Μια ανοιχτή επιστολή μαθηματικού για την ανάθεση διδασκαλίας των μαθηματικών σε άλλες ειδικότητες

Μια τεκμηριωμένη ανοιχτή επιστολή προς την εκπαιδευτική κοινότητα και την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ απευθύνει η μαθηματικός Ναταλία Κολοκοτρώνη, αναλύοντας τους λόγους που καθιστούν προβληματική την ανάθεση διδασκαλίας των μαθηματικών του Γυμνασίου με καθηγητές Πληροφορικής καθώς και τις συνέπειες μιας τέτοιας ανάθεσης.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να ανοίξετε την επιστολή.

Ανοιχτή Επιστολή (Ναταλία Κολοκοτρώνη)

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →

6 σχόλια σχετικά με το “Μια ανοιχτή επιστολή μαθηματικού για την ανάθεση διδασκαλίας των μαθηματικών σε άλλες ειδικότητες”

  1. Δηλαδή ρε Μάριε, δεν σού αρέσουν τα ανέκδοτα;
    Αποτελείς φαινόμενο!! (Μήπως ήταν κρύα;)
    Και γιατί δεν τού λέγατε τού ανθρώπου ότι δεν θέλετε ανέκδοτα; Μήπως γιατί τα προτιμούσατε από το μάθημα;
    Ξέρεις, ίσως να σού άρεσε περισσότερο και ο μαθηματικός αν έκανε Πληροφορική.
    Πώς θα σού φαινόταν να το προτείνεις στον Υπουργό;

  2. Εμας πάντως ο πληροφορικάριος που μας κάνει μάθημα είναι καλύτερος από τον περσινό μαθηματικό που μας έλεγε ανέκδοτα!

  3. Καλημέρα.
    Όσο για την ουσιαστική (γνωστική) επάρκεια ξεκινάμε με το αίτημα ότι ικανή συνθήκη της ουσιαστικής επάρκειας αποτελεί η τυπική, αφού βάσει αυτής γίνονται οι διορισμοί.
    Η εμπειρία διοικητικά ταυτίζεται με την προϋπηρεσία, η οποία προσμετράται στη μοριοδότηση. Από κει και πέρα, δυστυχώς, άλλα προσόντα, όπως συγγραφικό έργο, δημοσιεύσει κ.λ.π. δεν λαμβάνονται τυπικά υπ’ όψη, και αν χρειαστεί να αναλύσουμε την επάρκεια στις συνιστώσες: 1.γνωστική, 2.διδακτική και 3.παιδαγωγική, οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ θα μπορούσαν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά ως προς τις συνιστώσες 2 και 3 (για όσα πτυχία ελήφθησαν χωρίς μάθημα διδακτικής του γν. αντικειμένου και χωρίς μάθημα παιδαγωγικών), ενώ δεν έγινε έτσι.
    Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα…

  4. Αναφορικά με την τυπική επάρκεια, το πτυχίο του Μαθηματικού (ανεξάρτητα από το αν είναι το 1ο ή όχι) την τεκμηριώνει.
    Η β΄ ανάθεση των Μαθηματικών στους καθηγητές της Πληροφορικής έγινε, όμως, χωρίς αυτήν την προϋπόθεση (2ο ή ν-οστό πτυχίο Μαθηματικού).

  5. Καλησπέρα. Η περίπτωση αυτή ,κατά την γνώμη μου, είναι διαφορετική αφού πολλά από τα επιχειρήματα της αρθρογράφου μηδενίζονται , εκτός από αυτό της εμπειρίας της διδασκαλίας του μαθήματος.Έχω την αίσθηση ότι η συζήτηση επικεντρώνεται στην ανάθεση της διδασκαλίας του μαθήματος των μαθηματικών σε καθηγητές πληροφορικής χωρίς 2ο πτυχίο μαθηματικού.Βέβαια ο αρθρογράφος μπορεί να απαντήσει…

  6. Αν ο πληροφορικος διαθετει και πτυχιο μαθηματικου, υπαρχει προβλημα για αναθεσει του μαθηματος?

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.