ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2.2, 1-4
ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1. Ποιος είναι ο στόχος της ενότητας;
2. Τι ήταν οι δεκαρχίες;
3. Πώς έμαθαν οι Αθηναίοι την ήττα τους; Πώς αντέδρασαν;
4.Ποια η σκοπιμότητα των ενεργειών του Λύσανδρου στην[]2
5.Ποιες ήταν οι αποφάσεις των Αθηναίων για την αντιμετώπιση της επικείμενης (και από τη θάλασσα) πολιορκίας; Να γραφούν οι ρηματικοί τύποι στο γ πληθ. προς. αορίστου (με τα αντικείμενά τους)
6. Να σχηματιστεί πίνακας με λέξεις της Ν.Ε. σύνθετα, παράγωγα του ίστημι και ειδώς.
7. Ποια δεινά υπέστησαν οι ηττημένοι;(kef.30-32, 1-4)
8. Να κρίνετε τη δημοσιογραφική γραφή του Ξενοφώντα.
9. Ποια είναι η λειτουργία εναλλαγής παρατατικού και αορίστου;
10. Τι γνωρίζετε για το υποκείμενο του ρήματος και ποιες οι μορφές του.
11.Κανόνες τονισμού στα σύνθετα ρήματα.
12.Να γραφούν οι πλάγιες πτώσεις και στους δύο αριθμούς: αρμοστήν, συμφορά , οιμωγή, πολιορκία, εκκλησίαν και φυλακάς.
13. χρονικές αντικαταστάσεις: απέπεμπεν, αποπλεύσας, επεσκεύαζεν,
14. Να εντοπίσετε τα ρήματα που δηλώνουν κίνηση ή ενέργεια στρατιωτικού χαρακτήρα.
15. Να συγγράψετε μια σελίδα ημερολογίου ενός Αθηναίου στρατιώτη στους Αιγός ποταμούς εντάσσοντάς την σε συγκεκριμένο επικοινωνιακό πλαίσιο.
KOΥΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΗΛΙΑΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ