Αξιολόγηση μαθητή με Μ.Δ.

Το σημαντικότερο βήμα στην προσπάθεια παρέμβασης σε έναν μαθητή με ΜΔ είναι η σωστή αξιολόγηση. Μόνο όταν γνωρίζουμε με την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια το είδος αλλά και την έκταση του προβλήματος, θα μπορέσουμε να συντάξουμε αλλά και να εφαρμόσουμε σωστά ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διδασκαλίας.

Αρχικά θα πρέπει να έχουμε ένα πλήρες ιστορικό για το μαθητή. Αυτό μπορούμε να το πάρουμε με μια συνέντευξη με τους γονείς.

Στη συνέχεια και αφού αποκλειστούν από το ιστορικό ορισμένα παθολογικά αίτια για τα οποία ούτε μπορούμε αλλά ούτε και μας επιτρέπεται να παρέμβουμε (αυτισμός, σοβαρή νοητική στέρηση κ.λπ.) μπορούμε να εφαρμόσουμε διαφόρων μορφών tests. Δείτε περισσότερα εδώ

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση