Οι τάξεις Α΄και Γ΄ Γυμνασίου του Γυμνασίου Βέλου Κορινθίας συμμετέχουν στην εκδήλωση του Γυμνασίου Καρέα με θέμα την κωδικοποίηση ασπρόμαυρης και έγχρωμης εικόνας στον υπολογιστή, χρησιμοποιώντας τρεις δραστηριότητες από τον ιστοχώρο code.org https://studio.code.org/s/pixelation
Grades A and C of the Gymnasium of Velos High School of Corinthia participate in the event of the Gymnasium of Kareas on the subject of encoding black and white and color images on the computer, using three activities from the website code.org
https://studio.code.org/s/pixelation
Smart Classroom
Τεχνητή νοημοσύνη
Η τάξη Γ΄ Γυμνασίου του Γυμνασίου Βέλου Κορινθίας συμμετέχει στην εκδήλωση του Γυμνασίου Καρέα με θέμα: “Smart classroom”, η οποία είναι μια μικρή δραστηριότητα που ενθαρρύνει την χρήση εργαλείων και τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) στην τάξη. Οι μαθητές καθοδηγούν ένα μοντέλο μηχανικής μάθησης να αναγνωρίζει την σημασία των εντολών. Θα δημιουργήσουν ένα έξυπνο βοηθό στο περιβάλλον προγραμματισμού scratch που θα τους βοηθήσει να ελέγχουν εικονικές συσκευές. Αυτό το έργο στοχεύει να εισάγει στους μαθητές τις βασικές γνώσεις της Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning) και Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence), με την δημιουργία των δικών τους έργων μηχανικής μάθησης. Είναι ένα ομαδικό έργο, κάθε ομάδα δημιουργεί το δικό της μοντέλο ML Model και δουλεύει μόνη της στο Scratch 3.0. Όλες οι δραστηριότητες μπορούν να γίνουν εξ αποστάσεως. Αυτή η δραστηριότητα είναι για μαθητές Γυμνασίου (12-15 χρονών).
worksheet-smartclassroom-easy-στα-ελληνικά.pdf (sch.gr)
This is an AI learning activity. An AI learning activity is a short activity that encourages the use of AI tools and technologies in the classroom. In this AI activity called Smart Classroom, students will train a machine learning model to recognise the meaning of instructions. They will create a smart assistant in scratch allowing them to control virtual devices. This project aims to introduce students to the basics of Machine Learning (ML) and Artificial Intelligence (AI) by making their own machine learning powered project. This is team project, each team training their own ML Model and working with its own Scratch 3.0 program. All activities can be done remotely. This activity is for Lower Secondary School students (12-15) years old.