Το φαινόμενου του σχολικού εκφοβισμού είναι σε έξαρση στην εποχή που διατρέχουμε και αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Τα παιδιά καθημερινά βομβαρδίζονται με ειδήσεις από όλο τον κόσμο με τη χρήση των ΜΜΕ. Αρκετές φορές προβάλλονται σκηνές ακατάλληλες ή που απαιτούν τη γονική συναίνεση. Με την ανάπτυξη της ασύρματης ενημέρωσης τα σύγχρονα παιδιά μπορούν να έρθουν σε επαφή με σκηνές τις οποίες παλαιότερα οι γονείς μας έλεγαν να πάμε στο δωμάτιό μας να παίξουμε χωρίς να την παρακολουθήσουμε στην τηλεόραση. Πέραν αυτού τα ηλεκτρονικά παιχνίδια νέας τεχνολογίας προβάλλουν ακατάσχετα σκηνές βίας. Έτσι, τα παιδιά δημιουργώντας αρνητικά πρότυπα στην ανώριμη ακόμα φαντασίας τους, ταυτίζονται με ρόλους που οδηγούν στο φαινόμενο του bullying. Οι γονείς πλέον περνούν λιγότερο χρόνο με τα παιδιά τους και χρησιμοποιούν τα παραπάνω μέσα ως «δραστηριότητα» για να τα κρατούν απασχολημένα στον ελεύθερό τους χρόνο.
Παράλληλα όμως, μέσα από το σχολικό περιβάλλον γίνεται ενημέρωση από και προς εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές αλλά όχι ακόμα σε σημείο που θα μπορούσε να εξαλειφθεί αυτή η «λαίλαπα». Χρειάζεται συνεχής ενημέρωση και ευαισθητοποίηση στις παραπάνω ομάδες. Επίσης, η Πολιτεία μόλις τα τελευταία χρόνια νομοθέτησε την επίπληξη στα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού. Ίσως είναι νωρίς ακόμα να μιλάμε για την πάταξη αυτού του φαινομένου. Το μεγαλύτερο ποσοστό που επιδέχεται σχολικό εκφοβισμό φοβάται ή ντρέπεται να μιλήσει για αυτό. Ποιο συνετή θα ήταν η μείωση από στοχευμένη ενημέρωση και μέσα από τον συνεχή διάλογο.