iharbali's blog

a blog for Teaching English as a Foreign Language in Public Junior Secondary Schools

RAINFORESTS & POETRY

Ιούν 201325
Παρουσίαση περιβαλλοντικού προγράμματος από το Γυμνάσιο Καράτουλα
Τα μονοπάτια του Νερου ” στο Πνευματικό Κέντρο Μαγούλας
Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα “‘Στα μονοπάτια του Νερού“, που προετοίμασαν οι μαθητές της Β΄Τάξεως του Γυμνασίου Καράτουλα, παρουσιάστηκε το απόγευμα της Δευτέρας 24 Ιουνίου στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Μαγούλας Ηλείας.
Τον όλο σχεδιασμό του προγράμματος είχαν οι καθηγήτριες του Γυμνασίου κ. Αθανασία Νταρζάνου και κ. Ιουλία Χάρμπαλη, ενώ για την προετοιμασία του οι μαθητές του Σχολείου αφιέρωσαν πολύ χρόνο από τα Σαββατοκύριακά τους. Μαζί με το πρόγραμμα που αφορούσε την προσφορά του Νερού στον άνθρωπο και την ανάγκη διατήρησης των υδάτινων πόρων και τίτλο “Στα μονοπάτια του Νερού”, παρουσιάστηκε η ερευνητική εργασία της Β1 Τάξεως (στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών) με θέμα “Rainforest” (τα τροπικά δάση της βροχής).
You can also visit English Matters, issue 5 by Kotadaki Marianthi, School Advisor for English Language Teachers, to read more about the project (the article is on page 63).
image
Poetry
 This project arose when teaching Unit 2 of 2nd Grade Junior Secondary Begginners book about Rainforests. After being exposed to new language and have learned so much about rainforests students are able to express themselves on the topic.
Time to activate all the senses with the power of mind: they close their eyes, relax and imagine they are in a rainforest. They describe what they hear, see, touch, smell and taste. Then, they are asked to write a short poem trying to rhyme inspired by their “spiritual experience”. You can see the outcome below.
20130408_132158
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| με ετικέτα , ,  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο RAINFORESTS & POETRY    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων