Μερικές από τις πιο χρήσιμες on line εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορεί κανείς να δει κάποιες από τις πιο χρήσιμες on line εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο μια “ψηφιακής κουλτούρας” που έχει δημιουργηθεί στα σχολεία για τη διεκπεραίωση των εργασιών τους. Οι συντάκτες του άρθρου έχουν ομαδοποιήσει αυτές τις εφαρμογές σε τέσσερις κατηγορίες ανάλογα με το σκοπό που εξυπηρετούν. Έτσι, υπάρχουν εφαρμογές που χρησιμοποιεί ο/ η εκπαιδευτικός : α) για τον σχεδιασμό του μαθήματος, β) για την ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών, γ) για την επικοινωνία με τους γονείς/ κηδεμόνες και δ) τη δημιουργία on line τεστ αξιολόγησης.

Πηγή: Educational Technology and Mobile Learning https://www.educatorstechnology.com/2018/01/teachers-most-favourited-apps.html

https://www.educatorstechnology.com/2018/01/teachers-most-favourited-apps.html

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα V.E.T KALEIDOSCOPE

Students will introduce themselves and learn about different cultures.
They will present their studies and work experiences and confront them to other European vocational students.

https://twinspace.etwinning.net/76323/home

Νεοελληνική Λογοτεχνία- Γ’ Γυμνασίου

Το γεφύρι της Άρτας

Οδύσσεια- Α’ Γυμνασίου

H Οδύσσεια είναι το δεύτερο μεγάλο ηρωικό έπος της αρχαίας ελληνικής γραμματείας μετά την Ιλιάδα. Αν και τα δύο έπη αποδίδονται από την παράδοση στον Όμηρο, η φιλολογία αναγνωρίζει σημαντικές διαφορές ανάμεσά τους και η επικρατέστερη άποψη είναι ότι η Οδύσσεια συντέθηκε από διαφορετικό ποιητή, πιθανότερα μαθητή του Ομήρου, με κάποια χρονική απόσταση από την Ιλιάδα.

Μαθητικός διαγωνισμός “Η μάχη των Οχυρών”

Η Μάχη των Οχυρών ή αλλιώς Μάχη της Γραμμής Μεταξά ήταν η πρώτη μάχη της Γερμανικής εισβολής στην Ελλάδα

Διεξήχθη δυτικά του Αξιού ποταμού στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Η μάχη κράτησε 3 ημέρες, από τις 6 έως τις 9 Απριλίου του 1941, και έληξε με νίκη των Γερμανών. Ωστόσο, οι Οι Γερμανοί πλήρωσαν τη νίκη αυτή με βαρύ τίμημα, καθώς είχαν τεράστιες απώλειες αναλογικά με τις δυνάμεις τους αλλά και τις δυνάμεις των αμυνομένων Ελλήνων.

 

Δείτε το στο slideshare.net

Εθνικό πρόγραμμα eTwinning 2017-2018 << Ας ενώσουμε τα χέρια μας στην ορχήστρα ενός αρχαίου θεάτρου>>

Τη σχολική χρονιά 2017-2018 πραγματοποιήσαμε με τους μαθητές μου δυο προγράμματα eTwinning, για το οποία λάβαμε εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας.

 

 

Το εθνικό έργο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το 9ο Γυμνάσιο Βόλου.

Ετικέτα ποιότητας

Με τα παιδιά επισκεφθήκαμε

  • τον αρχαιολογικό χώρο και
  • το υπόσκαφο μουσείο της Ρωμαϊκής Αγοράς στη Θεσσαλονίκη.

 

Φύλλο-εργασίας-αρχαίου-θεάτρου

Ενημέρωση για το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής “Teachers4Europe”

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το δελτίο τύπου σχετικά με την πρώτη μας συνάντηση και γενικά με το πρόγραμμα Τ4Ε της Ευρωπαϊκής Eπιτροπής που δημοσιεύθηκε προχθές ( 09/01/2018) στο διαδικτυακό περιοδικό πολιτισμού “THINKFREE”.

http://www.thinkfree.gr/teachers4europe-european-community/?doing_wp_cron=1516210796.8260889053344726562500

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Copyright © Φιλολογικά και όχι μόνο!          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση