Ζακυνθόραμα

Η ηλεκτρονική εφημερίδα της Β' Λυκείου Βολιμών

Έκθεση Project Α΄ Γυμνασίου 2013-2014

Ιούν 201424

 

PROJECT  Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ   (ΛΤ)  ΒΟΛΙΜΩΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014

ΣΧΟΛΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ

 

ΕΝΟΤΗΤΑ   Γνωριμία με τους συμμαθητές μας

 

Η γνωριμία γίνεται παίζοντας το παιχνίδι BINGO

Πως παίζεται το παιχνίδι:

Όλοι οι μαθητές παίρνουν στα χέρια τους το παρακάτω ερωτηματολόγιο.

Το αγαπημένο  μάθημα του/της………………………είναι τα/η…………………………..

Το αγαπημένο  άθλημα του/της………………………είναι το…………………………..

Ο καλύτερος  φίλος/η του/της………………………είναι ο/η…………………………..

Ο αγαπημένος ηθοποιός του/της………………………είναι ο/η…………………………..

 

 

 BINGO

 

 

project (ά γυμνασίου)

Ο αγαπημένος τραγουδιστής του/της………………………είναι ο/η…………………………..

Η αγαπημένη ταινία του/της………………………είναι η…………………………..

Το αγαπημένο φαγητό του/της………………………είναι το…………………………..

Το αγαπημένο τοπίο-πόλη-χώρα ή χωριό του/της………………………είναι η…………………………..

 

 

 

 

 

Πηγαίνουν σε διαφορετικούς μαθητές για κάθε ερώτηση για να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο. Ταυτόχρονα  δέχονται και ερωτήσεις από τους συμμαθητές  τους.

Για παράδειγμα Ο αγαπημένος τραγουδιστής της Γωγώς είναι ο Σάκης Ρουβάς. Το αγαπημένο μάθημα του Σοφίας είναι τα μαθηματικά.

Όταν όλοι οι μαθητές συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο αρχίζει το παιχνίδι

Ο καθηγητής κάνει ερωτήσεις. Ποιός πήγε στην Σοφία  να τη ρωτήσει  το αγαπημένο της μάθημα?

Όποιος έκανε αυτή την ερώτηση στην Σοφία  διαγράφει το συγκεκριμένο τετραγωνάκι.

Όποιος μαθητής καταφέρει να διαγράψει τα περισσότερα ή όλα τα τετραγωνάκια είναι ο νικητής.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ           ΘΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

 

-Οι μαθητές έχοντας μια κόλλα χαρτί στα χέρια τους, στο μισό κομμάτι της κόλλας καταγράφουν τα θετικά στοιχεία του εαυτού τους και στο άλλο μισό τα θετικά χαρακτηριστικά των συμμαθητών τους.

-Μετά συγκεντρώνουμε όλα τα στοιχεία και προτείνουμε για το κάθε μαθητή/τρια ένα ή δύο πρωτεύοντα θετικά χαρακτηριστικά

-Τέλος οι μαθητές φτιάχνουν κολλάζ στο οποίο ο κάθε μαθητής έχει το δικό του συννεφάκι  με το θετικό χαρακτηριστικό του εαυτού του.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ   ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ   ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

 

Δημιουργεία ομάδων και ανάθεση εργασιών

Ομάδα 1 Φυλετικός ρατσισμός

Ομάδα 2  Ρατσισμός με θύματα τις γυναίκες

Οι μαθητές δουλεύουν τις εργασίες τους στο σπίτι και στη βιβλιοθήκη του σχολείου

Οι μαθητές παρουσιάζουν τις εργασίες στην τάξη

Με την παραδοσιακή έννοια του όρου, ρατσισμός είναι η θεωρία της διάκρισης των φυλών (λαών-εθνών) σε ανώτερες και κατώτερες. Είναι το δόγμα κατά το οποίο υπάρχουν φυλές ανώτερες από άλλες, οι οποίες έχουν καταδικαστεί από τη φύση σε κληρονομική κατωτερότητα. Το ανθρώπινο γένος είναι διαιρεμένο σε φυλές, οι οποίες βρίσκονται μεταξύ τους σε σχέση «ανωτερότητας» ή «κατωτερότητας», ανάλογα με τα κληρονομικού χαρακτήρα βιολογικά τους γνωρίσματα. Ο ορισμός αυτός αποδίδει πλήρως το πνεύμα του βιολογικού ρατσισμού, δεν καλύπτει ωστόσο το σύνολο των εκφάνσεων του σημερινού ρατσισμού, αφού το σύστημα της φυλετικής αιτιολόγησης του ρατσισμού έχει εμπλουτιστεί με ψυχοκοινωνικά και πολιτισμικά επιχειρήματα αλλά και με θεσμοποιημένες μορφές κοινωνικών διακρίσεων. Έτσι, με τη σημερινή προσέγγιση, με τον όρο ρατσισμός εννοούμε ένα πλέγμα αντιλήψεων,   και θεσμικών δομών που εξαναγκάζει ορισμένους ανθρώπους σε υποτελή διαβίωση, και αυτό

μόνο και μόνο επειδή ανήκουν σε μια διακριτή ομάδα ανθρώπων (Τσιάκαλος, 1994, σελ. 6). Ως δικαιολογία για τις διακρίσεις αυτές χρησιμοποιείται η διαφορετικότητα της άλλης ομάδας, στην οποία διαφορετικότητα προσάπτεται, συνήθως, μια υποτιθέμενη κατωτερότητα. Στο βαθμό, λοιπόν, που οι πολιτικές ευαισθησίες των σύγχρονων κοινωνιών δεν επιτρέπουν απροκάλυπτες εκδηλώσεις βιολογικού ρατσισμού εμφανίζονται νέες μορφές ρατσιστικής συμπεριφοράς, όπως για παράδειγμα ο ρατσισμός σε βάρος εθνικών, θρησκευτικών και γλωσσικών μειονοτήτων, η εχθρότητα και δυσανεξία απέναντι στους μετανάστες γενικά και τους πολιτικούς και οικονομικούς πρόσφυγες ειδικότερα, ο κοινωνικός ρατσισμός σε βάρος ατόμων με ειδικές ανάγκες, καθώς και περιθωριακών ομάδων (π.χ. ομοφυλόφιλοι, οι ασθενείς του AIDS κτλ.), ο σεξισμός με θύματα τις γυναίκες και τέλος ο θεσμικός ρατσισμός (διακρίσεις των δημόσιων και κρατικών υπηρεσιών σε βάρος μειονοτικών ομάδων και ατόμων)

ΕΝΟΤΗΤΑ

(ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ)

 

ΕΙΔΑΜΕ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΙΚΣ

 

 

 

 

 

 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ

(ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ)

 

ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΛΚΟΟΛ

Ανάθεση εργασιών στους μαθητές για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος και του αλκοόλ

Οι μαθητές βρίσκουν πληροφορίες για το κάπνισμα και το αλκοόλ

Παρουσίαση των εργασιών στη τάξη

Το κάπνισμα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (ΠΟΥ), «αποτελεί την κυριότερη αιτία πρόωρης εμφάνισης νόσων και θανάτων στις αναπτυγμένες χώρες». Αν και η νοσηρότητα που συνδέεται με το κάπνισμα εμφανίζεται στην ενήλικη ζωή, εντούτοις η εφηβεία είναι η κατεξοχήν ηλικία έναρξης του καπνίσματος κατά την οποία εγκαθίσταται και η συνήθεια. Οι έφηβοι αν και αρκετά ενημερωμένοι για τα προβλήματα υγείας που δημιουργεί τόσο το ενεργητικό όσο και το παθητικό κάπνισμα, τα υποτιμούν και εξακολουθούν σε μεγάλο ποσοστό να καπνίζουν ή να μην απαιτούν ένα άκαπνο περιβάλλον.

Η χρήση του αλκοόλ, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με ατυχήματα και χρόνιες παθήσεις, αποτελεί, επίσης, μια αρκετά διαδεδομένη (συνήθεια/πρακτική) μεταξύ των εφήβων. Οι Έλληνες έφηβοι, σύμφωνα με έρευνες, βρίσκονται στις πρώτες θέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών με τη συχνότερη κατανάλωση οινοπνευματωδών

ΕΝΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ

Οι μαθητές μαθαίνουν, μέσω αυτών των ασκήσεων, να εμπιστεύονται τους συμμαθητές τους και κατ’ επέκταση στο μέλλον όταν θα βγούνε στη κοινωνία ώριμοι πολίτες μαθαίνουν να έχουν εμπιστοσύνη στον συνάνθρωπό τους

Οι μαθητές που είναι βοηθοί στις ασκήσεις μαθαίνουν να είναι υπεύθυνα άτομα

 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ

 

ΤΑ  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ  ΜΑΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ: Για να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας με σαφήνεια χρειαζόμαστε τις κατάλληλες λέξεις

 

ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Η αναγνώριση από τους μαθητές των συναισθημάτων τους και της σημασίας των συναισθημάτων αυτών

Εξετάσαμε διάφορα συναισθήματα καθώς και τις λέξεις που χρησιμοποιούμε όταν αναφερόμαστε σ’ αυτά. Είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να μιλήσουμε για τα συναισθήματά μας – να μπορούμε να μεταδώσουμε στους ανθρώπους τα θετικά συναισθήματα που έχουμε γι’ αυτούς ,να ευχαριστήσουμε αυτούς που μας βοήθησαν ,να νιώσουμε καλά, να δείξουμε την αγάπη μας για τους άλλους, την εκτίμηση ή το θαυμασμό μας. Είναι επίσης σημαντικό να μπορούμε να ελέγχουμε δυσάρεστα συναισθήματα – στενοχώρια θυμό απογοήτευση. Αλλά πρώτα από όλα πρέπει να διαθέτουμε τις κατάλληλες λέξεις για να μιλήσουμε γι’ αυτά.

Δίνουμε στους μαθητές κάποιες καταστάσεις και τους καλούμε να εκφράσουν τα συναισθήματά τους

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Πώς θα αισθανόσουν αν:

1.Όλοι ξεχνούσαν τα γενέθλιά σου?

 

2 Ένας καθηγητής που συνήθως κακοχαρακτηρίζει τη δουλειά σου σε επαινούσε?

 

κ.α.

ΕΝΟΤΗΤΑ Αντιμετωπίζω συγκρούσεις Βάζω όρια

Χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες. Σε κάθε ομάδα δίνεται ένα σενάριο που αφορά στη σημασία της ομάδας συνομηλίκων σε σχέση με τον κοινωνικό αποκλεισμό συμμαθητή/τριας τους, αλλά και με την υποστήριξη ή ενθάρρυνσή του/της να συμμετέχει στην κοινωνική ζωή του σχολείου του.

«Ο Ζήσης είναι ένας μαθητής της Βγυμνασίου που δεν έχει πολλούς φίλους. Στα διαλλείματα συνηθίζει να κάθεται μόνος του στα σκαλάκια έξω από την αίθουσα υπολογιστών ή να κάνει περιπάτους στο προαύλιο. Το τελευταίο διάστημα μια παρέα  συμμαθητών του από τη διπλανή τάξη έχουν αρχίσει να ασχολούνται μαζί του. Συγκεκριμένα,…»

Οι 2 ομάδες καλούνται να συνεχίσουν την ιστορία με τρόπο που στο τέλος ο Δημήτρης να βιώνει ευχάριστα συναισθήματα ενώ οι υπόλοιπες ομάδες θα πρέπει να συνεχίσουν της ιστορία με τρόπο που στο τέλος ο Ζήσης να βιώνει δυσάρεστα συναισθήματα.

Στο τέλος οι ομάδες διαβάζουν δυνατά τις ιστορίες που έγραψαν.

Συζήτηση

ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ – ΒΑΖΩ ΟΡΙΑ

Κάθε ομάδα θα πρέπει να συνεργαστεί ώστε να βρει συνθήματα τα οποία ως στόχο θα έχουν την αποτροπή της βίας, σε οποιαδήποτε μορφή. Μόλις οι ομάδες ολοκληρώσουν τα συνθήματά τους τα παρουσιάζουν στην τάξη

Συνθήματα κατά της βίας στον αθλητισμό

Συνθήματα κατά της βίας στο σχολείο

Συνθήματα κατά της βίας μεταξύ διαφορετικών πολιτιστικών ομάδων

 

ΕΝΟΤΗΤΑ                ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ

Κινητικό ΠΑΙΧΝΙΔΙ »Τα δέματα»

Στόχος:

Με αυτήν τη δράση οι μαθητές μαθαίνουν να δίνουν ίσες ευκαιρίες συνεργασίας σε όλα τα άτομα της τάξης

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Ένας μαθητής κυνηγός βρίσκεται στο κέντρο του γηπέδου με μία μπάλα στα χέρια. Οι υπόλοιποι μαθητές είναι σκορπισμένοι στη περιφέρεια του γηπέδου.

 

Ο  καθηγητής φωνάζει ΑΝΑ ΔΥΟ. Τότε οι μαθητές πρέπει να τρέξουν και να πιαστούν από το χέρι ανά δύο πρωτού καούν από τον κυνηγό με τη μπάλα.

 

 

 

 

Ο καθηγητής κάθε φορά αλλάζει το παράγγελμα. Έτσι μπορεί να πει ΑΝΑ ΤΡΕΙΣ- Ή ΑΝΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ – Ή ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΚΟΡΙΤΣΙ – Ή ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ ΜΑΖΙ κ.τ.λ. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να αναγκάσει τους μαθητές να συνεργάζονται όλοι με όλους.

 

 

 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Είδαμε βίντεο το οποίο ήταν παραγωγή της τροχαίας

 


Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Πετειναράκης Ηλίας ΠΕ11

 

Ερευνητικές εργασίες σχολικού έτους 2013-2014

Ιούν 201422

Κατά τη σχολική χρονιά 2013-2014, οι Λυκειακές τάξεις του Γυμνασίου Βολιμών πραγματοποίησαν δύο ερευνητικές εργασίες.

Η Α΄ Λυκείου, η οποία αποτελείται από 14 μαθητές, υλοποίησε ερευνητική εργασία με τίτλο «Γνωρίζοντας την Κρήτη».

Η Β΄ Λυκείου, η οποία αποτελείται από 13 μαθητές, πραγματοποίησε ερευνητική εργασία με τίτλο «Αναζητώντας τις γεύσεις του κόσμου».

Και στις δύο ερευνητικές εργασίες υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η Κουσουρή Ευθυμία, ΠΕ05, γαλλικής φιλολογίας.

Ακολουθούν οι παρουσιάσεις των ερευνητικών εργασιών.

Ερευνητικη εργασια Κρητη Α Λυκειου

Ερευνητική εργασία Β Λυκείου Βολιμών

Η οικονομική κρίση επηρεάζει τους νέους

Απρ 20135

Κάθε άνθρωπος γεννιέται στον κόσμο γεμάτος όνειρα και φιλοδοξίες επιδιώκοντας να τα  εκπληρώσει στο μέλλον. Η πολιτεία, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους, δίνει τη δυνατότητα ελεύθερης βούλησης προασπίζοντας την ισότητα των ανθρώπων. Κάθε άτομο λοιπόν, έχοντας σχετικά ώριμο μυαλό στην εφηβική του ηλικία, θέτει ένα στόχο και κοπιάζει να τον πετύχει, συνήθως μέσω πανελληνίων εξετάσεων και  αργότερα μέσω των σπουδών του.

Στην σημερινή εποχή οι έφηβοι, στην πλειοψηφία τους, για να αγγίξουν το όνειρό τους αγωνίζονται σκληρά. Περνάνε αρκετοί στις σχολές που επιθυμούν και που χρόνια ονειρεύονταν, ευελπιστώντας ότι ύστερα από κάποια χρόνια θα ασκήσουν το επάγγελμά τους. Έρχεται λοιπόν η ώρα που ο κάθε απόφοιτος επιστήμονας, έχοντας το πτυχίο στο χέρι, είναι έτοιμος να βγει στην κοινωνία και να αντιμετωπίσει τις σφοδρότητες της ζωής και φυσικά να αναζητήσει μία θέση εργασίας. Τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι αν υπάρχει πιθανότητα εύρεσης εργασίας για τον κάθε απόφοιτο. Ένα άλλο ερώτημα που γεννάται επίσης είναι αν αυτός ο νέος και φιλόδοξος επιστήμονας θα μπορέσει να πραγματώσει τα όνειρά του. Η επικρατέστερη απάντηση που μπορεί να δοθεί στην σημερινή εποχή είναι ΟΧΙ.

Εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι εξαιτίας αυτής της ανωμαλίας και της οικονομικής κρίσης, για την οποία υπεύθυνοι είναι οι πρεσβύτεροι, οι νέοι στερούνται τα όνειρά τους με αποτέλεσμα να αδυνατούν να προχωρήσουν στη ζωή τους, να δημιουργήσουν οικογένεια, παιδιά και να αποκατασταθούν επαγγελματικά. Είναι άδικο τα λάθη και την πλεονεξία των πρεσβύτερων να την χρεώνονται οι νέοι. Κάθε σημερινός φοιτητής φτάνει στο σημείο να συνεχίζει να συντηρείται από την οικογένειά του αρκετά μετά το πέρας των σπουδών του και φυσικά να μην ονειρεύεται την προοπτική για σχέση, οικογένεια, παιδιά!

Αυτή είναι η σημερινή Ελλάδα. Φαίνεται ότι ζούμε σε μία χώρα πλούσια σε πολιτισμό με συμπτώματα πνευματικής αλλοτρίωσης. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι το χρήμα δεν κάνει τον άνθρωπο, ούτε η πλεονεξία. Η αγάπη, η στοργή και ο σεβασμός σμιλεύουν τον χαρακτήρα του καθενός και τον κάνουν καλύτερο άνθρωπο στην κοινωνία.

Τοπωνύμια των Βολιμών και της Αναφωνήτριας

Μαρ 20138

Γενικά, αρκετές περιοχές έχουν «κληρονομήσει» το όνομά τους από κατοίκους που ζούσαν εκεί. Οι ηλικιωμένοι του νησιού το ονομάζουν Άγραφη Γλώσσα.

Βολίμες

  • Στρογγυλό: ήταν αλώνι σε σχήμα κύκλου, γόνιμη γη όπου καλλιεργούσαν.
  • Ναυάγιο (Σπυρίλη): αρχικά στη χερσόνησο που υπήρχε κατέβαιναν άνθρωπο για ψάρεμα και πνίγηκε ένας άνθρωπος με αυτό το όνομα. Στη συνέχεια, αφού βούλιαξε και το καράβι «Παναγιώτης» ονομάστηκε Ναυάγιο.
  • Ημεροβίλη: ήταν η ψηλότερη κορυφή, όπου κατοικούσαν Άγγλοι στρατιώτες. Και μια στρατιωτική περιοχή είναι το Σαντάργο.
  • Στραβάδα ή Σαρίχα: ήταν μικρά ρέματα-περίπλοκα μονοπάτια.
  • Στροφυλία: είναι μέρος με πολλές στροφές.
  • Τσίντου: προέρχεται από Λατινική λέξη, ήταν περιοχή από όπου έβλεπαν παντού στο χωριό.
  • Απόκρεμνο: ψηλό βουνό όπου στην κορυφή έχει μικρό δασάκι  με ψηλά, μεγάλα δέντρα.
  • Βάρδια: (Ι.Μ. Αγίου Γεωργίου Κρημνών): εκτός από τον Άγιο και την ιστορία του, ονομάζεται και έτσι επειδή εκεί ζούσε ένας μοναχός που παρακολουθούσε τους πειρατές στη θάλασσα,
  • Δυο σημαντικές ιστορικές περιοχές-χωριά: Παγκαστέλιον, Σφραίδοτο

Αναφωνήτρια

  • Κόλα: στην περιοχή αυτή φύτρωναν αγκάθια, τα οποία όταν τα έκοβαν στο εσωτερικό υπήρχε κόλα την οποία χρησιμοποιούσαν για να παγιδεύσουν πουλιά.
  • Άγορος: είναι περιοχή όπου τα σταφύλια αργούν να ωριμάσουν (γουρμάσουν).
  • Γαϊδουρόλομπη: κλείσματα (χωράφια κλειστά από λιθιές) με γαϊδούρια.
  • Μαυροκάμπι: η περιοχή αυτή έχει μαύρο χώμα.
  • Του Καρδάρη τα πηγάδια: μαντριά με κατσίκες όπου οι βοσκοί έβαζαν το γάλα σε μεγάλα καρδάρια.
Πηγές:
  • Νικόλας Τσουκαλάς (Μπαχάος), Αναφωνήτρια Ζακύνθου, Ιανουάριος 2013
  • Ηλίας Θεοδόσης (Κακαβάς), Βολίμες Ζακύνθου, Ιανουάριος 2013

Η Γ’ Λυκείου Βολιμών ευχαριστεί το Σύλλογο Βολιμιατών

Μαρ 20135

Εμείς οι μαθητές της Γ’ Λυκείου Βολιμών ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Βολιμιατών για την αμέριστη ηθική και χρηματική  υποστήριξη, και τη συμβολή του στην πραγματοποίηση της πενθήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής μας στη Θεσσαλονίκη. Τέτοιες ενέργειες αποδεικνύουν την ευαισθησία απέναντι σε μαθητές και αποτελούν φωτεινό παράδειγμα για κάθε φορέα, καθώς η εκδρομή αυτή μας προσέφερε εξαιρετικά πολύτιμες κοινωνικές και πνευματικές εμπειρίες, απαραίτητες για τη διεύρυνση των οριζόντων μας.

Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,

Οι μαθητές της Γ’ Λυκείου Βολιμών

« Παλιότερα άρθρα

.

Ζακυνθόραμα ονομάσαμε την πανοραμική εικόνα της Ζακύνθου, όπως φαίνεται από ψηλά, όπως τη βλέπουμε από τις Βολίμες. Αποφασίσαμε να δώσουμε αυτό το όνομα στην ηλεκτρονική εφημερίδα του σχολείου μας, μέσα στην οποία φιλοδοξούμε να παρουσιάσουμε τα γεγονότα όπως τα αφουγκραζόμαστε εμείς, οι μαθητές και καθηγητές του Γυμνασίου-Λ.Τ. Βολιμών. Παίζοντας με τις λέξεις, ανακαλύψαμε ότι θέλουμε και μπορούμε να πάρουμε το λόγο για να μιλήσουμε για πράγματα που μας κινούν το ενδιαφέρον, να παρουσιάσουμε το δικό μας όραμα για τη Ζάκυνθο, την Ελλάδα και τον κόσμο.

Η λειτουργία αυτής της ηλεκτρονικής εφημερίδας ξεκινά κατά το σχολικό έτος 2012-2013 από τη Β’ Λυκείου στο πλαίσιο του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας (Project). Ελπίζουμε η προσπάθεια αυτή να αγκαλιαστεί και από τις υπόλοιπες τάξεις, ώστε να συνεχιστεί στο μέλλον και να αποκτήσουν τα παιδιά της ορεινής Ζακύνθου μία ισχυρή φωνή που θα ακούγεται σε ολόκληρο τον κόσμο.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων