iharbali's blog

a blog for Teaching English as a Foreign Language in Public Junior Secondary Schools

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Ιούν 201413

sempter_till_june2014 809«ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ»

Οι μαθητές του Α1 τμήματος του Γυμνασίου Καράτουλα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, με υπεύθυνους καθηγητές τους: Ζαφειρόπουλο Χρήστο-ΠΕ03(συντονιστής) και Χάρμπαλη Ιουλία-ΠΕ06, υιοθέτησαν το ρόλο του καλλιεργητή και μεταποιητή τοπικών προϊόντων. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν κατά την διάρκεια του περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο «Καταγραφή και Μοντελοποίηση Τοπικών Προϊόντων», υπό την εποπτεία και συνέργεια του διευθυντή του Γυμνασίου Καράτουλα Κόρδα Θεόδωρο και του υπεύθυνου Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε.  Ηλείας Γοροζίδη Γεώργιου και τη συνδρομή της Καταναλωτικής Συνείδησης.

sempter_till_june2014 811Αξιοποίησαν τις δυνατότητες που τους παρείχε ο περιβάλλον σχολικός χώρος καθώς συμμετείχαν σε κλάδεμα σταφίδας, ενώ πρασίνισαν την αυλή του σχολείου τους φυτεύοντας οπωροκηπευτικά (κρεμμύδια, μαρούλια, φασόλια, πατάτες, σπανάκι, άνηθο, δυόσμο κ.α.) και καλλιεργώντας τα με βιολογικές μεθόδους. Παράλληλα, όλες τις δράσεις τους τις αποτύπωσαν εικαστικά (αφίσα, δημιουργία απολιθωμάτων, ζωγραφιστά πιάτα, τρισδιάστατα αντικείμενα κ.α.) και μέσα από φύλλα εργασίας, αξιοποιώντας μαθηματικά μοντέλα.

Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, κυρίως, κατά το στάδιο της μεταποίησης όταν κλήθηκαν να φτιάξουν πάστα ελιάς και αρωματικά έλαια δίνοντας στα καθημερινά προϊόντα μια gourmet εκδοχή και απολαμβάνοντας το γευστικό αποτέλεσμα, το οποίο τα ενθουσίασε. Τη γλυκιά διάσταση στο περιβαλλοντικό τους πρόγραμμα έδωσε η κατασκευή μαρμελάδας και γλυκού από φράουλα το οποίο τίμησαν δεόντως μαζί με τους συμμαθητές τους. Μάλιστα, αναμένουν να μαζέψουν προϊόντα από τον κήπο τους μέχρι τη λήξη της χρονιάς, για να συνεχίσουν τις γευστικές τους δημιουργίες.

Οι δράσεις αυτές σεβόμενοι την πολυμορφία και την διαφορετικότητα επιφέρουν εκπαιδευτική συμμετρία, άρση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων,  βοηθούν τους μαθητές να ανταποκριθούν σε διαφορετικούς ρόλους και συμβάλλουν στη δημιουργία περιβαλλοντικής και καταναλωτικής συνείδησης, καθώς τα παιδιά συμμετέχουν στην παραγωγή, στην μεταποίηση και στην κατανάλωση υγιεινών προϊόντων που τα ίδια έχουν φτιάξει.

από κάτω από: Σχολικές Δραστηριότητες | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ    

Το Γυμνάσιο Καράτουλα στο Γηροκομείο της «Βασιλειάδας»

Δεκ 201313
Μήνυμα  Ελπίδας μέσα από νεανικές φωνές
Το Γυμνάσιο Καράτουλα στο Γηροκομείο της «Βασιλειάδας»
Με την ευκαιρία του ερχομού των Αγίων ημερών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, μία ομάδα μαθητριών του Γυμνασίου Καράτουλα, με την συνεργασία Εκπαιδευτικών τους ετοίμασαν και παρουσίασαν στοΓηροκομείο της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας «Βασιλειάδα», στα Λασταίικα Πύργου, ένα μικρό πρόγραμμα με Χριστουγεννιάτικα τραγούδια σε τρεις γλώσσες. Συγκεκριμένα, με την συνεργασία των Καθηγητριών της Γαλλικής και της Αγγλικής Γλώσσας, κυριών Ανδρομάχης Λέλλα και Ιουλίας Χάρμπαλη, απέδωσαν στα ελληνικά, τα γαλλικά και τα αγγλικά τραγούδια των Χριστουγέννων, με την ανάλογη χορευτική ερμηνεία.
Η επίσκεψη των μαθητριών του Γυμνασίου μαζί με τις καθηγήτριες τους, τον Διευθυντή κ. Θεόδωρο Κόρδα και τον φιλόλογο κ. Γεώργιο Κουρκούτα πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής 13 Δεκεμβρίου 2013.Τους καθηγητές και τις μαθήτριες υποδέχθηκε ο προϊστάμενος του Ιδρύματος π. Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου, που τους ευχαρίστησε και τούς ξενάγησε σε όλους τους χώρους.
Οι μαθήτριες παρουσίασαν το πρόγραμμα τους σε όλες τις πτέρυγες του Ιδρύματος, ενώ οι καθηγητές τους τούς μετέφεραν τις ευχές του Συλλόγου Καθηγητών του Γυμνασίου Καράτουλα μαζί με λίγα γλυκά, ως μία ελάχιστη προσφορά αγάπης προς τους εμπερίστατους συνανθρώπους μας. Το κλίμα ήταν συγκινητικό, διότι για τις περισσότερες μαθήτριες ήταν πρωτόγνωρη και συγκλονιστική εμπειρία αυτή η γνωριμία με μία τέτοια πραγματικότητα, κοντά στον ανθρώπινο πόνο και τον αγώνα των εργαζομένων στο Ίδρυμα να βοηθήσουν, με μία αληθινή κατάθεση ψυχής καθημερινά, τους συνανθρώπους μας με τόσα προβλήματα λόγω της ηλικίας και των ασθενειών.
Μετά από την «Βασιλειάδα» καθηγητές και μαθήτριες επισκέφτηκαν την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηλείας στο Διοικητήριο του Πύργου, κατόπιν προσκλήσεως από τον Διευθυντή κ. Βασίλειο Δημητρέλλο(ο οποίος λόγω επαγγελματικής υποχρεώσεως απουσίαζε και τον αναπλήρωνε η αναπληρώτρια Διευθύντρια κ. Ελένη Σκάζα), όπου οι μαθήτριες παρουσίασαν το ίδιο πρόγραμμα στους εκπαιδευτικούς και τους εργαζόμενους  στα γραφεία της Δευτεροβάθμιας.  Σε όλους προσφέρθηκε ένα αναμνηστικό δώρο από  τον προϊστάμενο Εκπαιδευτικών θεμάτων κ. Νικόλαο Αγγελόπουλο.
από κάτω από: CHRISTMAS | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Γυμνάσιο Καράτουλα στο Γηροκομείο της «Βασιλειάδας»    

RAINFORESTS & POETRY

Ιούν 201325
Παρουσίαση περιβαλλοντικού προγράμματος από το Γυμνάσιο Καράτουλα
Τα μονοπάτια του Νερου ” στο Πνευματικό Κέντρο Μαγούλας
Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα “‘Στα μονοπάτια του Νερού“, που προετοίμασαν οι μαθητές της Β΄Τάξεως του Γυμνασίου Καράτουλα, παρουσιάστηκε το απόγευμα της Δευτέρας 24 Ιουνίου στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Μαγούλας Ηλείας.
Τον όλο σχεδιασμό του προγράμματος είχαν οι καθηγήτριες του Γυμνασίου κ. Αθανασία Νταρζάνου και κ. Ιουλία Χάρμπαλη, ενώ για την προετοιμασία του οι μαθητές του Σχολείου αφιέρωσαν πολύ χρόνο από τα Σαββατοκύριακά τους. Μαζί με το πρόγραμμα που αφορούσε την προσφορά του Νερού στον άνθρωπο και την ανάγκη διατήρησης των υδάτινων πόρων και τίτλο “Στα μονοπάτια του Νερού”, παρουσιάστηκε η ερευνητική εργασία της Β1 Τάξεως (στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών) με θέμα “Rainforest” (τα τροπικά δάση της βροχής).
You can also visit English Matters, issue 5 by Kotadaki Marianthi, School Advisor for English Language Teachers, to read more about the project (the article is on page 63).
image
Poetry
 This project arose when teaching Unit 2 of 2nd Grade Junior Secondary Begginners book about Rainforests. After being exposed to new language and have learned so much about rainforests students are able to express themselves on the topic.
Time to activate all the senses with the power of mind: they close their eyes, relax and imagine they are in a rainforest. They describe what they hear, see, touch, smell and taste. Then, they are asked to write a short poem trying to rhyme inspired by their “spiritual experience”. You can see the outcome below.
20130408_132158
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο RAINFORESTS & POETRY    

summer wishes

Ιούν 20139

I wish you a relaxing and joyous summer!!!

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο summer wishes    

Καλημέρα κόσμε!

Ιούν 20139

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

iStop Bullying Now(iSBN)!

Μαρ 20136

FIGHTINGbullying_FINAL20131128_124924

από κάτω από: Bullying | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο iStop Bullying Now(iSBN)!    
Πιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων