Για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού, στις 22 Μαρτίου η Solidarités International και το γραφείο BDDP Unlimited ξεκινάν μια εκστρατεία για την ευαισθητοποίηση της μάστιγας του μη πόσιμου νερού.
Σήμερα, υπολογίζεται ότι 3,6 εκατ. άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων 1,5 εκατ. παιδιών κάτω των 5 ετών, πεθαίνουν κάθε χρόνο από ασθένειες που προέρχονται από ακάθαρτο/μολυσμένο νερό, καθιστώντας το κύρια αιτία θανάτου στον κόσμο .
Ωστόσο, το κοινό δεν γνωρίζει ότι και οι πολιτικοί ηγέτες δεν κρατάν τη στάση που χρειάζεται για να τερματιστεί αυτή η τρομερή αιτία θανάτου . Η εκστρατεία καλεί τους δημοσιογράφους να διαδώσουν τη συνειδητοποίηση αυτής της μάστιγας και κάνει έκκληση προς τους αναγνώστες να υπογράψουν μια αίτηση που θα παραδοθεί προσωπικά στον Γάλλο πρόεδρο κατά τη διάρκεια του 6ου Παγκόσμιου Φόρουμ για το Νερό , το Μάρτη 2012.
Για να δείξει τη σιωπηλή και αόρατη απειλή του μολυσμένου νερού, η BDDP επέλεξε μια μινιμαλιστική προσέγγιση, η οποία είναι και οπτικά ελκυστική αλλά και προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι έγινε χρησιμοποιώντας νερό και μελάνι αποκλειστικά. Το σποτ δείχνει τη δύναμη του μελανιού για να αποκαλύψει το αόρατο.
Το σποτ, δημιουργήθηκε από την BDDP Unlimited, η παραγωγή είναι του Hushκαι η σκηνοθεσία ανήκει στον Clément Beauvais, ένα νεαρό σκηνοθέτη , εικονογράφο , μουσικό και φωτογράφο, πολυτάλαντο και γνώστη της τενικής που του επέτρεψε να δημιουργήσει τα σχέδια και να σκηνοθετήσει.
Η εκστρατεία θα κυκλοφορήσει στα μέσα Μαρτίου στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο, το διαδίκτυο και σε έντυπη μορφή. Στην ιστοσελίδα αφιερωμένη, votregouttedeau.org, θα συγκεντρωθούν υπογραφές για την αίτηση.
Αφήστε μια απάντηση