Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή

Η εκπαιδευτική μας εκδρομή πραγματοποιήθηκε στις 28-29-30 Απριλίου 2026.

Συμμετείχαν μαθητές από τις ΑΒΓ τάξεις του σχολείου μας.  Τους συνόδευσαν 9 εκπαιδευτικοί.

Επισκεφτήκαμε χώρους θυσίας, μνήμης, ιστορίας και πολιτισμού στα Καλάβρυτα. Χορέψαμε στην κεντρική πλατεία του χωριού.

Επισκεφτήκαμε τον ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, τον εκπληκτικό τόπο της Ολυμπίας, το Μουσείο, ξεναγηθήκαμε και φάγαμε σε εξαιρετικό χώρο.

Το βράδυ πήγαμε για νυχτερινή ξενάγηση στην Πάτρα και ελεύθερο χρόνο.

Πήγαμε στο Ιστορικό Μεσολόγγι, στον κήπο των Ηρώων, θαυμάσαμε τον πίνακα του Ντελακρουά.  Ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο άλατος.

Περάσαμε ελεύθερο χρόνο στη Ναύπακτο και επιστρέψαμε στο σχολείο μας.

Οι μαθητές μας γύρισαν ενθουσιασμένοι, γεμάτοι εμπειρίες, νέες φιλίες και γνώσεις.

Για να δείτε στιγμές (βίντεο) από την εκπαιδευτική εκδρομή πατήστε εδώ.

ΑΡΧΗΓΟΣ Α ΤΑΞΗΣ: κ. Αλειφέρη, συνοδοί:  Αναγνώστου, Αλαμπουρτζίδου

ΑΡΧΗΓΟΣ Β ΤΑΞΗΣ: κ. Μανώλη, συνοδοί:  Αιδωνά, Νταβάκη

ΑΡΧΗΓΟΣ Γ ΤΑΞΗΣ:  κ. Σκαρλατίδης, συνοδοί:  Διοματάρη, Ζαβιτσάνου