Ο θεατρικός όμιλος του σχολείου μας παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία το έργο «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, στο κατάμεστο θέατρο του σχολείου μας.
Είκοσι έξι μαθητές και μαθήτριες από όλες τις τάξεις έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αποδίδοντας το έργο με σεβασμό, ευαισθησία και συγκίνηση,
κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί ήταν οι κ.κ. Αϊδωνά και Μανώλη, τις οποίες συγχαίρουμε θερμά για την καθοδήγηση και την έμπνευση που προσέφεραν στους μαθητές.
Σύντομα θα ακολουθήσει και το βίντεο της παράστασης στο ιστολόγιο του σχολείου μας.