“Στο μάθημα της λογοτεχνίας και με τα τμήματα Α4 και Α5 διαβάσαμε ολόκληρο το μυθιστόρημα Η ιστορία ενός γάτου που έμαθε σε έναν γλάρο να πετάει, με αφορμή ένα ολόκληρο κεφάλαιο του βιβλίου που υπάρχει στο σχολικό εγχειρίδιο.
Κάθε εβδομάδα οι μαθήτριες και οι μαθητές είχαν να διαβάσουν τρία κεφάλαια και να απαντήσουν σε σχετικές ερωτήσεις, τις οποίες συζητούσαμε στην τάξη.
Στο τέλος , γράψανε μια βιβλιοκριτική του μυθιστορήματος, ενώ προσεγγίσανε σκηνές του μυθιστορήματος μέσα από θεατρικές τεχνικές όπως οι παγωμένες εικόνες , η ανακριτική καρέκλα και ζωγραφίσανε τις σημαντικότερες σκηνές ομαδικά.
Μέσα από αυτήν τη διαδικασία μάθανε , γελάσανε και συνειδητοποίησαν πως η λογοτεχνία δεν είναι τόσο βαρετή όσο στην αρχή θεωρούσαν”.
Μαρία Τερζή, φιλόλογος