Υλικό προετοιμασίας για τα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄Λυκείου στο 1ο Κεφάλαιο (Αναθεωρημένο)

Δείτε  επαναληπτικά διαγωνίσματα στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου στο 1ο Κεφάλαιο (Συναρτήσεις) του Φηφιακού Βοηθήματος (study for exams). Επίσης δείτε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις κατανόησης του σχολικού βιβλίου (1ο Κεφάλαιο). Τέλος δείτε το ηλεκτρονικό βιβλίο όλης της θεωρίας σε όλη την εξεταστέα ύλη σε μορφή Ερώτησης-Απάντησης.

EΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ 1ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ 1oυ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ -ΛΥΣΕΙΣ ( ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ)

Ηλεκτρονικό βιβλίο Ερωτήσεις-Απαντήσεις Θεωρίας Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ ΓΕ.Λ.

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →

2 σχόλια σχετικά με το “Υλικό προετοιμασίας για τα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄Λυκείου στο 1ο Κεφάλαιο (Αναθεωρημένο)”

  1. κ. Καραγιάννη .
    Στο περσινό ΦΕΚ 3411 – 10/08/18, το σχετικό με την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών Γ τάξης ημερήσιων Γενικών Λυκείων, ήταν σαφώς διατυπωμένη η πιο κάτω οδηγία:

    “Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δεν διδάσκονται και δεν εξετάζονται. Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις, μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων. Εξαιρούνται από την εξεταστέα-διδακτέα ύλη οι εφαρμογές και οι ασκήσεις που αναφέρονται σε λογαρίθμους με βάση διαφορετική του e και του 10.”

    Αν δεν κάνω λάθος, πουθενά στις φετινές οδηγίες δεν αναγράφεται κάποιο σχετικό σχόλιο.
    Νομίζω ότι η αναζήτηση διευκρίνησης είναι αναγκαία, καθώς χωρίς την πιο πάνω οδηγία υπάρχουν αρκετά και μάλλον δυσνόητα για τους μαθητές, θεωρητικά σημεία τα οποία προστίθενται στην εξεταστέα ύλη.
    Για παράδειγμα: ο ε-δ ορισμός του ορίου, ίσως μπορεί πλέον να αποτελεί μία ερώτηση στο 1ο θέμα ενώ η εύρεση του ορισμένου ολοκληρώματος μιας σταθερής συνάρτησης μέσω του ορισμού (εφαρμογή παραγράφου 3.4), θα μπορούσε κάλλιστα να ζητηθεί ως άσκηση ή ακόμα και ως απόδειξη θεωρίας στο 1ο θέμα.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.