Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για το πλούσιο κέρασμα που προσέφερε στο κοινό της θεατρικής μας παράστασης, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας όμορφης και φιλόξενης ατμόσφαιρας.


Τους ευχαριστούμε επίσης για τη συνεχή στήριξη και πολύτιμη βοήθεια που προσφέρουν σε κάθε δράση της σχολικής μας κοινότητας.