«

»

Ιούν 05

Επίσκεψη μαθητών της Γ’ Δ’ και Ε’ τάξης του σχολείου μας στον περιβαλλοντικό χώρο « Αϊγιαννάκη»

aigiannakhΥΙΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΡΕΤΤΑ-ΚΑΡΕΤΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΛΩΝΑΚΙ ΤΗΣ…   Ξεχωριστή μέρα ήταν η σημερινή για τους μαθητές Γ’ Δ’ και Ε’ τάξεων του 1ου Δημοτικού σχολείου καθώς πραγματοποίησαν την επίσκεψή τους στον περιβαλλοντικό χώρο       «Αϊγιαννάκη».

  .Εκεί πήραν πολλές πληροφορίες σχετικά με την προστασία και διάσωση της θαλάσσιας χελώνας  «καρέττα καρέττα». Στον περιβάλλοντα   χώρο του  Αϊγιαννάκη έχει στεγαστεί εθελοντικός σύλλογος για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας    «Αρχέλων»όπου μια ομάδα από αυτόν το σύλλογο  που ήταν εκεί, περίμενε τα παιδιά για να τα βοηθήσει να μάθουν πληροφορίες για το απειλούμενο αυτό είδος και το σπουδαιότερο να δουν από κοντά τις εστίες των φωλιών που γεννούν οι χελώνες, καθώς και όλη τη μορφή του σχεδίου που έχουν δημιουργήσει για να τις προστατέψουν. 

Πριν από την επίσκεψη στις φωλιές όμως η φιλόξενη ξεναγός της εθελοντικής ομάδας μερίμνησε από νωρίτερα να πληροφορήσει τα παιδιά το τι θα δουν στη παραλία μέσα από την εμπειρία της φυσικά καθώς και από ένα κατατοπιστικό  βίντεο που τους έδειξε σε ένα ειδικά μικρό διαμορφωμένο χώρο.Στον έξω χώρο τώρα η εθελοντική ομάδα έδωσε και σε καθένα παιδί  μια ζωγραφιά με θέμα τη θαλάσσια χελώνα ώστε τα παιδιά με τη φαντασία τους να βάλουν χρώματα.Μετά και το επιτόπιο βλέμμα των παιδιών στις φυλαγόμενες φωλιές των θαλάσσιων χελωνών που πήγαν (μόλις 5-10 μ από τη παραλία)  και τις ερωτααπαντήσεις μεταξύ αυτών και της ξεναγού της ομάδας,υιοθέτησαν μια χελώνα με το χελωνάκι της.Βέβαια περίσσεψε και κάποιος  χρόνος για φαγητό και ξεκούραση.Έτσι, αφού ευχαρίστησαν τη φιλόξενη εθελοντική ομάδα «Αρχέλων», μετακινήθηκαν με την επίβλεψη πάντα των δασκάλων τους, σε ένα  παρακείμενο εστιακό χώρο ψυχαγωγίας για  να παίξουν και να γευματίσουν..

 

                                                                                                                                                                   

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων