Ενημερωτικά: Οι εργασίες των μαθητών σχεδιάζονται και “κατασκευάζονται¨ με παιδαγωγικά λογισμικά από τον δάσκαλο, ικανοποιούν συγκεκριμένους γνωστικούς στόχους, όπως και δεξιοτήτων και δουλεύονται από τους μαθητές στην τάξη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ¨Στο δρόμο για το σχολείο¨
Το κυλιόμενο πεζοδρόμιο
Στον πλα-νή-τη Μπεχ α-να-κά-λυ-ψαν ένα πεζοδρόμιο κυ-λι-ό-με-νο που γυρίζει γύρω απ’ όλη την πόλη. Κι-νεί-ται με μικρή ταχύτητα, για να έχει ο κό-σμος τον καιρό να κοι-τά-ζει τις βι-τρί-νες και να μην χάνουν την ι-σορ-ρο-πί-α τους εκείνοι που θέλουν να ανέβουν ή να κατέβουν. Πάνω στο πεζοδρόμιο υπάρχουν πα-γκά-κια για εκείνους που θέλουν να τα-ξι-δεύ-ουν καθιστοί, ι-δι-αί-τε-ρα τα γε-ρο-ντά-κια και οι κυρίες με τις τσά-ντες με τα ψώνια. Χάρη στην ανακάλυψη αυτού του πεζοδρομίου, κα-ταρ-γή-θη-καν τα τραμ, τα τρόλεϊ και τ’ αυτοκίνητα. Ο δρόμος υπάρχει ακόμα, αλ-λά είναι ά-δειος και χρη-σι-μεύ-ει για να παίζουν τα παιδιά μπάλα κι αν κανείς τρο-χο-νό-μος κάνει να τους την πάρει, παίρ-νει κλήση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ¨Με το «σεις» και με το«σας».