Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για τη βράβευση του μαθητή της Γ τάξης του σχολείου μας Παλαμίδη Ορέστη για την εξαιρετική πρώτη νίκη του στην ιστιοσανίδα. Η σεμνότητά του και ο λόγος που εκφώνησε περιέλαμβανε όλη τη δουλειά, την προσπάθεια και το ήθος του!!!!!!!
Του ευχόμαστε και άλλες επιτυχίες.
Επιπλέον, είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για την πρώτη νίκη και τη βράβευση του πρώην μαθητή μας Κουσαθανά Γιάννη για την πρώτη νίκη του στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα θαλάσσιου σκι. Ο Γιάννης όσο ήταν μαθητής μας ήταν σεμνός, μεθοδικός, με ήθος και ευγένεια. Ο δικός του λόγος περιελάμβανε όλον τον κόπο που κατέβαλε και την εκτίμηση σε όσους τον στήριξαν.
Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


