Θεματική Ορθογραφία

 

  • Να είναι ο στόχος συγκεκριμένος και γνωστός στο παιδί.
  • Ασκήσεις με κυκλώνω ή υπογραμμίζω.
  • Ασκήσεις με συμπληρώνω.
  • Πρώτα λέξεις, μετά προτάσεις μετά κείμενα.
  • Διορθώνω λέξεις, προτάσεις, κείμενο.
  • Γράφω λέξεις, προτάσεις, κείμενο.
  • Με υπαγόρευση, ελεύθερα.
  • Αυτοδιόρθωση.
  • Ξαναγράφω.
  • Επανάληψη βασικού λεξιλογίου προηγούμενης τάξης.
  • Εκμάθηση βασικού λεξιλογίου τάξης που φοιτά ο μαθητής.
  • Μελετώ με λίστες λέξεων που έχουν κοινά χαρακτηριστικά.
  • Ομαδοποίηση λέξεων για εκμάθηση.
  • Ομαδοποίηση λαθών.
  • Ομοιοκαταληξία – ρίμες (προσοχή ορθογραφική και αναγνωστική ρίμα).
  • Οικογένειες λέξεων. Δέντρα λέξεων.
  • Οπτικοποίηση. Εικονογράφηση. Οπτική αναπαράσταση.
  • Αυτοσχέδια ποιητικά παιχνίδια, ρυθμικά στιχάκια.
  • Κατανόηση: σημασιολογική προσέγγιση, ετοιμολογία, παραγωγή, σύνθεση.

 

Αφήστε μια απάντηση