Αξιοποίηση του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος EasyLogo για τη Σύνθεση Κινούμενης Εικόνας – Animation

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε μια εναλλακτική χρήση των προγραμματιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τη δημιουργία κινούμενων εικόνων ή αλλιώς animation, συνδυάζοντας με ευχάριστο τρόπο τη διδασκαλία των εννοιών του προγραμματισμού με την επεξεργασία πολυμέσων. Επιτυγχάνεται έτσι η εξοικείωση των μαθητών με τη σχεδίαση αντικειμένων, όχι ζωγραφίζοντας, αλλά δίνοντας εντολές σε μια γραφίδα, αναπτύσσοντας τη δυνατότητα αναλυτικής και συνθετικής σκέψης. Η υλοποίηση περιλαμβάνει τη σχεδίαση εικόνων, οι οποίες εμφανίζονται διαδοχικά, δίνοντας την ψευδαίσθηση της κίνησης. Παρουσιάζονται παραδείγματα από διδακτικές παρεμβάσεις αλλά και δημιουργίες των μαθητών.

ΣΤ1
ΣΤ2
ΣΤ3

* Συντονιστής της δραστηριότητας ήταν ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής του Σχολείου Κυριαζής Ιωάννης.

Σχετικά με Ιωάννης Κυριαζής

Ο Ιωάννης Κυριαζής είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής στα Ιωάννινα.
Είναι διδάκτορας του Τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Την περίοδο αυτή είναι υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ στη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: 18ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, 2014-2015, ΣΤ Τάξη. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Ένα σχόλιο στο Αξιοποίηση του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος EasyLogo για τη Σύνθεση Κινούμενης Εικόνας – Animation

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *