Οδηγίες στους δασκάλους για τη χρήση της διερευνητικής μεθόδου και υποστηρικτικό υλικό,
των Ν. Παπασταματίου και Π. Πήλιουρα.

http://www.pi-schools.gr/programs/pathway/files/dier_dimotiko.pdf

Η παρούσα μελέτη  σκοπό έχει να εντάξει βασικά χαρακτηριστικά της διερευνητικής μεθόδου (Inquiry Based Teaching) στη διδασκαλία και τη μάθηση στα σχολεία μας με προσθήκες και  οδηγίες για διαδραστικές ψηφιακές εκπαιδευτικές διαδρομές ενταγμένες στο ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ του μαθήματος «Ερευνώ το Φυσικό Κόσμο» Ε’ και Στ’ τάξεων Δημοτικού.

Οδηγίες στους καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση της διερευνητικής μεθόδου και υποστηρικτικό υλικό,
του Ν. Παπασταματίου.

http://www.pi-schools.gr/programs/pathway/files/dier_gymnasio.pdf

Η παρούσα μελέτη  σκοπό έχει να εντάξει βασικά χαρακτηριστικά της διερευνητικής μεθόδου (Inquiry Based Teaching) στη διδασκαλία και τη μάθηση στα σχολεία μας με προσθήκες και οδηγίες για διαδραστικές ψηφιακές εκπαιδευτικές διαδρομές ενταγμένες στο ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ Φυσικής Β΄και Γ΄τάξεων Γυμνασίου.


Τα χαρακτηριστικά της διερευνητικής μάθησης,
του Χ. Ραγιαδάκου

http://www.pi-schools.gr/programs/pathway/files/dier_mathisi.pdf