HelpDesk 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής: Διαδικασία υποβολής ερωτημάτων

HCMRnet | Υποστήριξη Χρηστών

Παρακαλούμε τις τριμελείς ομάδες να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς και όπου είναι απαραίτητο και τους γονείς των μαθητών του σχολείου τους, ότι για την για παραγωγικότερη λειτουργία μας, ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία, σε σχέση με την υποβολή ερωτημάτων:

1. Οι εκπαιδευτικοί ή οι γονείς απευθύνουν τυχόν ερώτημα, σε σχέση με την σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, στην τριμελή ομάδα τεχνικής βοήθειας του σχολείου τους, η οποία φροντίζει να δώσει την απάντηση.

2. Στην περίπτωση που η τριμελής ομάδα δεν είναι σε θέση να λύσει το πρόβλημά που της τέθηκε, το απευθύνει στο HelpDesk 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, μέσω τηλεφώνων, forums, mail, στα οποία έχουν πρόσβαση μόνο οι τριμελείς επιτροπές, για να αποφευχθεί τεράστιος φόρτος εργασίας, που παρακωλύει το έργο μας, ώστε να βοηθήσουμε αποτελεσματικά και έγκαιρα τους εκπαιδευτικούς. Στο forum πρόσβαση έχουν μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη που είναι οι σχολικές μονάδες (τριμελείς επιτροπές).

3. Στην περίπτωση που HelpDesk 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής δεν είναι σε θέση να απαντήσει σε μια ερώτηση την υποβάλλει στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου και την απάντηση την ενσωματώνει στο έγγραφο Q&A.

4.Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο έγγραφο Q&A, που είναι αναρτημένο στη «Συνεργασία», το οποίο ενημερώνεται καθημερινώς. Στο παραπάνω έγγραφο υπάρχουν οι πιο συχνές ερωτήσεις που μας έχουν γίνει μαζί με τις απαντήσεις τους. Συνιστάται σε όλους τους εκπαιδευτικούς και στις τριμελείς επιτροπές να το συμβουλεύονται το Q&A, πριν υποβάλλουν κάποια ερώτηση.

5. Οι εκπαιδευτικοί των Σχολικών Μονάδων να απευθύνονται αποκλειστικά στην τριμελή ομάδα στήριξης του σχολείου τους και να μην προσπαθούν να επικοινωνούν οι ίδιοι με το HelpDesk 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, μέσω των τηλεφώνων του, του e-mail του και να αιτούνται εγγραφή στα forum του, διότι έτσι δεν το διευκολύνουν να ανταποκριθεί στο έργο που έχει αναλάβει.

Το HelpDesk 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής