Αρχική » Εκπαιδευτικοί » Αντιμετώπιση προβλημάτων – κέντρα εξυπηρέτησης – απομακρυσμένη βοήθεια για την εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Φόρμα Αίτήματος για Υποστήριξη

Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα για υποστήριξη στον υπεύθυνο ΠΛΗΝΕΤ συμπληρώνοντας τη Φόρμα που θα βρείτε   ΕΔΩ

Φόρμα Αξιολόγησης Συνεργασίας

Μπορείτε να αξιολογήσετε τη συνεργασία σας με τον υπεύθυνο ΠΛΗΝΕΤ συμπληρώνοντας τη Φόρμα που θα βρείτε   ΕΔΩ

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

ΠΕΚΕΣ Οδηγός Τηλεκπαίδευσης

 

Αντιμετώπιση προβλημάτων – κέντρα εξυπηρέτησης – απομακρυσμένη βοήθεια για την εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

  • Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί ή και οι γονείς/κηδεμόνες αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα σχετικά με τη χρήση της πλατφόρμας επικοινωνούν με την ομάδα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης της σχολικής τους μονάδας.
  • Η ομάδα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης της κάθε σχολικής μονάδας θα συλλέγει μαζικά όλες τις ερωτήσεις και θα υποβάλλει ερωτήσεις προς το επόμενο επίπεδο υποστήριξης, προς το Help Desk δηλαδή της πλατφόρμας e-me και το Help Desk της πλατφόρμας eclass.

Στοιχεία επικοινωνίας Help Desk
1.Για την πλατφόρμα e-me δείτε τις σχετικές πληροφορίες και ενημερωτικά βίντεο στην ιστοσελίδα https://dschool.edu.gr/menoumespiti και στην https://e-me.edu.gr ή στείλτε ηλεκτρονικό μήνυμα στο support@e-me.edu.gr ή καλέστε στο 210 3350859 και 210 3350748
2. Για την πλατφόρμα eclass δείτε στην ιστοσελίδα https://eclass.sch.gr/info/manual.php ή καλέστε στο 8011180181

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση