Αρχείο

Kατηγορίες

Παλιά Ιστοσελίδα του Γυμνασίου Βελβεντού

Παλιά Ιστοσελίδα του Γυμνασίου Βελβεντού

http://gym-velvend.koz.sch.gr/index.php/en/

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023» με κωδικό ΟΠΣ 5184907, στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 6, 8 και 9 του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

.png

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23 «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023» με κωδικό ΟΠΣ 5184907, στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 6, 8 και 9 του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

ΕΝΙΣΧ.ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Το σχολικό έτος 2022-23, το σχολείο λειτουργεί ως ΣΚΑΕ τις απογευματινές ώρες.

Ατομικό Δελτίο Υγείας του Μαθητή (ΑΔΥΜ)

Υπενθυμίζουμε ότι οι μαθητές-μαθήτριες , οι οποίοι-οποίες  το σχολικό έτος 2022-2023  θα φοιτήσουν στην A΄Τάξη Γυμνασίου και στην Α΄Τάξη του Λυκείου, πρέπει να ανανεώσουν τα ΑΔΥΜ τους.

Για τον καλύτερο προγραμματισμό επίσκεψης στο Κέντρο Υγείας ή σε  ιδιώτη παιδίατρο, οι γονείς πρέπει να έχουν μαζί τους το βιβλιάριο υγείας των παιδιών και το δελτίο ΑΔΥΜ σε 3 αντίγραφα.

Για την εκτύπωση του ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΔΥΜ, κάνετε κλικ στον σύνδεσμο:  ΔΕΛΤΙΟ ΑΔΥΜ

Περισσότερες πληροφορίες και στο Υπουργείο Υγείας.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ. (σχ. έτος 2021-2022)

Από τις 24 Ιουνίου 2022 και ώρα 10:00 έως και τις 7 Ιουλίου 2022 και ώρα 23:59, όσοι/-ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e–eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe–se–skholeio/eggraphe–ananeose–eggraphes–se–geniko–kai–epaggelmatiko–lukeio,

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Υπενθυμίζουμε ότι η εγγραφή είναι υποχρεωτική και παρακαλούμε να γίνει έγκαιρα για να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στη λειτουργία του σχολείου και την φοίτηση του μαθητή. Στη διάθεση σας για κάθε βοήθεια, αν χρειαστεί!

Συνοπτικός οδηγός: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/pdfs/files/miniodigies.pdf

Οδηγίες χρήσης: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/pdfs/files/odigies.pdf

Συχνές ερωτήσεις: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/#/faqs

 

Η πρώτη 3D Διάβαση στο Βελβεντό.

Η πρώτη 3D Διάβαση στο Βελβεντό.

23

Μια ιδέα του διευθυντή του Γυμνασίου Βελβεντού «3D Διάβαση μπροστά από το σχολείο μας για την ασφάλεια των μαθητών» στάθηκε η αφορμή για την σημερινή μας δράση – εκδήλωση.

Μόλις άκουσαν για την ιδέα οι μαθητές του Α1, προσφέρθηκαν με ενθουσιασμό να βοηθήσουν στην υλοποίησή της. Στην αρχή με λίγο δισταγμό και λίγη δόση καχυποψίας για το τελικό αποτέλεσμα. Όσο όμως το έργο ολοκληρωνόταν η έκπληξη, η χαρά, ο ενθουσιασμός και η ικανοποίηση εμφανίστηκαν στα πρόσωπά τους.

Η πρωτοποριακή αυτή κατασκευή έγινε μπροστά από το Γυμνάσιο – Λύκειο Βελβεντού και δημιουργήθηκε με σκοπό να αποκτήσει ο δρόμος συνθήκες μεγαλύτερης ασφαλείας για τους πεζούς. Η διάβαση μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον δρόμο, δημιουργώντας μια οφθαλμαπάτη που είναι ορατή από τους οδηγούς αυτοκινήτων και τους καθιστά πιο προσεκτικούς όσο πλησιάζουν στην περιοχή.

Με τη στήριξη των ανθρώπων στο Δήμο που ενδιαφέρονται για την ασφάλεια των παιδιών και την ευγενική χορηγία επιχειρηματία του Δήμου μας καταφέραμε να υλοποιήσουμε αυτήν την δράση. Τους ευχαριστούμε.

Πολλά μπράβο και πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές του Α1 που βοήθησαν για την υλοποίηση της δράσης αυτής.

 

01a 02a
03a 04a
05a 06a
08 09
10a 11a
12 14a1
15a1 16
17 18
20 21
22 23

Η Προσωπικότητα του Μήνα – 02

Το σχολείο μας, στο πλαίσιο των δράσεων «Η Προσωπικότητα του Μήνα» φιλοξένησε τον κύριο Δήμο Σαμψωνίδη, καθηγητή στο Τμήμα Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Την Τρίτη 17 Μαΐου 2022 ο κύριος Δήμος Σαμψωνίδης έδωσε μία διάλεξη στους μαθητές του γυμνασίου μας με θέμα «Τα όρια της Πειραματικής Φυσικής – Τα μεγάλα Πειράματα στο CERN».

Μέσα από ερωτήματα όπως «Από τι είναι φτιαγμένος ο κόσμος;», «Πως μπορούμε να προχωρήσουμε από υποθέσεις σε επιστημονικά τεκμηριωμένες θεωρίες;» μας μίλησε για την ύλη και τα ά-τομα, τον κενό χώρο, το πείραμα. Μας εξήγησε με απλά λόγια για το LHC (Large Hadron Collider), το Επιστημονικό Εγχείρημα που θα μας Αποκαλύψει τα Μυστικά της Αρχής του Σύμπαντος. Ο LHC είναι ένας επιταχυντής στοιχειωδών σωματιδίων στο ευρωπαϊκό κέντρο πυρηνικών ερευνών CERN της Γενεύης. Ο μεγάλος επιταχυντής αδρονίων (Large Hadron Collider, LHC) είναι εγκαταστημένος σε ένα τούνελ σε μορφή δακτυλίου μήκους 27 χιλιομέτρων, σε βάθος 100 μέτρων, στα Γαλλοελβετικά σύνορα κοντά στη Γενεύη, στην Ελβετία. Ξεκίνησε να λειτουργεί το 2008 και κατέχει τον τίτλο του ισχυρότερου επιταχυντή σωματιδίων που έχει κατασκευαστεί. Πρωτόνια υψηλής ενέργειας, που επιταχύνονται σε δέσμες αντίθετων κατευθύνσεων, συγκρούονται με σκοπό την αναζήτηση της υπερσυμμετρίας, της σκοτεινής ύλης και σκοτεινής ενέργειας. Το 2012 στον LHC ανακαλύφθηκε το μποζόνιο Higgs που εξηγεί την προέλευση της μάζας. Ο LHC είναι φτιαγμένος με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως και οι 4 ανιχνευτές όπου διεξάγονται διάφορα πειράματα, ATLAS, CMS, ALICE και LHCb. Ο κ. Σαμψωνίδης μας μίλησε για το πείραμα ATLAS, στο οποίο και έχει ενεργό συμμετοχή σαν μέλος της ελληνικής επιστημονικής ομάδας, όπου οι επιστήμονες κάνουν έρευνες εκτός από το μποζόνιο Higgs και για τις έξτρα διαστάσεις και τα τυχόν υπερσυμμετρικά σωματίδια, σαν συστατικά της σκοτεινής ύλης. Επισημάνθηκε επίσης ότι μέσα από τις έρευνες υπάρχει ανάπτυξη και μεταφορά τεχνολογίας αιχμής σε διάφορες εφαρμογές που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας.

Τέθηκαν τα Αναπάντητα ερωτήματα όπως «Ποτέ στην ιστορία της επιστήμης μας δεν γνωρίζαμε τόσο καλά την άγνοιά μας» και «Σήμερα γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε τίποτα για αυτό που κάνει το 95% του Σύμπαντος». Κλείνοντας την πολύ όμορφη παρουσίαση μας θύμισε ότι «Η παρατήρηση του κόσμου με διάφορα μέσα, αλλάζει τον τρόπο που σκεπτόμαστε» όπως «Την κατάρριψη του γεωκεντρικού μοντέλου του κόσμου», «Τη σχετικότητα του «ταυτόχρονου»», «Την αντικατάσταση της βεβαιότητας με την πιθανότητα».

Και όλα αυτά γιατί;

Για να καταλάβουμε αυτό «τον κόσμο τον μικρό, τον μέγα» που ζούμε.

IMG 20220517 122001c IMG 20220517 122001a
IMG 20220517 122055a IMG 20220517 122136b
IMG 20220517 122146a IMG 20220517 122653a
IMG 20220517 122711a IMG 20220517 122722a
IMG 20220517 124440a IMG 20220517 125612a

Γιορτή 25ης Μαρτίου

Παραμονή του Εορτασμού της  Διπλής Γιορτής της 25ης Μαρτίου σήμερα.

Σε κλίμα ομαδικότητας  είχαμε τη χαρά να γιορτάσουμε και να τιμήσουμε την Επέτειο της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

Μετά από δύο χρόνια, νιώσαμε και πάλι -τηρουμένων, βέβαια, των μέτρων – την παιδαγωγική και πολιτιστική αξία της σχολικής γιορτής, μία αξία που εντοπίζεται μεταξύ άλλων και στα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές από τη συμμετοχή τους σε αυτή.

Μπορεί η πανδημία να μην επιτρέπει, ακόμη, τη συγκέντρωση πολλών μαθητών  σε μία αίθουσα εκδηλώσεων, ωστόσο η τεχνολογία μάς έδωσε τη δυνατότητα να νιώσουμε πώς είμαστε σύνολο.

Χάρη στη συνεργασία μαθητών και καθηγητών, βιώσαμε το αίσθημα του

“ανήκειν” σε μια ομάδα, μια ομάδα που η συνοχή της ενδυναμώνεται από τέτοιες διαδικασίες.

΄Αλλωστε, αν αφουγκραστούμε τα μηνύματα της επετείου  της 25ης Μαρτίου, θα αντιληφθούμε ότι η ενότητα, η ομόνοια και η συμμετοχή μόνο θαύματα μπορεί να πετύχουν.

 

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που είχαν “ενεργό” ρόλο στη γιορτή  αλλά και στους υπόλοιπους που την παρακολούθησαν με πειθαρχία και σεβασμό , είτε δια ζώσης, είτε διαδικτυακά.

Ευχαριστίες και σε όλους τους εκπαιδευτικούς που βοήθησαν στην υλοποίηση της.

 

Χρόνια Πολλά!

 

 

 

12 11
10 09
08 07
06 05
04 03
02 01

 

Πείραμα του Ερατοσθένη

Σήμερα, 21/03/2022, ταξιδέψαμε 2.250 περίπου έτη πίσω στον χρόνο και πραγματοποιήσαμε ένα από τα ωραιότερα πειράματα στην Ιστορία των Επιστημών, το πείραμα που εκτέλεσε ο Ερατοσθένης στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου για τον υπολογισμό της περιφέρειας της Γης. Χρησιμοποιώντας απλά καθημερινά υλικά όπως κοντάρι, μετροταινία, σπάγκο  και απλή γεωμετρία υπολογίσαμε με τους μαθητές μας την ακτίνα της Γης.

Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που βοήθησαν στην υλοποίηση του πειράματος.

IMG 20220321 130622 IMG 20220321 130803 IMG 1ba361330f9f89465f2a64371738aa5d V IMG 2cb9c25743564635a89b8e6a27de069d V IMG 5fded1660314d377d51f9b981c6df689 V IMG 7e133502bb320c6da64a36d0c686011f V IMG 28af1d8c50663271f5d94fd30e1032df V IMG 34aa72a309d214f71a9ef5f5dabb49ce V IMG 54e99b193dd7db33da104986dc2f38c1 V IMG 597e72f7fbd6b8ca02ba775b93ac70a7 V IMG 3687d75bf2871e92924accdfd7d6dd16 V IMG 063062bddfce8dc9ce4a5a8d6867c25a V IMG c2047eea1238318e583be6249f03311a V IMG d929b68ef5f75c4887185e44bcdb0a2a V IMG db95e24450814defd0e84b19c2bb4819 V IMG e7f971d9ec07aa36834b92207e2ef7c2 V

Η Προσωπικότητα του Μήνα – 01

Το σχολείο μας, στο πλαίσιο των δράσεων «Η Προσωπικότητα του Μήνα» φιλοξένησε την ομάδα Renaissance Engineers του Synergies Project (Synergies, ή Συνεργίες).

Την Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2022 ο Θανάσης Βουζιάνας, μηχανικός, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο (Ohio University), Ιδρυτής και Εταίρος του Synergies Project και Ιδρυτής και Σύμβουλος των Renaissance Engineers, η Ιώβη Κοτζατίσογλου, φοιτήτρια κτηνιατρικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η Μαρία Αβραμίδου, φοιτήτρια κτηνιατρικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ο Νικόλας Βουζιάνας, μαθητής της Α’ λυκείου στο Pinewood American International School υλοποίησαν τη δραστηριότητα «Τι θέλω να Γίνω Όταν Μεγαλώσω».

Η δραστηριότητα είχε σκοπό την έκθεση των μαθητών στο αντικείμενο των μηχανικών έχοντας την παρακάτω δομή:

  • Icebreaker/γνωριμίες/κτίσιμο ομάδων
  • Παρουσίαση του Θανάση με θέμα «τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω»
  • Διαγωνισμός/project για μηχανικούς – η ομάδα που θα χτίσει τον ψηλότερο πύργο νικάει
  • Η νικήτρια ομάδα αντανακλά στην εμπειρία της – πως τα καταφέρανε
  • Κλείσιμο/αξιολόγηση της δραστηριότητας

Ο Θανάσης εστίασε στην καθημερινότητα του μηχανικού αναπολώντας τις εμπειρίες, προβληματισμούς, επιλογές, επιτυχίες, καθώς και αποτυχίες που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της μαθητικής, φοιτητικής, και επαγγελματικής του ζωής. Εκτός από τον επαγγελματικό προσανατολισμό, η δραστηριότητα επεσήμανε την πολυ-ποικιλότητα των επιλογών που έχουμε μετά την αποφοίτηση από το λύκειο, καθώς επίσης και την επιβράβευση που επέρχεται σαν αποτέλεσμα των εμπειριών, προβληματισμών, επιτυχιών, και αποτυχιών που αντιμετωπίζουμε. Τέλος, η δραστηριότητα υπογράμμισε τη δημιουργική διαδικασία που ακολουθούν οι μηχανικοί για να σχεδιάσουν τις λύσεις τους, με τους μαθητές να διαγωνίζονται σε ένα σχεδιαστικό project.

Επισημαίνεται πως η επίσκεψη αυτή έγινε τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αποφυγή διασποράς του νέου κορωνοϊού που προκαλεί την Covid-19.

IMG 20220209 01   IMG 20220209 02   IMG 20220209 03   IMG 20220209 04   IMG 20220209 05   IMG 20220209 06

Τα Επαγγέλματα του Μέλλοντος στην Ψηφιακή Εποχή

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού, έγινε ενημέρωση των τελειόφοιτων μαθητών του Γυμνασίου μας σχετικά με τις σπουδές στον Αγροδιατροφικό τομέα.

Η παρουσίαση έγινε από την κ. Εύα Καλαϊτζίδου υπεύθυνη της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και είχε τίτλο «Τα Επαγγέλματα του Μέλλοντος στην Ψηφιακή Εποχή».

Η ενημέρωση διήρκησε περίπου 30 λεπτά για κάθε τμήμα, με την εξής θεματολογία:

  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρηματικότητα
  • Περιβαλλοντικές Επιστήμες και Πράσινη Οικονομία
  • Γεωπονικές Επιστήμες και Ρομποτική
  • Τεχνολογία Τροφίμων και Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων 

Επισημαίνεται πως η επίσκεψη αυτή έγινε τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αποφυγή διασποράς του νέου κορωνοϊού που προκαλεί την Covid-19.

IMG 20220203 01 IMG 20220203 02 IMG 20220203 03 IMG 20220203 04 IMG 20220203 05 IMG 20220203 06

Ιανουάριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιούν    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Τοποθεσία Σχολείου

Σκακιστική άσκηση

Μετάφραση – Translate

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων