Ονομάζομαι Κατερίνα Χαρακίδα και είμαι καθηγήτρια Πληροφορικής. Υπηρετώ στο 21ο Γυμνάσιο Πατρών από το 1996 όπου παράλληλα με το εκπαιδευτικό έργο ασκώ και τα καθήκοντα του υπεύθυνου εργαστηρίου πληροφορικής (ΣΕΠΕΗΥ)
Είμαι κάτοχος των παρακάτω πτυχίων και μεταπτυχιακών
- Πτυχίο Μαθηματικού του Πανεπιστημίου Πατρών
- Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc) με τίτλο «Μαθηματικά των Υπολογιστών και των Αποφάσεων» του Πανεπιστημίου Πατρών με βαθμό Άριστα», 2002
- Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc) με τίτλο «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του ΕΑΠ με βαθμό «Λίαν Καλώς», 2010
- Πιστοποιητικό Ετήσιας Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης με τίτλο «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» του ΕΑΠ
- Lower του ΚΕΜΠΡΙΤΖ με βαθμό Α
Επίσης έχω βεβαίωση παρακολούθησης του προγράμματος «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Θεωρητικού Μέρους Κωδ. 02» διάρκειας 300 ωρών (ΚΕΚ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, 2006-2007) και έχω ενταχθεί στο Μητρώο Πιστοποιημένων Εκπαιδευτών του ΕΚΕΠΙΣ
Μετά την αποφοίτησή μου από το Πανεπιστήμιο και μέχρι σήμερα συμμετέχω ανελλιπώς σε διάφορα συνέδρια και ημερίδες και παρακολουθώ σεμινάρια σχετικά με το αντικείμενο διδασκαλίας μου αλλά και άλλα θέματα που αφορούν την εκπαίδευση όπως ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ για στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης , «ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ-ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» και «Αποκλίνουσες συμπεριφορές μαθητών-παιδαγωγική αντιμετώπιση».
Έχω συμμετάσχει σε διάφορες επιτροπές στο 21 Γυμνάσιο Πατρών και συγκεκριμένα
- στην επιτροπή παραλαβής σχολικού εργαστηρίου στα πλαίσια του έργου «Προμήθεια και Εγκατάσταση Υπολογιστικού Εξοπλισμού σε ευρεία κλίμακα- Σύμβαση ALTEC-ABEE 14/10/2002» κατά το Σχ. Έτος 2002-2003 και
- στην επιτροπή διενέργειας και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων και στην επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής του Πρόχειρου Μειοδοτικού Διαγωνισμού «Προμήθεια Διαδραστικών Συστημάτων και Συναφούς Εξοπλισμού» κατά το Σχ. Έτος 2010-2011
Επίσης δημιούργησα το 2008, με παρότρυνση του τότε δ/ντή, αντίστοιχο σχολικό ιστολόγιο για το 21 Γυμνάσιο Πατρών το οποίο διαχειριζόμουν έως και το σχ. Έτος 2012-2013
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.