Αναρτήθηκαν στο περιβάλλον του “Πρωτέα” νέα αρχεία και τεκμήρια από την εφαρμογή διδακτικών σεναρίων για τη Νεοελληνική λογοτεχνία. Τα σενάρια εφαρμόστηκαν στο 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης “Γιάννης Ρίτσος” στο πλαίσιο προγράμματος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας. Πρόκειται για τα σενάριά μου:
“Τα σπίτια που είχα μου τα πήραν: περι-διαβάζοντας στη Θεσσαλονίκη” (πρόταση αξιοποίησης της ενότητας “Λογοτεχνία και πόλεις” των “Ψηφίδων για την ελληνική γλώσσα”.
“Μια απροσδόκητη συνάντηση: Καβάφης-Ευριπίδης” (Δημιουργία κόμικς με τη… συνάντηση των δύο ποιητών).
“Μέσα από τον καθρέφτη και τι βρήκαμε εκεί” (Αξιοποίηση της “Ανεμόσκαλας” από τις “Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα”).
“Μεταξύ Έβρου και Ευρώτα” (Μια προσέγγιση στο φαινόμενο της αστικοποίησης και της συνακόλουθης καταστροφής του φυσικού περιβάλλοντος).
“Ένα διήγημα κι εγώ-Ένα διήγημα κι εμείς” (Εισαγωγικό σενάριο για το λογοτεχνικό είδος του διηγήματος).
“Το ουσιώδες είναι που… παίξαμε: παιχνίδια με την ποίηση” (Εφαρμογή του διαθεματικού σεναρίου που εκκινεί από την Ιστορία και τον Καβάφη και καταλήγει… στη Χημεία (συμβολή Ελένης Παλούμπα).
Επίσης, αναρτήθηκαν εφαρμογές που επιχειρήσαμε με μαθητές/τριές μου στα σενάρια: α. της συναδέλφου Αλεξάνδρας Γερακίνη με τίτλο “Εικόνες από τη ζωή ενός ξενιτεμένου” και β. της συναδέλφου Δέσποινας Παπαδοπούλου με τίτλο: “Η επίδραση του ανθρώπου στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον“.