Μαθαίνουμε Ιστορία

5ο Γυμνάσιο Γαλατσίου

Σχετικά με το ιστολόγιο

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο μας !!

Εδώ θα βρείτε πλούσιο υλικό για την Ιστορία της Β Γυμνασίου.

Αποτελεί συνεργασία τριών καθηγητριών στο πλαίσιο της διαθεματικότητας, αλλά ελπίζουμε και στη πολύτιμη συμμετοχή των μαθητών μας.

Σταδιακά θα αναρτώνται βίντεο, κουίζ, διαδραστικά παιχνίδια και δραστηριότητες  σχετικά με την ύλη του μαθήματος στοχεύοντας στην πιο ευχάριστη και αποδοτική προσέγγιση του μαθήματος μέσω της χρήσης των ΤΠΕ.

Καλή πλοήγηση!!

Από Φουρκιώτη Αγγελική

“Η σημασία και η αξία της Βυζαντινής Ιστορίας”

Δικεφαλος Αετος, Έμβλημα, Σύμβολο

«Βυζάντιο» αποκαλείται το Χριστιανικό Κράτος του Μεσαιωνικού Ελληνισμού. Μιλώντας για βυζαντινούς χρόνους εννοούμε τη χρονική περίοδο 330 – 1453 μ.Χ. σε όλο τον ευρωπαϊκό χώρο και εκείνο της Λεκάνης της Μεσογείου, καθώς το Βυζάντιο υπήρξε ο κύριος εκπολιτιστικός παράγοντας Βορρά και Νότου, Ανατολής ακόμη και της Δύσης. Πρωταγωνιστής στην περίοδο αυτή είναι ο Ελληνισμός, που κατισχύει στο χώρο της Ανατολής και αποβάλλει με τον καιρό τη λατινική κληρονομιά.

Αναντίρρητα, η προσφορά του Βυζαντίου στον κόσμο είναι πολυδιάστατη, καλύπτει βασικούς τομείς της ζωής, της κρατικής οργάνωσης και της τέχνης και αναγνωρίζεται ως συνέχεια εκείνης του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του ελληνιστικού κόσμου. Το βυζαντινό Κράτος είναι κυρίως το πολιτικό επακόλουθο της επέκτασης του Ελληνισμού στη Μικρά Ασία, Συρία και Αίγυπτο, που προκάλεσε η ίδρυση από τον Μ. Αλέξανδρο του Ελληνο – ανατολικού Κράτους, και της ανάμιξης του Ελληνισμού αυτού με το ανατολικό πνεύμα και τις ρωμαϊκές αντιλήψεις. Στο Βυζαντινό Κράτος, ο Ελληνισμός επηρεασμένος από το Χριστιανισμό και την Ανατολή πήρε άλλη μια φορά κρατική μορφή και συνέχισε ακόμα για μια χιλιετηρίδα να μεγαλουργεί.

Οι ρίζες βέβαια πάνε πολύ βαθύτερα, στην αρχαία Ελλάδα, της οποίας όχι μόνο κληρονόμος, αλλά και θεματοφύλακας υπήρξε το Βυζάντιο. Είναι γεγονός ότι το Βυζάντιο δεν κράτησε ζηλότυπα τον πολιτισμό για τον εαυτό του, αλλά το διέδωσε προς όλες τις γεωγραφικές κατευθύνσεις. Ακόμη και η ίδια η Ευρώπη χρωστάει στο Βυζάντιο πολλά.

Αυτούς τους δρόμους της δημιουργίας και της προσφοράς καλούμαστε να ανακαλύψουμε και να αξιολογήσουμε μέσα από ποικίλες μαθησιακές «διαδρομές». Ας ξεκινήσουμε το ταξίδι, λοιπόν…

Από Αμδίτη Δέσποινα

Τα πολυμέσα στην εκπαίδευση

Εργαλεία και Υπηρεσίες Web2.0 | Για την επιμόρφωση Β' επιπέδου

Η ενσωμάτωση των πολυμέσων στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές επιτρέπει τη χρησιμοποίηση πολλαπλής και ποικίλης μορφής υλικού στη μαθησιακή διδασκαλία, συνδυάζοντας κείμενο, ήχο αλλά και στατική ή κινούμενη εικόνα.

Επιτρέπει την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού με τρόπο αλληλεπιδραστικό, καθώς και τη δημιουργία περιβαλλόντων πειραματισμού και προσομοίωσης.

Η ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού με χρήση πολυμέσων για τη διδασκαλία μαθημάτων, προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, ενώ παράλληλα παρέχει στο μαθητή τη δυνατότητα ενεργητικής συμμετοχής, επιλογής και προβληματισμού.

Μαθαίνει έτσι να σκέπτεται και να προβληματίζεται, πριν κάνει κάθε επιλογή, να ερευνά και εξασκώντας την αναλυτική σκέψη να προσπαθεί μεθοδικά να αντλήσει τη γνώση. Ασκείται στον πειραματισμό, στην εξαγωγή συμπερασμάτων και στη λήψη αποφάσεων.

Από Τσίφτη Βασιλική

ΠΗΓΗ ΑΡΘΡΟΥ

 

 

Η ώρα είναι:

Ιούνιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων