ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Οκτώβριος 3, 2021

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 27/9 ΕΩΣ 1/10/2021

Κάτω από: Γενικά —— ξενίδης ιωάννης @ 8:49 πμ

 

Η παρεούλα είναι ένας χώρος όπου τα νήπια συγκεντρώνονται για να συζητήσουν , να ακούσουν και να μοιραστούν κάτι σημαντικό με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Δειλά, δειλά αρχίζουν τα παιδιά να λένε τις σκέψεις τους.

 

-Η μαμά μου παρήγγειλε μια τσάντα «Μονόκερος» που θα χωράει το παγουρίνο

-Εμένα μου έκανε παραγγελία ένα ρομπότ «Μονόκερος»

-Η μαμά πήρε πιάνο και ντουλάπα

-Μπλούζες, παπούτσια και κάλτσες…ο πατέρας μου πάει προπόνηση στο ποδόσφαιρο

-Μου αρέσει που πηγαίνω στο σχολείο

-Μια φορά μου πήρε παιχνίδι η μητέρα μου

-Η μαμά μου αγόρασε παιχνίδι κουζίνα για να μαγειρεύω.

-‘Εχω ένα μηχάνημα για παγωτό. Πάτησα δυνατά το κουμπί και έσπασε

 

Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι η πιο αγαπημένη περίοδος για τα παιδιά. Είναι η περίοδος όπου τα παιδιά κατακλύζονται από μικρά και μεγάλα δώρα. Έτσι και η Κλάρα δέχεται από τον νονό της διάφορα παιχνίδια , με τα οποία παίζει όλη την ημέρα. Ένας καρυθραύστης είναι το παιχνίδι που της κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση. Χάρη στον καρυοθραύστη κάνει ένα μεγάλο ταξίδι στη φαντασία και νιώθει πολλά συναισθήματα.

 

Ένα πολύ όμορφο παραμύθι για έναν γυρολόγο που δεν τον συμπαθεί κανένας, επειδή φαίνεται στα μάτια των άλλων περίεργος. Ο γυρολόγος δεν κάνει τίποτα κακό, παρά να ταξιδεύει. Μαζί του κουβαλάει και το σπίτι του. Περνάει από διάφορες χώρες και βλέπει τα παιδί που μαζεύει γυαλιά, τα παιδιά που κυνηγάνε τα πρόβατα και τα παιδιά που θέλουν να διώξουν τα πουλιά που τρώνε τους καρπούς των δέντρων. Όλα τα παιδιά τα βοηθάει να λύσουν τα προβλήματα και όλα του χαρίζουν δώρα που τα αξιοποιεί για να λύσει τα προβλήματα που συναντά στα παιδιά των διάφορων χωρών. Δεν έχει σημασία η διαφορετική γλώσσα, οι παραξενιές και τα διαφορετικά ήθη και έθιμα. Σημασία έχει η αλληλεγγύη των ανθρώπων. Ο γυρολόγο γίνεται κάτι σαν τον έμπορο της φιλίας.

 

Το πασίγνωστο παραμύθι με την πριγκίπισσα, που την καταράστηκε η κακιά και μοχθηρή μάγισσα να χτυπηθεί με βελόνα στα δεκαπέντε της χρόνια και να κοιμηθεί για πολλά χρόνια. Τα μάγια θα τα λύσουν μόνο το φιλί που δίνει στο μέτωπο της πανέμορφης κοιμωμένης ένας πρίγκιπας. Ακόμη ένα παραμύθι που αγαπούν τα παιδιά και ακούν την ευτυχή κατάληξη της ιστορίας.

 

 

Τα παιδιά μαθαίνουν να διακρίνουν τους ήχους από τα δύο μουσικά όργανα που έχουμε παρουσιάσει σε προηγούμενη δραστηριότητα. Με την πλάτη γυρισμένη, ακούνε μόνο τον ήχο και λένε το μουσικό όργανο από το οποίο προέρχεται αυτός ο ήχος.

 

 

Σε προηγούμενη δραστηριότητα είδαμε τους αριθμούς. Τώρα βλέπουμε όλα τα γράμματα και τις φωνές που αντιστοιχούν σ’  αυτά τα γράμματα. Ένας πρώτος προ’ι’δεασμός για να μπορέσουν τα παιδιά να διακρίνουν το πρώτο γράμμα του ονόματός τους.

 

Τα παιδιά βλέπουν συγκεντρωμένα όλα τα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου. Για κάθε γράμμα υπάρχει μια εικόνα που απεικονίζει ένα αντικείμενο, πρόσωπο ή ζώο που η αρχική του φωνή αντιστοιχεί με το γράμμα για το οποίο μιλάμε.

 

 

 

Καινούργιο παιχνίδι με τους αριθμούς. Όποιο παιδί εκδηλώνει ενδιαφέρον, μπορεί να παίξει μ’ αυτό!

 

ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ

Τα δάχτυλα των χεριών μας. Τα παιδιά ακούνε για την ονομασία που έχουν τα δάχτυλα. Εκτελούν την οδηγία να εξαφανίσουν το ένα δάχτυλο κάθε φορά. Αντιστοιχίζουν το δάχτυλο του ενός χεριού με το ίδιο δάχτυλο του άλλου χεριού(για παράδειγμα τους αντίχειρες). Σχηματίζουν μια μεγάλη φούσκα που την φυσάνε με δύναμη.

 

Τα παιδιά φτιάχνουν το τύπωμα της παλάμης και στα δύο χέρια. Για να γίνει η διάκριση των δύο χεριών χρησιμοποιούμε διαφορετικά χρώματα. Όσα παιδιά μπορούν, ζωγραφίζουν το περίγραμμα των δαχτύλων και κόβουν με την χρήση ψαλιδιού. Στη συνέχεια, τις παλάμες του αριστερού και δεξιού χεριού τις κολλάμε σε χαρτόνι.

 

Η ώρα του φαγητού. Οι μάσκες πρέπει να τοποθετηθούν σε σακουλάκια στις τσάντες. Τα παιδιά πλένουν σχολαστικά τα χέρια τους και βγάζουν τις πετσέτες. Θερμή παράκληση οι πετσέτες να είναι μικρού μεγέθους , ώστε να μην καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια στο τραπέζι. Τα τάπερ πάνω στις πετσέτες. Πριν το φαγητό γίνεται απολύμανση των τραπεζιών για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

 

Μια πρώτη επαφή με καινούργιο υλικό. Τα παιδιά παίζουν ελεύθερα με τα στεφάνια. Τα κυλάνε, τα κάνουν σβούρες, κάνουν ότι είναι το τιμόνι  αυτοκινήτων και ρόδες. Τα βάζουν πάνω από το κεφάλι και περπατάνε ελεύθερα στην αυλή του σχολείου, πηδάνε μέσα στο στεφάνι με κλειστά πόδια ή με κουτσό εναλλάξ των ποδιών. Εν συνεχεία, παίζουμε το ομαδικό παιχνίδι » Ο λύκος και τα κατσικάκια»!

 

 

Το γνωστικό σχήμα του σώματός. Στο χαρτί του μέτρου αποτυπώνεται το περίγραμμα του σώματος του παιδιού. Στην ομαδική εργασία, τα παιδιά επιλέγουν τα χρώματα με τα οποία θα καλύψουν τα διάφορα μέλη του σώματος. Κόβουν μικρά χρωματιστά χαρτιά και τα κολλούν. Η ανθρώπινη φιγούρα με διακριτά τα μέρη του σώματος είναι έτοιμη!

 

 

Τα παιδιά ερωτώνται για το φύλο στο οποίο ανήκουν. Τα κορίτσια πρέπει να αναγνωρίσουν το κορίτσι της εικόνας και να το ζωγραφίσουν. Παρομοίως, τα αγόρια.

 

Πα

Παραμύθι για τη σωστή χρήση των μαρκαδόρων. Όταν τα παιδιά ζωγραφίζουν, δεν θα πρέπει να ξεχνούν να τοποθετήσουν τα καπάκια. Ένας μαρκαδόρος χωρίς καπάκι, στεγνώνει και δεν ζωγραφίζει καλά στο χαρτί. Ακούμε το τραγούδι «Ένας μαρκαδόρος μια φορά» και προσπαθούμε να μάθουμε τους στίχους.

 

ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Παιχνίδι, Μουσικά Στεφάνια. Τα παιδιά χρειάζεται να έχουν αυξημένη προσοχή και να αντιλαμβάνονται την παύση των ήχων από το ντέφι. Τη στιγμή της παύσης θα πρέπει να βρουν ένα στεφάνι και να μπουν μέσα. Σταδιακά, τα στεφάνια λιγοστεύουν και τα παιδιά πρέπει να κάνουν μεγαλύτερη προσπάθεια για να βρουν στεφάνι και να μπουν. Όσα δεν προλαβαίνουν, αποσύρονται από το παιχνίδι. Ο νικητής είναι αυτός που θα παραμείνει τελευταίος με το στεφάνι.

Αφήστε μια απάντηση

©2022 ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων