Αρχική » Λειτουργία ΙΕΚ » Νέα ανακοίνωση για τους υποψηφίους Πιστοποίησης 2014

Ωράριο Λειτουργίας

Χειμερινό ωράριο εξυπηρέτησης κοινού (Σεπτέμβριος – Ιούνιος):  14:00-18:00

Αλλαγή τρόπου διεκπεραίωσης διοικητικών υπηρεσιών

Στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του COVID-19 και όσο αφορά τις διοικητικές υπηρεσίες του Δ.Ι.Ε.Κ ΚΕΡΚΥΡΑΣ θα τηρηθούν τα ακόλουθα μέτρα:

1. ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ: Οι σπουδαστές-στριες θα στέλνουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο θα επισυνάπτουν φωτογραφία της ταυτότητάς τους.

2. ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ: Κατάθεση δικαιολογητικών και έλεγχος των Βιβλίων Πρακτικής εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού.  Οι ενδιαφερόμενοι να ξεκινήσουν την Πρακτική τους Άσκηση οφείλουν να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά τους τουλάχιστον μία εβδομάδα νωρίτερα.

Οργανόγραμμα – Επικοινωνία

Διευθυντής: Πιτσινής Πέτρος

Υποδιευθύντρια: Χυτήρη Αγγελική

Υποδιευθυντής: Μαλλιαρός Νικόλαος

Μόνιμοι διοικητικοί υπάλληλοι: Μίτσουλης Οδυσσέας,  Γαστεράτος Ιωάννης

Αποσπασμένοι διοικητικοί υπάλληλοι:  Ντεβετζή Ελισάβετ

 

Έδρα ΙΕΚ:

  • Τηλεφωνικοί αριθμοί
    • Διευθυντής: 26610.33255
    • Γραμματεία: 26610.47530
  • FAX: 26610.47531
  • e-mail:
  • dimosio.iek.kerkyras@gmail.com

Διεύθυνση: Ευαγγέλου Ναπολέοντος 12, Μανδούκι Τ.Κ. 49100, Κέρκυρα.

(Σχολικό συγκρότημα Τεχνικών Λύκειων – Ισόγειο)

Παράρτημα Λευκίμμης:

  • Τηλ. αριθμός: 2662022661
  • e-mail:
  • parartima.iek.lefkimmis@gmail.com
  • Διεύθυνση: Άγιοι Θεόδωροι, Τ.Κ. 49080, Λευκίμμη. (Λύκειο Λευκίμμης)

Επιλογή κατηγορίας ενδιαφέροντος

Νέα ανακοίνωση για τους υποψηφίους Πιστοποίησης 2014

Σας ενημερώνουμε  για το νέο δελτίο τύπου που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΠΕΠ και αφορά τους υποψηφίους.

Επειδή γίνονται πολλές αλλαγές στη διαδικασία σας προτρέπουμε να παρακολουθείτε τακτικά τη σελίδα του ΕΟΠΠΕΠ (http://www.eoppep.gr)  για να ενημερώνεστε έγκαιρα και έγκυρα για την Πιστοποίηση.

Επίσης για τη δική σας βοήθεια  λάβετε υπόψη σας συμβουλευτικά και μόνο  τις παρακάτω παρατηρήσεις μας για τα πιο κοινά λάθη που κάνετε κατά τη διαδικασία υποβολής της αίτησης σας:

1. Η υποβολή της αίτησης γίνεται ηλεκτρονικά, μετά τις 12:00 μ.μ., την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την κατάθεση των παραπάνω εξετάστρων.

2. Ως όνομα χρήστη  και κωδικό βάζετε τον αριθμό εγγραφής που αναγράφετε στο κάτω αριστερά μέρος του γραμματίου είσπραξης της Τράπεζας (δες εδώ) και   την ημερομηνία κατάθεσης συνεχόμενη  χωρίς τις τελίτσες, αντίστοιχα.

3. Ο αριθμός μητρώου καταρτιζομένου που σας ζητείται (ΑΜΚ) αναγράφεται μετά το όνομα σας στη ΒΕΚ και δεν είναι ο αριθμός ΒΕΚ  που αναγράφεται πάνω δεξία.

4. Στην περίπτωση που  υποψήφιος  για εξέταση στο Θεωρητικό και στο Πρακτικό Μέρος,  έχει ένα (1) αποδεικτικό κατάθεσης  εξετάστρων, κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής Αίτησης επιλέγει και το Θεωρητικό και το Πρακτικό Μέρος και συμπληρώνει το ποσό των εκατό (100) ευρώ και τα στοιχεία του αποδεικτικού κατάθεσης (αριθμός εγγραφής και ημερομηνία κατάθεσης ) μόνο στο Θεωρητικό Μέρος.

5. Πλέον εκτός της αποστολής της αίτησης μέσω εταιρίας ταχυμεταφοράς γίνεται και  με αποστολή μέσω ταχυδρομείου με την ένδειξη «συστημένο», υπό την προϋπόθεση ότι ο κλειστός φάκελος θα φέρει σφραγίδα ταχυδρομείουμε καταληκτική ημερομηνία την01.08.2014 και 05.08.2014 αντίστοιχα για κάθε κατηγορία υποψηφίου, όπως ορίζεται στην αρχική ανακοίνωση.

 

 


Σχολιάστε

 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Νέος Κανονισμός Λειτουργίας ΔΙΕΚ

Ενημερωθείτε για τις αλλαγές στην Κατάρτιση καθώς υπάρχει νέος  Κανονισμός Λειτουργίας Δημοσίων Ι.Ε.Κ.  που τέθηκε σε ισχύ την 16/2/2022.

Άνοιγμα μενού
Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων