ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Οκτώβριος 30, 2015

Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Κάτω από: Γενικά —— ξενίδης ιωάννης @ 5:55 μμ

 

20150919_091305Έχουμε τακτοποιήσει τα ιχνογραφήματα στον πράσινο φάκελο. Κάθε παιδί που ζωγραφίζει, γνωρίζει να τοποθετεί τη ζωγραφιά του εντός του φακέλου. Μερικά παιδιά ξεχνούν να βάλουν τις ζωγραφιές και το υπενθυμίζουμε διαρκώς. Σιγά, σιγά μιλάμε και για τους αριθμούς μέχρι το 10 ώστε να προϊδεάσουμε τα παιδιά για τις εργασίες με τους αριθμούς και το μέρος της αποθήκευσής τους. Δείχνουμε ένα μικρό παραμύθι με διαφορετικά αντικείμενα κάθε φορά που απαριθμούνται μέχρι τον αριθμό δέκα. Από μια τέτοια απλή δραστηριότητα προσπαθούμε να πετύχουμε με τα παιδιά τους παρακάτω στόχους:

-Να μάθουν να παρατηρούν προσεκτικά τον αριθμό των στοιχείων που κάθε φορά βλέπουν

-Να απαντούν στην ερώτηση που τούς γίνεται και να μην αναφέρουν πράγματα που δεν σχετίζονται με την ερώτηση που τούς γίνεται

-Να διατηρήσουν την προσοχή τους όσο περισσότερη διάρκεια μπορούν

-Να εκφωνούν ομαδικά την απαρίθμηση των στοιχείων που παρατηρούν στις εικόνες

-Να αντιστοιχίζουν κάθε φορά το αντικείμενο με τον αριθμό που ακούγεται

-Να ακούσουν πολλές φορές την λέξη «Αριθμός» που θα πρέπει να την διακρίνουν από τις ζωγραφιές και τις λέξεις.

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Τα παιδιά είναι μαζεμένα στην παρεούλα. Αρχικά, θα πρέπει να απαντούν μεμονωμένα στην εικόνα που βλέπουν. Η ερώτηση που τούς γίνεται είναι σαφής: «Τι βλέπετε στην εικόνα;».Μερικά παιδιά, βιάζονται και λένε τον αριθμό των αντικειμένων. Επεξηγούμε και ζητάμε να μας πουν μόνο ότι βλέπουν: ομπρέλα, γάτες, μπισκότα, παιχνίδια, μήλα, μπαλόνια, λουλούδια, αστέρια, χρυσόψαρα και καπέλα. Αφού δούμε τις εικόνες, σειρά έχει το μέτρημα των στοιχείων σε κάθε σελίδα. Τα παιδιά μας βοηθάνε να μετρήσουμε. Κάθε φορά που ακούγεται ένας αριθμός, το δάχτυλο του νηπιαγωγού δείχνει το αντίστοιχο αντικείμενο.Ταυτόχρονα, τα παιδιά μπαίνουν στην διαδικασία να ξεχωρίζουν τους αριθμούς και να μην τους συγχέουν με τα ιχνογραφήματα ή τις λέξεις. Στο τέλος της δραστηριότητας απευθυνόμαστε στα παιδιά, εξηγώντας ότι οι εργασίες με τους αριθμούς θα μπαίνουν στο φάκελο με το κόκκινο χρώμα.

Αφήστε μια απάντηση

©2019 ΞΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων