ή στραβός έιν’ ο γιαλός..(Επιμόρφωση Β΄Επιπέδου)

Κάτω από: Γενικά | Ιωάννης Μόκιας
Σάββατο, 19 Απριλίου 2008 9:49 μμ |
  • “Ε, και; Αυτά είναι για σας τους νεότερους. Εμείς όπου να’ναι βγαίνουμε στη σύνταξη”. Αυτή ήταν η αντίδραση του διευθυντή του σχολείου στην ανακοίνωση της έναρξης του προγράμματος για το δεύτερο επίπεδο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ.
  • Και οι νεότεροι/ες; Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Βαρύθυμοι/ες κι απορροφημένοι/ες στις σκέψεις τους. Για τα φροντιστήρια του γιου-κόρης μαθητή/τριας, για το μηνιάτικο του γιου-κόρης φοιτητή/τριας, για τα δάνεια, για τους λογαριασμούς, πού να μείνει άδεια γωνιά στο νου να χωρέσει άλλη σκέψη. Σκέτη βουβαμάρα….

——————————

  • Το μεσημέρι είμαι για καφέ στην πλατεία με καλούς συναδέλφους. Η κουβέντα ήρθε και στην επιμόρφωση. Κι η απορία τους εύλογη: Γιατί ρε Γιάννη, μας τραβολογούν καλοκαιριάτικα στη Λάρισα μες στο μεσημέρι με γεμάτα τετράωρα τρεις φορές τη βδομάδα; Χάθηκε το φθινόπωρο; Και τα κίνητρα; Γιατί να πάει ο/η συνάδελφος να επιμορφωθεί βάζοντας χρήματα από την τσέπη του/της, πληρώνοντας τη βενζίνη, τον καφέ, το κολατσό, τη στιγμή που άλλες κατηγορίες εργαζομένων επιμορφώνονται δωρεάν με όλα τα έξοδα πληρωμένα από την υπηρεσία;

    ———————

  • Επικοινώνησα με την διευθύντρια του τοπικού ΕΠΑΛ που είναι επιμορφωτικό κέντρο για την Επιμόρφωση Α. Τη ρώτησα γιατί δεν κατάθεσε αίτηση για να γίνει ΚΣΕ Β. Έλαβα την αποστομωτική απάντηση:”Δεν θέλω ευθύνες. Κι αυτά που ανέλαβα ως τώρα, τα κάναν οι πληροφορικάριοι που έχω. Εγώ δεν ξέρω τίποτα”.
  • Δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση το αν θα γίνει ΚΣΕ ένα δημόσιο ίδρυμα επαφίεται στην ανάλογη διάθεση των πληροφορικάριών του, οι οποίοι αποφασίζουν και διατάσσουν; Δεν θέλω να παραδεχτώ ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Φοβάμαι όμως ότι είναι η αλήθεια.
  • Κι ο/η διευθυντής τι ρόλο παίζει;
  • Άμα δεν θέλεις ευθύνες κυρά μου, γιατί έγινες διευθύντρια;


2 Σχόλια »

7

   Katia

22 Απριλίου 2008 @ 12:12 ΠΜ   

Μια χαρά τα λες!

8

   Αλέξανδρος Ζαμπραΐλας

23 Απριλίου 2008 @ 4:18 ΜΜ   

Θα περπατήσει τελικά αλλά με αμφίβολα αποτελέσματα.
Λείπει η κρίσιμη μάζα που μπορεί να σπρώξει τα πράγματα μπρόστα.

Ο αριθμός των συναδέλφων που θα επιμορφώθει είναι πολύ μικρός ώστε να δημιουργηθεί ρεύμα αλλαγής στο σχολείο.

Θα βοηθούσε πολύ αν έδινες αναλυτικές οδηγίες για την διαμόρφωση του blog για να είναι διαθέσιμα στους επιμορφούμενους.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση