ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Μάρτιος 7, 2021

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ 1/3 ΕΩΣ 3/3/2021

Κάτω από: Γενικά —— ξενίδης ιωάννης @ 11:22 πμ

Αφήγηση του νηπιαγωγού σχετικά με την περιπέτεια της υγείας του με τον κορονοιό.  Από τον έλεγχο και την θετικότητα του τεστ, στις τηλεφωνικές υποδείξεις του γιατρού που καθοδηγεί τον ασθενή στην λήψη των φαρμάκων. Ο ασθενής πρέπει να ελέγχει τον κορεσμό του οξυγόνου στο αίμα μέσα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τα παιδιά ακούνε καινούριες λέξεις, όπως οξύμετρο και θερμόμετρο και μαθαίνουν τι ακριβώς κάνουν αυτά. Στο τέλος, βλέπουν την ακτινογραφία που είναι μια φωτογραφία που δείχνει τους πνεύμονες του ασθενούς. Γίνεται προσπάθεια ώστε τα παιδιά να καταλάβουν με όσο το δυνατόν πιο απλό τρόπο για όλα αυτά που περνάει ο ασθενής που μολύνεται από κορονοιό. 

 

 

Η κόκκινη και η άσπρη κλωστή σαν βραχιολάκι στον καρπό του παιδιού. Ήρθε κ Μάρτης με τον ήλιο που καίει. 

 

Ήρθε η Άνοιξη και τα λουλούδια έχουν την τιμητική τους. Τα παιδιά ακούνε για το λουλούδι του Ορέστη. Ο Ορέστης είναι ένα μικρό αρκουδάκι που πάει στο σχολείο και ζωγραφίζει ένα πολύ όμορφο λουλούδι που μοιάζει σαν αληθινό. Άλλοι το βλέπουν και θέλουν να το μαυρίσουν και άλλοι θέλουν να το φυτέψουν σε γλάστρα ή να το ποτίσουν. Το λουλούδι, όμως, είναι ένα χάρτινο λουλούδι που το ξέρει καλά ο πατέρας του Ορέστη. Αυτός παίρνει το λουλούδι και το βάζει σε κάδρο. Ο Ορέστης νιώθει περήφανος που το δημιούργημα του στολίζει το σαλόνι του σπιτιού. Αυτή η αποδοχή τον ενθαρρύνει για να συνεχίσει ακόμη πιο συστηματικά με την τέχνη της ζωγραφικής

Τα παιδιά ακούνε τραγούδι για την Άνοιξη και προσπαθούν να το τραγουδήσουν κι αυτά.

 

Τ

Αντιστοίχιση λέξεων και εικόνων. Τα παιδιά μαθαίνουν να συμπληρώνουν με τα γράμματα τα τετράγωνα κουτάκια στο σταυρόλεξο.

 

 

Γλωσσοδέτες για τη γλώσσα που μπερδεύεται!

 

Τα παιδιά μαθαίνουν να φτιάχνουν μικρά ποιήματα. Ο στόχος σε τέτοιες δραστηριότητες είναι ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου και η ανάπτυξη της ικανότητας να αφηγούνται ένα πραγματικό ή φανταστικό γεγονός με λίγους στίχους. Η επίδειξη εικόνων μέσα από μικρές καρτέλες βοηθάει πολύ στην γρήγορη εξεύρεση των λέξεων. Παρόμοια δραστηριότητα επαναλαμβάνεται χωρίς την επίδειξη εικόνων.

 

Τα παιδιά βλέπουν και περιγράφουν εικόνες με μασκαράδες. Οι στολές, οι μάσκες, οι κουδούνια, το ξέφρενο γλέντι, το φαγοπότι και οι χοροί είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν το καρναβάλι. Τα παιδιά ακούνε τραγούδι για το καρναβάλι και προσπαθούν να το αναπαράγουν από μνήμης.

Αφήστε μια απάντηση

©2021 ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων