Στο σχολείο μας, η θεωρία γίνεται πράξη! Στο πλαίσιο του προγράμματος μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη το Παζάρι Επαναχρησιμοποίησης (Reuse Bazaar), μια δράση που αγκαλιάστηκε από ολόκληρη τη σχολική κοινότητα.
🌱 Από τους Μαθητές για το Περιβάλλον
Με την καθοδήγηση της υποδιευθύντριας κ. Ελένης Αναγνώστου, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ανέλαβαν τον πλήρη έλεγχο της δράσης. Με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα:
-
Διαμόρφωσαν κατάλληλα τον χώρο του σχολείου.
-
Συγκέντρωσαν και ταξινόμησαν αντικείμενα που δεν χρειαζόμαστε πια, αλλά παραμένουν σε εξαιρετική κατάσταση.
-
Λειτουργούν την «αγορά» κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, ενημερώνοντας τους συμμαθητές τους για την αξία της κυκλικής οικονομίας.
🌍 Γιατί «Επαναχρησιμοποίηση»;
Στόχος της δράσης είναι να κατανοήσουμε ότι η προστασία του περιβάλλοντος ξεκινά από τη μείωση της υπερκατανάλωσης. Αντί να πετάμε, ανταλλάσσουμε και ξαναχρησιμοποιούμε, μειώνοντας έτσι τον όγκο των απορριμμάτων και τη σπατάλη φυσικών πόρων.



