ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Μία σκέψη στο“ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

  1. /* Style Definitions */
    table.MsoNormalTable
    {mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
    mso-tstyle-rowband-size:0;
    mso-tstyle-colband-size:0;
    mso-style-noshow:yes;
    mso-style-priority:99;
    mso-style-qformat:yes;
    mso-style-parent:””;
    mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
    mso-para-margin:0cm;
    mso-para-margin-bottom:.0001pt;
    mso-pagination:widow-orphan;
    font-size:10.0pt;
    font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

    BIOΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

    Όνομα
    Επώνυμο
    Όνομα Πατρός
    Επάγγελμα
    Έτος Γεννήσεως
    Αριθμ. Ταυτότητας
    Οργανική Θέση
    Άλλη ιδιότητα:



    Οικογ. Κατάσταση:

    Τηλ. Υπηρεσίας
    Ημερομηνία Διορισμού
    Προϋπηρεσία
    Δ/νση κατοικίας

    Τηλέφωνο

    e-mail

    ΗΛΙΑΣ
    ΚΟΥΡΚΟΥΛΑΚΟΣ
    Αντώνιος
    Καθηγητής Φιλόλογος
    1965 (3-2-1965)
    ΑΙ025173/ Α.Τ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ
    ΠΡ.ΠΕΙΡ. ΓΕΛ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ
    Διευθυντής του Γυμνασίου Εκάλης
    (2008-2011)
    Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού
    Εγγαμος-3τέκνα

    210 8012944 (και Φαξ)
    25/08/1993
    01 έτος 05 μήνες 17 ημέρες
    Αγ. Παρασκευής 53
    145 61 Κηφισιά
    210 6232905 – 6976697531

    ikourkoula@gmail.com

    Website: http://lyk-peir-anavr.att.sch.gr
    http://gym-ekalis.att.sch.gr
    Blog: http://www.schoolradioekalis.blogspot.com
    http://blogs.sch.gr/esrblog

    Γραμματικές Γνώσεις
     
    Α. Απολυτήριο Λυκείου 18 & 4/13 (πολύ καλά)/ 2ο Λύκειο Βύρωνα.
    Β. Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών (Τμήμα Βυζαντινών και
    Νεοελληνικών Σπουδών) 1987/Λίαν Καλώς (6.59).
    Γ. Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στο Π.Μ.Σ. του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας του Παν. Αθηνών « ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ» ( ΑΡΙΣΤΑ 8,64) , (2010).
    Δ. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στο Π.Μ.Σ. του ΤΟΜΕΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜ. Φ.Π.Ψ. ΤΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ ( Ειδίκευση : ¨ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨)- ( ΑΡΙΣΤΑ 8,59), (2003).

    Ξένες Γλώσσες-Γνώσεις Η/Υ
     
    Α. Αγγλική Γλώσσα ( Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας –Επ .Β2-ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ- 2003).
    Β. Γαλλική Γλώσσα / Λίγες Γνώσεις
    Γ. ΓΝΩΣΗ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 48 Ωρών στην Πληροφορική ( ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ-2003- WORD, EXCEL, INTERNET-e mail,Power point).-Πιστοποίηση γνώσεων Α΄ Επιπέδου (06/2012)
    Πιστοποιητικό Vellum ( Λογιστικά φύλλα, Επεξεργασία κειμένου,IntenetOutlook ,11/2012).
    Προϋπηρεσία
     

    1987 – 1991

    1991 – 1993

    25.08.1993

    1993 – 1994



    1994 – 1995

    1995 – 1998

    Φροντιστήρια (Έκθεση, Ιστορία, Λατινικά, Αρχαία Ελληνικά)
    Μέση Εκπαίδευση/Γ’ Δέσμη / Δ’ Δέσμη
    Αναπληρωτής (2ο Τ.Ε.Λ. Αχαρνών, 40ο Λύκειο Αθηνών, 2ο Γυμνάσιο Ν. Φιλαδέλφειας ).
    Διορισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση / Γυμνάσιο Οινουσσών
    Απόσπαση στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ μέχρι 12/93 στο διοικητικό τομέα Τριτοβάθμιας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης-A’ εξαμ. 1994 στο τμήμα Διορισμών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
    Λύκειο Ερυθρών (Δίδαξα Λατινικά, Ιστορία Γ’και Δ’ Δέσμης, Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου – Εφαρμογή Σ.Ε.Π.)
    Απόσπαση στο Γραφείο Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Α’ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας. Υπηρεσιακές μεταβολές εκ/πκού,




    2000-2006
    2/06-10/06

    δ/κου προσωπικού, χρήση Η/Υ (Word, Excel, Windows 98).
    Αναλυτικά προγράμματα – Αναθέσεις μαθημάτων – Επιμόρφωση Εκπ/κών – ΕυρωπαΪκά προγράμματα.
    Υπεύθυνος ΓΡΑΣΕΠ 3ου Ε.Λ. Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
    Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. στο ΚΕΣΥΠ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ Α΄Δ.Δ.Ε.ΑΘΗΝΑΣ

    09/03-11/08 Συντονιστής ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ( .Γ.ΔΒ.Μ./ΙΔΕΚΕ/ΥΠΕΠΘ)
    06/08-07/2011 Διευθυντής Γυμνασίου Εκάλης
    Στρατιωτικές Υποχρεώσεις
     
    03/05/1988-03/05/1990: Στρατιωτική θητεία στην Πολεμική Αεροπορία ως Έφεδρος Αξιωματικός με διοικητικές αρμοδιότητες.
    Από 19.06.1990 μέλος του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών και Ανθυπασπιστών Αθηνών με ενεργό δράση.

    Συμμετοχή σε συνέδρια/σεμινάρια
     

    08/04/1992 – 10/04/1992

    04/11/1994 – 07/11/1994

    13/09/1992 – 30/11/1992

    Οκτ. – Νοεμ. 1997

    Νοεμ.1997 – Μάιος 1998

    20/3/1998 & 23/3/1998




    14/10/2002- 16/12/2002

    Σεξουαλική Αγωγή και Υγεία (3ο σεμινάριο Εταιρείας Οικογενειακού Προγραμματισμού)
    Σεξουαλική Αγωγή και Υγεία (4ο σεμινάριο Εταιρείας Οικογενειακού Προσανατολισμού)
    Π.Ε.Κ. Ανατολικής Αττικής
    (Εισαγωγική επιμόρφωση ΥΠΕΠΘ)
    Εκπαίδευση και Ολική Ποιότητα ΚΟΕ Οικ. Παν. Αθηνών
    Παλαιογραφία – Μελέτη Χειρογράφων και κωδικών, Μορφ. Ιδ. Εθν. Τραπέζης – Α’ έτος
    Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα ΥΠ.Ε.Π.Θ. (12 ώρες) (1ο Π.Ε.Κ. Αθηνών)
    « Η επιχειρηματικότητα των νέων»-Πανεπιστήμιο Αθηνών,Πρόγραμμα Ε-Learning-Εξ αποστάσεως εκπ/ση.
    29/5/2008-1/6/2008: 1ο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας- ΑΘΗΝΑ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
    ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ:
    α). « Προβληματικές και αποκλίνουσες συμπεριφορές στην εφηβεία».
    β). « Εφηβική εγκυμοσύνη. Ψυχοκοινωνική προσέγγιση».

    Σεμινάρια Σχολικού επαγγελματικού
    Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής
     
    1. Ενημερωτικό Σεμινάριο Σ.Ε.Π. (7.11.93 Πνευματικό Κέντρο Δ. Αθηναίων – Δ/νση Β’/θμιας Εκπαίδευσης Αθηνών).
    2. Πενθήμερο Σεμινάριο Σ.Ε.Π.
    12-16/12/1994 (ΥΠ.Ε.Π.Θ., Π.Ι., Ο.Ε.Ε.Κ.)
    3. Ενημερωτικό Σεμινάριο Σ.Ε.Π. (24-25/11/1995) Πολιτιστικού Κέντρου Δ. Αθηναίων-Δ/νση Β’Θμιας Εκπαίδευσης Ν. Αθηνών).
    4. Ενημερωτικό Σεμινάριο Σ.Ε.Π. (11/11/96 Πολ. Κέντρο Δ. Αθηναίων – Α’ Δ/νση Δ.Ε.Ν. Αθηνών)
    5. Ευρωπαϊκό Συνέδριο (14.2.1998): «Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Τρόπος Προώθησης των Ίσων ευκαιριών μεταξύ των δύο φύλλων» Ι.Ε.Κ.Ε.Π. (Ινστιτούτο Εκπ/σης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού)
    6. «Συμβουλευτική και Σ.Ε.Π. στην Ευρώπη» Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. (05/03/98, Ξεν. «ELECTRA PALACE» Ευρ. Πρόγραμμα ECU, COMENIUS Δρ. 31)
    7. Επιμορφωτικό πρόγραμμα Εκπ/κών 520 ωρών στη Συμβουλευτική και τον Επαγγ. Προσανατολισμό (14-10-99/18-2-2000). Φιλοσοφική Σχολή Παν. Αθηνών – Τομέας Ψυχολογίας.
    8. Ημερίδα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού 15/2/2000. Αμφιθέατρο Ιατρικής – Τμήμα Αγωγής και Εκπ/σης στην Προσχολική Ηλικία Παν. Αθηνών.
    9. Ημερίδα «Ψυχολογικοί παράμετροι και Εκπαιδευτικές τάσεις στην επαγγελματική συμβουλευτική και στην αγορά εργασίας» 18-2-2000 Παν. Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή.
    10. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα εκπαίδευσης Εκπαιδευτών και Στελεχών στη «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ»( 35 ΩΡΕΣ-Ι.Δ.ΕΚ.Ε.-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2003).
    11. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης στις «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» ( 30 ΩΡΕΣ- ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ-ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΜΑΡΤΙΟΣ 2004).
    12. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εκπαιδευτών και Στελεχών στη «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ» ( 35 ΩΡΕΣ- Ι.Δ.ΕΚ.Ε.- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005).
    13. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα στην προώθηση της Ισότητας των Φύλων από την Εκπ/ση στην αγορά εργασίας ( 100 ΩΡΕΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ « ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ»- Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ, ΜΑΡΤΙΟΣ 2005).
    14. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 300 ωρών «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» ( ΕΚΕΠΙΣ-ΚΕΚ Σ.Β.Ι.Ε.) ΙΟΥΛΙΟΣ- ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
    15. Επιμορφωτικό πρόγραμμα Εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων ( Γ.Γ.Ε.Ε., ΙΔΕΚΕ- ΚΕΕΕΝΑΠ) Νοέμβριος 2007- Απρίλιος 2008 ( 100 ώρες).
    16. Επιμορφωτικό πρόγραμμα στην « Πολυπολιτισμική Συμβουλευτική» ΕΚΕΠ, (Νοέμβριος- Δεκέμβριος 2010, 120 ώρες).
    17. Πρόγραμμα Μείζονος Επιμόρφωσης Εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σης ( Ιούνιος –Δεκέμβριος 2011- 5ο Δημ. Σχ. Χαλανδρίου).

    Σεμινάρια Φιλοσοφίας
     
    (Τομέας Φιλοσοφίας Πανεπιστ. Αθηνών/Καθηγ. Γρηγόριος Φ. Κωσταράς)
    Νοεμ. 1994 – Μάιος 1995 «Επανάγνωση και επανερμηνεία του Φάουστ» ( Εισηγητής)
    Νοεμ. 1995 – Μάιος 1996 «Η έννοια της Ασκητικής στο έργο του Ν. Καζαντζάκη» ( Εισηγητής).
    Δεκεμ. 1996 – Μάιος 1997 Διαλεκτική – Μεθοδολογία ( Εισηγητής).
    Νοεμ. 1997 – Μάιος 1998 «Χάϊντερλιν – Χάϊντεγκερ», Ποίηση – Φιλοσοφία ( Εισηγητής).


    Άλλες ασχολίες – Δραστηριότητες
     
    1972 – 1980 Μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων με ενεργό και πολυσχιδή δράση (3ο Σύστημα Προσκόπων Βύρωνος)
    1983 – 1987 Μέλος του Θεατρικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών
    1983 –1993 Μέλος του Σωματείου «Οι φίλοι των Ελληνικών Μαριονεττών
    και του «Ινστιτούτου του μαθητή»
    1992 – 2002 Μέλος της Εταιρίας Οικογενειακού Προγραμματισμού
    1987 – 1988 Συγγραφή λημμάτων για την έκδοση Εγκυκλοπαίδειας του
    εκδοτικού οίκου «Χ. ΓΙΟΒΑΝΗΣ».
    1998- σήμερα Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων ( Π.Ε.Φ.).
    1998–σήμερα Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και
    Προσανατολισμού (ΕΛ. Ε.Σ.Υ.Π.)
    2001-σήμερα Μέλος της Ένωσης Καθηγητών για την προαγωγή της Φιλοσοφίας στη Β/θμια Εκπ/ση.(Ε.Κ.Δ.Ε.Φ.).
    2003-04 Συντονιστής « ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ» Ι.Δ.ΕΚ.Ε. στην Αττική-Πρόγραμμα Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ « ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ».
    2003-04 Σύμβουλος Δικτύου Σχολείων για εφαρμογή προγραμμάτων
    Σ.Ε.Π. ( Δίκτυο Ν. 8 Δυτικής Αττικής- ΚΕ.ΣΥ.Π. Ελευσίνας).
    2003-04 Συντονιστής Σύμπραξης σχολείων για εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος για την ισότητα των δύο φύλων ( Κ.Ε.Θ.Ι.- Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ – Ν. Σύμπραξης 8- Α΄Αθήνας).
    2004-06 Σύμβουλος Δικτύου Σχολείων για εφαρμογή προγραμμάτων Σ.Ε.Π. ( Δίκτυο Ν. 12- Γ΄Δ.Δ.Ε. Αθήνας- ΚΕ.Σ Υ.Π. Περιστερίου).
    2004-06 Συντονιστής Σύμπραξης Σχολείων για εφαρμογή προγράμματος «ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ» (Α.Π.Θ.-ΤΜ. Ψυχολογίας).
    2004-08 Συντονιστής « ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ» Ι.Δ.ΕΚ.Ε. στην Αττική.
    Πρόγραμμα Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙΙ « ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ».
    2006-2007 Πιστοποιημένος εκπαιδευτής Σ.Ε.Κ. ( ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ-ΕΚΕΠΙΣ)
    2007 Στέλεχος Σ.Υ.Υ. ( Συνοδευτικών-Υποστηρικτικών Υπηρεσιών)-
    ΕΚΕΠΙΣ
    09/2007: Επιμορφωτής στο πρόγραμμα « Επιμόρφωση εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σης στα νέα διδακτικά πακέτα» ( Π.Ι.), ( 8 ώρες).
    10/2008-06/2011: Πρόγραμμα « ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ», «Σχολικό διαδικτυακό Ραδιόφωνο» ( Δημιουργία Διαδικτυακού Ραδιοφώνου, Γυμνάσιο Εκάλης- Γυμνάσιο-Λύκειο Καμπάνη Κιλκίς). ( http://gym-ekalis.att.sch.gr).
    10/2009-06/2011: Πρόγραμμα « ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ», «Ανοικτό Σχολείο», (Γυμνάσιο Εκάλης, Όμιλοι Σχολικής Δράσης) ( http://blogs.sch.gr/esrblog).
    19/5/08-18/06/08 Εκπαιδευτής καθηγητών Β/θμιας Εκπ/σης στο επιμορφωτικό πρόγραμμα « ΣΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ» ( Πάντειο Πανεπιστήμιο, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο), ( 80 ώρες).
    04/2010 Εκπαιδευτής Ενηλίκων- Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων στην παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών ( ΙΔΕΚΕ ,25 ΩΡΕΣ).
    11/2011 Πρόγραμμα επιμόρφωσης στελεχών ΣΥ.Ε.Π. στην Πολυπολιτισμική Συμβουλευτική ( ΕΚΕΠ, 15 ΩΡΕΣ, ΚΕΣΥΠ ΚΟΖΑΝΗΣ).
    01/2012-06/12 Ερευνητική Εργασία ( Πρ. Πειρ. ΓΕΛ Αναβρύτων, « ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ) Α΄ Τάξη-Συμμετοχή στο EUROPEAN SCHOOL RADIO ( WEBRADIO με συμμετοχή 40 σχολικών μονάδων από όλη την Ελλάδα). ( http://blogs.sch.gr/esrblog)
    10/2012-06/2013 Δημιουργία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ στο Πρ. Πειρ. ΓΕΛ Αναβρύτων ( Εφημερίδα, Περιοδικό, Ραδιόφωνο) ( http://lyk-peir-anavr.att.sch.gr) .
    10/2012-02/2013 : Διδασκαλία στο ΙΕΚ ΚΗΦΙΣΙΑΣ Ειδικότητα:
    « Δημοσιογραφία – Συντάκτες, Ρεπόρτερ» , 3 ώρες την εβδομάδα ( Σύνολο ωρών : 42 ώρες).

    Εργασίες – Μελέτες
     
    α. «Η Διαχρονικότητα του μύθου του Αρχαίου Ελληνικού δράματος»
    (περιοδικό «ΣΥΛΛΟΓΕΣ» Τεύχος 163 – Ιανουάριος 1998,σελ. 45-49)
    β. «Ο Κοινωνικός Προβληματισμός» στο έργο του Κων. Θεοτόκη
    γ. «Η Λογική κατά τους Στωϊκούς»
    δ. «Η συμβολή των Στωϊκών στη θεωρία της γλώσσας (Σημειολογία)».
    ε. «Η Ευρωπαϊκή Αγορά Εργασίας, η Ανεργία και ο Επαγγελματικός
    Προσανατολισμός»
    στ. «Κριτική παρουσίαση των βασικών θέσεων και επιχειρημάτων της
    Μοναδολογίας» (G.V. Leibniz).
    ζ. «Η Θέση του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Συμβουλευτικής στα
    νέα προγράμματα του Ενιαίου Τύπου Λυκείου (Περιοδικό ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. τ.46-47,σελ.129-131, 1998).
    η. «Η έννοια του καταμερισμού της εργασίας στους Αρχαίους Έλληνες
    συγγραφείς και στον A. Smith (Σύγκριση).»
    θ. «Νόμος και Δίκαιο» κατά τους Αρχαίους Σοφιστές»
    ι. «Συνθετική παρουσίαση Άρθρων σχετικών με τις ψηφιακές εικόνες και τις
    ψηφιακές βιβλιοθήκες» (Μάιος 1998).
    ια. «Στερεότυπες Αντιλήψεις για τα δύο φύλα στην Εκπ/ση και ο ρόλος της
    Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, (Ιανουάριος
    2000 – Τομέας Ψυχολογίας Παν. Αθηνών).
    ιβ. «Παράγοντες που επιδρούν στους μαθητές και συμβάλλουν στη
    διαμόρφωση θετικής αυτοαντίληψης» (Ιανουάριος 2000 -Τομέας Ψυχολογίας
    Παν. Αθηνών)
    ιγ. «Οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες και το σύγχρονο σχολείο»
    (Ιανουάριος 2000 – Τομέας Ψυχολογίας Παν. Αθηνών)
    ιδ. «Η ανάπτυξη της δεξιότητας λήψης αποφάσεων στα πλαίσια του σχολικού
    και επαγγελματικού προσανατολισμού» (Ιανουάριος 2000 – Τομέας
    Ψυχολογίας – Παν. Αθηνών)
    ιε. «Η Συμβουλευτική και ο Προσανατολισμός ως ανασταλτικός παράγοντας για
    τη σχολική διαρροή ειδικότερα για μαθητές Τεχνικής Επαγγελματικής
    Εκπαίδευσης (Ιανουάριος 2000 – Τομέας Ψυχολογίας Παν. Αθηνών).
    ιστ. «Ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ως εργαλείο ανάπτυξης
    της κριτικής σκέψης» (Ιανουάριος 2000 – Τομέας Ψυχολογίας – Παν.
    Αθηνών)
    ιζ. «Διαφορές στις επαγγελματικές επιλογές ανδρών και γυναικών – Η
    Επαγγελματική ανάπτυξη των Γυναικών» (Μάρτιος 2000 – Διπλωματική
    Εργασία – Τομέας Ψυχολογίας Παν. Αθηνών)
    Ιη. « Γνωσιοθεωρία και Γλώσσα στον Ηράκλειτο»( Ιανουάριος 2001-Π.Μ.Σ.
    ¨ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨).
    Ιθ. « Η Τέχνη του Λόγου του Γοργία ( Τα κύρια γνωρίσματα της ρητορικής του Γοργία και άλλων Σοφιστών)»( Ιανουάριος 2001-Π.Μ.Σ. ¨ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨).
    Κ. « Η Σοφιστική , οι γνωσιοθεωρητικές προϋποθέσεις της Δημοκρατίας και η δύναμη του Λόγου». ( Ιούλιος 2001-Π.Μ.Σ. ¨ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨ ).
    Κα. « Το κίνημα του Λογικού Θετικισμού και η απόρριψη της Μεταφυσικής».
    ( Σεπτέμβριος 2001- Π.Μ.Σ. ¨ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨).
    Κβ. « Η έννοια της Μεταφυσικής στο έργο του Ε. Κάντ ¨Προλεγόμενα σε κάθε μελλοντική Μεταφυσική¨».( Μάιος 2002-Π.Μ.Σ. ¨ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨).
    Κγ. « Κράτος και ιστορική εξέλιξη κατά τον Φρ. Χέγκελ».( Μάιος 2002-Π.Μ.Σ. ¨ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨).
    Κδ. « Φιλοσοφικές απόψεις περί Παιδείας στο έργο του J.J. ROUSSEAU».( Μάρτιος 2003- Διπλωματική εργασία- Π.Μ.Σ.¨ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ¨).
    Κε). « Φύλο και αγορά εργασίας» ( Μάϊος 2006-Π.Μ.Σ. « ΣΥΜΒ.-ΕΠΑΓΓ.ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ» ΤΜ. Φ.Π.Ψ. ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ).
    Κστ). « Αυτογνωσία, Αυτοαντίληψη και Ισότητα των φύλων»- Μάϊος 2006- Π.Μ.Σ. « ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ-ΕΠΑΓΓ. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ»-ΤΜ. Φ.Π.Ψ. ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ).
    Κζ). «Συμβουλευτική και Αγωγή Υγείας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση- Προγράμματα πρόληψης, Προγράμματα παρέμβασης»- Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΕΛΕΣΥΠ), τ. 84-85,σελ.108-125, 2008.
    Κη). « Προβληματικές και αποκλίνουσες συμπεριφορές στην εφηβεία»- Μάρτιος 2007- Π.Μ.Σ. « ΣΥΜΒ.- ΕΠΑΓΓ. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ»-ΤΜ. Φ.Π.Ψ. ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ.
    Κθ). « Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης».- Π.Μ.Σ. « ΣΥΜΒ.- ΕΠΑΓΓ. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ-ΤΜ. Φ.Π.Ψ. ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ».
    Κι). « Το άγχος των γονέων σε συσχέτιση με το άγχος των παιδιών τους. Διερεύνηση και συμβουλευτική αντιμετώπιση» ( Διπλωματική εργασία στο Π.Μ.Σ. « Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός» -Μάρτιος 2010).
    Ενδιαφέροντα
     
    Φιλοσοφία, Ψυχολογία, Παιδαγωγικά, Συμβουλευτική – Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Ιστορία, Θέατρο, Λογοτεχνία.

    ΑΘΗΝΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013
     
     
     
     

     
     

     
     
     
     

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *