ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ – ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΕΡΓΑΣΙΑ 1 – ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ

ΕΡΓΑΣΙΑ 1 – ΙΣΤΟΡΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ – ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 🙂 

Σας ανατίθεται η παρακάτω εργασία:

1. Διαβάστε εδώ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B131/756/4973,22669/ το σχολικό σας βιβλίο και θυμηθείτε όσα είπαμε για την κρίση της φεουδαρχίας στη δυτική Ευρώπη του ύστερου μεσαίωνα (γ. Η κρίση της φεουδαρχίας).

2. Σκεφθείτε αν υπάρχουν αναλογίες με την σημερινή επιδημική κρίση.

3. Διαβάστε τις πληροφορίες για τον μαύρο θάνατο που περιέχονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B7_%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BB%CE%B7

4. Διαβάστε το άρθρο: «Από τη Μαύρη Πανώλη στον κορονοϊό: Τι δεν διδαχθήκαμε από την Ιστορία» στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.mononews.gr/agores/think-tanks/apo-ti-mavri-panoli-ston-koronoio-ti-de-mathame-apo-tin-istoria.

 

5. Τέλος, γράψτε είτε στον υπολογιστή είτε στο τετράδιό σας ένα κείμενο 300 περίπου λέξεων στο οποίο θα αναφέρεστε στην αξία της γνώσης της Ιστορίας στη σύγχρονη εποχή.

Ενδεικτικά ερωτήματα που μπορούν να θιγούν στο κείμενό σας είναι:

  1. Ποια είναι γενικά η χρησιμότητα της ιστορικής γνώσης;
  2. Συμφέρει στους μαθητές να απαξιώνουν το  μάθημα της Ιστορίας;
  3. Γιατί ο άνθρωπος σήμερα φαίνεται να έχει υπερβολική εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του;
  4. Θα μας βοηθήσει η ιστορία να αντιληφθούμε και να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες της τωρινής επιδημικής κρίσης;
  5. Η ιστορία μπορεί να μας διδάξει και σε θέματα ηθικής συμπεριφοράς;

Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει κι εσείς να θέσετε ερωτήματα πριν από τη συγγραφή του κειμένου σας.

Οι εργασίες πρέπει να αποσταλούν έως τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020 στις 12 το μεσημέρι στην ηλεκτρονική διεύθυνση: glossikipyxida@gmail.com

Στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση μπορείτε να αποστέλλετε απορίες προς επίλυση.

Οι απαντήσεις μπορούν να αποσταλούν και με μορφή .jpg (όχι μόνο σε word δηλαδή, αλλά με φωτογραφία της απάντησης που θα γράψετε σε τετράδιο).

Τέλος επισημαίνεται πως η συμμετοχή  των μαθητών/τριών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση συνεκτιμάται θετικά στην επίδοση τους  στο β’ τετράμηνο.

Καλή δουλειά σάς εύχομαι!!

Αφήστε μια απάντηση