ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Μάιος 16, 2021

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ 19/3 ΕΩΣ 23/4/2021

Κάτω από: Γενικά —— ξενίδης ιωάννης @ 9:16 πμ

 

 

Παραμύθι «Ο Μαγικός Αυλός». διαβάζουμε αξιόλογα παραμύθια. Σε μια πλούσια πόλη με εύπορους κατοίκους εμφανίζονται εκατοντάδες τρωκτικά που τρυπώνουν στις αποθήκες με τα προϊόντα και στα σπίτια και τα ρημάζουν όλα. Μπροστά σε αυτόν τον κίνδυνο, ο δήμαρχος αναζητά την λύση του προβλήματος. Εμπιστεύεται έναν κύριο που παίζει μουσική με τον αυλό. Μαζί του συμφωνεί να του δώσει ένα σακουλάκι με χρυσά νομίσματα στην περίπτωση που απαλλάξει την πόλη από τα τρωκτικά. Πράγματι, ο νεαρός καταφέρνει να μαγέψει όλα τα ποντίκια με την μουσική του και να τα οδηγήσει σε πνιγμό σε μια λίμνη. Ο δήμαρχος είναι ασυνεπής στην καταβολή της αμοιβής. Ο νεαρός κύριος θυμώνει και με την μουσική του μαγεύει όλα τα παιδιά της πόλης και τα βγάζει έξω από αυτήν. Ο δήμαρχος καταλαβαίνει το λάθος και επανορθώνει. Ο νεαρός κύριος μόλις του έχει παραδώσει ένα μεγάλο μάθημα. Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους και ακόμη περισσότερο οι συμφωνίες γίνονται για να τηρούνται.

 

 

 

Παιχνίδι για την σωστή ακολουθία των αριθμών από το 1 έως το 10. Τα παιδιά καθοδηγούν το ελικόπτερο ώστε να ακουμπάει τα συννεφάκια με την σωστή αύξουσα σειρά από το ένα μέχρι το δέκα. 

 

 

 

 

 

Η ιστορία της Πασχαλιάς με την πασχαλίτσα. Η Πασχαλιά υιοθετεί την πασχαλίτσα που έχασε την φωλιά και την μητέρα του. Ακόμη και όταν τα υπόλοιπα έντομα του λένε ότι ένα δέντρο δεν μπορεί να είναι η μητέρα ενός ζουζουνιού, η πασχαλίτσα δεν ακούει κανέναν και εμπιστεύεται την πασχαλιά. Ακολουθεί μια σειρά ερωτήσεων με τις οποίες επιδιώκουμε να δούμε τον βαθμό κατανόησης του κειμένου της ιστορίας.

 

Παιχνίδι με μαθηματικές έννοιες. Το πιγκουινάκι θα πρέπει να υπολογίσει τα κομμάτια του πάγου πάνω στα οποία θα πρέπει να πατήσει για να φτάσει τα ψαράκια. Υπολογίζοντας, δίνει εντολή στο ΄ζαρι να δείξει τον αντίστοιχο αριθμό. Είναι μια σύνθετη δραστηριότητα όπου τα παιδιά πρέπει να μετρήσουν και ταυτόχρονα να βρούν τον σωστό αριθμό που ταιριάζει στο μέτρημα.

 

 

 

Παζλ με κομμάτια που απεικονίζουν διάφορες εικόνες. Τα αντικείμενα αρχίζουν τα μισά από Τ και τα άλλα από Μ. Κάθε παιδί ψάχνει να βρει πρώτα τα αντικείμενα με το αρχικό γράμμα Μ και έπειτα με το Τ. Στο τέλος αποκαλύπτεται το πρόβατο.

 

Δραστηριότητα για τα χελιδόνια. Αντιστοίχιση των λέξεων με τα σημεία του σώματος. Η δεύτερη δραστηριότητα αφορά λέξεις που είναι μπερδεμένες και τα παιδιά καλούνται να τις βάλουν στη σωστή σειρά( Σχεδιασμός: Αντιγόνη Κουλέτση)

 

Παραμύθι «Ο λαγός που μισούσε το Πάσχα». Ένας λαγός που μισεί τη σοκολάτα και όλα τα σοκολατένια αυγά που διακινούνται τις ημέρες του Πάσχα. Για να σωθεί. βρίσκει καταφύγιο στην βιβλιοθήκη και στα φανταστικά ταξίδια που κάνει με το μυαλό του( Σχεδιασμός: Κατερίνα Λιοντάκη)

 

Παιχνίδι όπου τα παιδιά εκτελούν σύνθετες οδηγίες. Στην αρχή πρέπει να αντιστοιχίζουν τα αντικείμενα στα δύο πάνω ράφια και να συμπληρώνουν το κενό στο δεύτερο ράφι, με βάση τις αντιστοιχίσεις.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

©2021 ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων