντεο τα οποία προσκαλούν τους μαθητές να τραγουδήσουν, να χορέψουν και να επαναλάβουν λέξεις και φράσεις που ακούνε στα Αγγλικά. Στόχος η αφύπνιση της δημιουργικής έκφρασης μέσω της αγγλικής γλώσσας, η ανάπτυξη του σεβασμού για τον εαυτό και τον άλλο και τελικά η ΑΓΑΠΗ για την γλώσσα. Φροντίζουμε η μαθησιακή διαδικασία να είναι ευχάριστη και να δημιουργεί το κίνητρο για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας στις επόμενες τάξεις.
Ενδεικτικά σε επισύναψη βίντεο για τα μέρη του σώματος:
Εργασίες των παιδιών της ΣΤ τάξης στα πλαίσια γνωριμίας με τον William Shakespeare, Άγγλο ποιητή και θεατρικό συγγραφέα. Θεωρείται ως ο σημαντικότερος συγγραφέας που έγραψε στην αγγλική γλώσσα και ένας από τους σημαντικότερους δραματουργούς παγκοσμίως.
Εργασίες μαθητών του Ε1 και Ε2 έπειτα από εισήγηση μαθήματος με θέμα την διατροφή στα Αγγλικά!
Εργασίες μαθητών της Ε’ Τάξης στις οποίες περιγράφουν την καθημερινότητα τους και τα hobby τους.
Εργασίες μαθητών της Ε’ Τάξης ακολουθώντας την διδασκαλία ενότητας σε σχέση με κράτη και εθνικότητες.
Με αφορμή την διδασκαλία ενότητας του βιβλίου μας σχετική με ομάδες τροφίμων οργανώσαμε με την ΣΤ Τάξη μπουφέ English Breakfast. Περάσαμε υπέροχα δοκιμάζοντας: bacon, eggs, sausages, baked beans, tomatoes, fried bread and toast και όχι μόνο…
Acrostic poems.
Με τους μαθητές της Στ Τάξης δουλέψαμε ποιήματα “ακροστιχίδας”
Ακροστιχίδα ονομάζεται το είδος του ποιήματος, όπου τα αρχικά γράμματα των στίχων ή των στροφών του σχηματίζουν μια ενδεικτική λέξη ή φράση ακόμα και το αλφάβητο.
Μαθαίνοντας τα χρώματα με τους μαθητές της Β’ Τάξης. Αφού είδαμε βίντεο, ακούσαμε τραγουδάκια για τα χρώματα κάναμε το δικό μας βιβλιαράκι χρωμάτων.
Με τα παιδιά της Α Τάξης κατά την περίοδο πριν το Πάσχα χρωματίσαμε τα αυγά μας κατασκευάζοντας πολύχρωμα καπελάκια
Με τους μαθητές της Β Τάξης μάθαμε τα μέρη του σώματος και κάναμε το βιβλιαράκι μας.