Αποχαιρετισμός του Διευθυντή μας!
«Αποχαιρετισμός στον διευθυντή και δάσκαλό μας, Άδωνι Παπαευριπίδου» Ακολουθεί η ανακοίνωση της υποδιευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων του Ημερησίου Γυμνασίου Βλαχιώτη: «Με βαθιά θλίψη και αναπάντεχο πόνο, η σχολική μας κοινότητα αποχαιρετά σήμερα όχι απλώς έναν διευθυντή, αλλά έναν δικό μας άνθρωπο, τον Άδωνι. Ο Άδωνις Παπαευριπίδου δεν υπήρξε για εμάς μόνο ο τυπικός επικεφαλής […]
Διαβάστε περισσότερα...