ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ GOOGLE
“Αν οι μαθητές του σχολείου ή οι οικογένειές τους αντιμετωπίζουν κάποια έκτακτη ανάγκη κατά το διάστημα που το σχολείο θα παραμείνει κλειστό και επιθυμούν να επικοινωνήσουν με την ψυχολόγο  και την κοινωνικό λειτουργό της ΕΔΕΑΥ του σχολείου μας, μπορούν να τις καλέσουν στα παρακάτω τηλέφωνα:
τηλ. επικοινωνίας κα Παναγιώτα Φραγκόγιαννη (κοινωνικός λειτουργός): 6945937861
τηλ. επικοινωνίας  κα Σταυρούλα Μπαζίγου (ψυχολόγος): 6946090692″
Ευχόμαστε καλή δύναμη,
εκ μέρους της ΕΔΕΑΥ,
Σταυρούλα Μπαζίγου

Άκου μια ιστορία – Το τραγούδι της φάλαινας

Μια όμορφη ιστορία για όλους τους μαθητές του σχολείου μας! Σας αγαπάμε και μας λείπετε…Να προσέχετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας!

Αφήγηση: Χρύσα Κατσαντώνη Μουσική επιμέλεια/παραγωγή: Γιώργος Ευαγγέλου Η ηχογράφηση των αφηγήσεων έγινε στο Dare Studio στην Κατερίνη. Επιμέλεια αφίσας: Ευτυχία Ηλιάδου (Suricata). Από τη ραδιοφωνική εκπομπή “Ακου μια ιστορία”, Δημοτικό Ραδιόφωνο Κατερίνης 95.3 fm στην Κατερίνη. Το τραγούδι της φάλαινας, Ντίαν Σέλντον, εκδ. Ρωσσης, 1995.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 6 Δ ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

7. Επαναληπτικό 2 (1)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

7. Επαναληπτικό 1

ΠΗΓΗ:https://dafouaristea1.wixsite.com/aristea/copy-of-g-taksis

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

http://photodentro.edu.gr/photodentro/g-geo_oroi_v2.0_pidx0016607/story_html5.html

http://photodentro.edu.gr/photodentro/puzzle-gr_v1.0_pidx0057888/story_html5.html

ΙΣΤΟΡΙΑ

http://photodentro.edu.gr/photodentro/minoan-civ-puzzle_v1.0_pidx0057505/story_html5.html

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

http://photodentro.edu.gr/photodentro/spot-dif-eco-pedino_v1.0_pidx0057527/story_html5.html

http://photodentro.edu.gr/photodentro/puzzle-pedino_v1.0_pidx0057515/story_html5.html

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 6 Ε ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

Διαβάζω το κείμενο

https://enakeimenomiaeikona.blogspot.com/2020/03/blog-post_26.html?fbclid=

IwAR1v1Yl8Qs7kZw1-3Ol0xHvLrxdV178oVWckESTLCqYaq3X9UFvfhVPVdFc

Απαντώ γραπτώς στο τετράδιο

1.Ποιος ήταν ο πρώτος επισκέπτης στο σπίτι του κορονοϊού και τι έπαθε;

2.Ποιος ήταν ο δεύτερος επισκέπτης στο σπίτι του κορονοϊού και τι έπαθε;

3. Ποιος ήταν ο τρίτος επισκέπτης στο σπίτι του κορονοϊού ;

4. Από πού ερχόταν και τι έκανε καθημερινά;

5. Γιατί δεν μπορούσε να μολύνει τον τρίτο επισκέπτη ο κορονοϊός;

6. Τι έκανε στο τέλος ο τρίτος επισκέπτης;

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ενότητα 11 – Παιχνίδια, παιχνίδια, παιχνίδια

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ε ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΕΦ29 Ο πολλαπλασιασμό (1)

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 6 Α ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

ΑΚΟΥΩ

1.Απαντώ προφορικά στις ερωτήσεις;

  1. Γιατί το ποντικάκι το λέγανε λαίμαργο:
  2. Γιατί έτρωγε τόσο πολύ;
  3. Πού ήταν η φωλιά του ποντικού;
  4. Πώς κατάφερε να μπει στο κελάρι;
  5. Τι βρήκε μέσα στο κελάρι;
  6. Τι έφαγε ο ποντικός;
  7. Τι έπαθε από το πολύ φαΐ;
  8. Γιατί δεν μπόρεσε να φύγει από το κελάρι:

Συνέχεια ανάγνωσης “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 6 Α ΤΑΞΗ”

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 5 Ε ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvb

WFpbnxzdGVucGVtcHRldGF4ZXxneDo0ZTIwM2NkMTU4MGQ3ODA3

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWF

pbnxzdGVucGVtcHRldGF4ZXxneDpmODk3ZTFlMTAwMWMxMjk

Εξωσχολικές Δραστηριότητες

 

Παιχνίδια και Γρίφοι

http://users.ntua.gr/ge01033/grifoi1.htm…

 

MENOYME ΣΠΙΤΙ 5 Δ ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

Την Πέμπτη 2 Απριλίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου Μεταβαίνω στη wikipedia https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE%B1%CE%BD%CF%82_%CE%9A%CF%81%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD_%CE%86%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%B5%CE%BD για πληροφορίες σχετικά με τον Άντερσεν και τα έργα του.Ψάχνω στη βιβλιοθήκη μου μήπως έχω κάποια από αυτά. Αν όχι μπορώ να διαλέξω κάποιο από τη σελίδα https://www.paidika-paramythia.gr/fairy-tale-author/hans-kristian-antersen ή να δω κάποιο εδώ https://www.youtube.com/playlist?list=PL4KQxtQkwfAEdhp_g1eCAFf_S-z3o_hsv

  1.  Από το παραμύθι που διάλεξα, γράφω μια μικρή περίληψη στο τετράδιο της Γλώσσας.
  2.  Φτιάχνω μια όμορφη ζωγραφιά εμπνευσμένη από το παραμύθι μου.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxzd

GVudGV0YXJ0ZXRheGV8Z3g6NGRmMTM3MmMzNWFjMmNkOA

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

20 γρίφοι και σπαζοκεφαλιές για να ακονίσετε το μυαλό σας

https://e-didaskalia.blogspot.com/2017/09/20_6.html

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια εορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο[1]. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία.

Συνέχεια ανάγνωσης “Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου”

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 5 Α ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

Διαβάζω τις 11 πρώτες σειρές από το παρακάτω κείμενο φωναχτά ώστε να μη συλλαβίζω και να δίνω το απαραίτητο χρώμα στη φωνή μου.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-B106/672/4469,20098/

Το υπόλοιπο μου το διαβάζουν οι γονείς μου.

Μαθαίνω να γράφω σωστά (Ορθογραφία)  «Μια φορά κι έναν καιρό…χρωματιστές βούλες. »

Κάνω τις δραστηριότητες που υπάρχουν στο τέλος του κειμένου.

Βλέπω το παρακάτω βίντεο

 

Κάνω την παρακάτω άσκηση Ορθογραφίας

https://drive.google.com/file/d/0B65bKNwXLqtAdURndTJIeGMzTzg/view

Συνέχεια ανάγνωσης “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 5 Α ΤΑΞΗ”

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Μπείτε στην ιστοσελίδα https://register.sch.gr/students/.

Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής στο ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

Βάλτε το email που αποστείλατε και στο σχολείο.

Ο 1ος κηδεμόνας είναι συνήθως ο πατέρας, χωρίς βέβαια να είναι απαραίτητα αυτός.

Κάντε υποβολή και όλα τα στοιχεία θα τα δείτε στη νέα σελίδα που θα σας βγάλει, η οποία θα έρθει και στο email που δηλώσατε.

Στείλτε το email που θα σας έρθει με τα στοιχεία του μαθητή στο email του δασκάλου του κάθε τμήματος, που θα το βρείτε εδώ https://blogs.sch.gr/iolanos/?page_id=39

Εάν δεν ξέρετε τον αριθμό μητρώου(ΑΜ) θα τον βρείτε εδώ https://blogs.sch.gr/iolanos/?page_id=3633

(Θα βρείτε τους ΑΜ ανά τάξη.Πατήστε στην τάξη που σας ενδιαφέρει και μετά στο σύμβολο Χ πάνω δεξιά, για να μεγαλώσει η εικόνα.)

Προσπαθήστε να ολοκληρώσετε όσο πιο σύντομα γίνεται τη διαδικασία αυτή, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε άμεσα τις ηλεκτρονικές τάξεις.Πατήστε εδώ Λήψη αρχείου

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

Ένα παραμύθι (επίκαιρο) για μεγάλους και μικρούς

Ένα παραμύθι για μικρούς και μεγάλους που γαληνεύει το μυαλό και την ψυχή…Αλήθεια, παιδιά, εσείς τι θέλετε και τι διαλέγετε για τη ζωή σας; Μπορείτε να το ζωγραφίσετε και να το στείλετε με email στους δασκάλους σας.

“Γράφω στο σπίτι” – Διαγωνισμός δημιουργικής γραφής για παιδιά 7-17 ετών

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Ο ιστότοπος e-didaskalia.blogspot.gr προκηρύσσει τον διαγωνισμό δημιουργικής γραφής “Γράφω στο σπίτι” για παιδιά 7-17 ετών με ελεύθερο θέμα.

Συνέχεια ανάγνωσης ““Γράφω στο σπίτι” – Διαγωνισμός δημιουργικής γραφής για παιδιά 7-17 ετών”

ΕΡΤ: Εκπ/κό Πρόγραμμα Διημέρου για τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου

Η ΕΡΤ ξεκινά από τη Δευτέρα 30-03-2020 και καθημερινά την Εξ αποστάσεως διδασκαλία για τους/τις μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου. Τα εξ αποστάσεως μαθήματα θα προβάλλονται καθημερινά   στις 10.00 το πρωί από την ΕΡΤ2, στο γνώριμο περιβάλλον μιας σχολικής αίθουσας.

Συνέχεια ανάγνωσης “ΕΡΤ: Εκπ/κό Πρόγραμμα Διημέρου για τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου”

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ Ε ΤΑΞΗ

ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ https://www.elculture.gr/blog/article/paidia-menoume-spiti/

Να γράψετε ένα κείμενο για τις μέρες που προηγήθηκαν, κάτι σαν ένα απόσπασμα από το ημερολόγιό σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε από την τελευταία μας μέρα στο σχολείο και να ξεδιπλώσετε το χρονικό όσων ακολούθησαν. Καλό θα ήταν, παράλληλα με τα γεγονότα, να αναφέρετε και τα συναισθήματά σας, τις αντιδράσεις σας.

Με αυτό το κείμενο θα πιάσουμε το νήμα από εκεί που το αφήσαμε, την τελευταία μας μέρα στο σχολείo.
Eσείς πρέπει:
Nα διαλέξετε έναν ταιριαστό τίτλο.
Nα διαμορφώσετε σωστά τις παραγράφους.
Nα το στολίσετε με κάποιο σκίτσο σας ή μια εικόνα (το τελευταίο προαιρετικά).

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 4 Ε ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvb

WFpbnxzdGVucGVtcHRldGF4ZXxneDo0YjNjNDUzOGMwZTNkNTdk

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/orthografia.html?fbclid=IwAR0

G7iniw7QKjJgiAYk4IXN4YptU6nGmn6U5JZ6sMhyDSAuwFUNLnxaIq7o

(Δραστηριότητες με κατανόηση κειμένων, ορθογραφία, παραγωγή γραπτού λόγου και λεξιλόγιο)

http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-glossa-e-st/

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvb

WFpbnxzdGVucGVtcHRldGF4ZXxneDoxOTk2OGU5NTM4MmFkNTUx

ΦΥΣΙΚΗ

https://www.stintaxi.com/piepsilonpitauiotakappa972-sigma973sigmatauetamualpha.html

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 4 Α ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

Διαβάζω το ποίημα Μια Κυριακή του Μάρτη (σελ.42) πολλές φορές φωναχτά έτσι ώστε να μην κομπιάζω και να δίνω όμορφο χρώμα στη φωνή μου.

Αντιγράφω το ποίημα με ωραία γράμματα.

Μαθαίνω να γράφω σωστά την τρίτη στροφή(Ορθογραφία).

Φαντάζομαι ότι βρίσκομαι πάνω στο καράβι που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.Πού θα ήθελα να ταξιδέψω και γιατί;(γράφω τουλάχιστον δύο προτασούλες).

Ακούω το τραγούδι, βλέπω τις όμορφες εικόνες που το συνοδεύουν, το τραγουδάω κι εγώ.Δεν είναι πολύ ωραίο;

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

https://55b0f44d-2715-436a-99c3-9ae2ae4bf609.filesusr.com/ugd/b14893_778ae6ae5cbf40adad526880b1d23a7f.pdf

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

http://www.jele.gr/activity/a/language/glossa041.swf

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΜΑΤΗ-1 (4)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

http://www.jele.gr/activity/a/math/math082.swf

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

http://www.jele.gr/activity/a/study/meleti004.swf

ΠΑΙΖΩ ΚΡΕΜΑΛΑ

https://prwtokoudouni.weebly.com/words.html

 

Το Βαλς με τα Παραμύθια 2019

Τι καλύτερο γι’ αυτό το μελαγχολικό βράδυ από μια όμορφη παράσταση από την αγαπημένη Κάρμεν Ρουγγέρη; Αγαπημένοι μας μαθητές,νa προσέχετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας! Και να θυμάστε ότι μας λείπετε πολύ…

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 3 Ε ΤΑΞΗ

ΓΛΩΣΣΑ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/afigisi.pdf

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/

anagwgi_dekadiki_klasmatiki_monada.pdf

https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/

anagwgi_dekadiki_klasmatiki_monada-askiseis.pdf

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση