Γιαγιά και παππούς και Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Και πώς να μην μιλήσουμε για τις γιαγιάδες και τους παππούδες μας ;;;

Με αφορμή Πίνακες Ζωγραφικής ξεκινήσαμε την προσέγγιση του θέματος.

Το υλικό από την εξαιρετική συνάδερφο Τάνια Μάνεση Κούρου https://taniamanesi-kourou.blogspot.com

Τα παιδιά παρατήρησαν τους πίνακας, τους περιέγραψαν, διατύπωσαν υποθέσεις για το τι μπορεί να λένε τα πρόσωπα !

Έπειτα μίλησε το κάθε παιδί για τους παππούδες και τις γιαγιάδες του, ενώ δεν παραλήψαμε να πούμε και για τους παππούδες ή και τις γιαγιάδες μας που είναι ψηλά στον ουρανό !

Επίσης, επισημαναμε πόσο ευαίσθητοι είναι και πόσο πολύ πρέπει να τους προστατεύσουμε από τον Κορωνοϊο … για τους έχουμε πιο πολύ καιρό κοντά μας !!

Φυσικά τους ζωγραφίσαμε και στο ολοήμερο είπαμε και τι μας αρέσει να κάνουμε μαζί τους !!!

Επίσης, συνδυάσαμε την ενότητα αυτή με το μάθημα από τα “Βήματα για τη Ζωή” για τις έννοιες “πριν/προτού” “Αφού/αφότου”. Αξιοποιήσαμε το υλικό με την Χρονική ακολουθία και βάλαμε στη σειρά τις εικόνες εξέλιξης ενός αγοριού απο την στιγμή που γεννιέται μέχρι που γίνεται παππούς.

Ακολούθησε σχετικό φύλλο εργασίας, όπου τα παιδιά έκοψαν, κόλλησαν και σειραθέτησαν τις εικόνες ενός αγοριού από την στιγμή που γεννιέται έως την στιγμή που γίνεται παππούς ως εμπέδωση της χρονικής ακολουθίας και ως αξιολόγηση της όλης προσέγγισης.

 

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *