Τρίτη 10 Μαΐου, Παρουσίαση Σχολικών Δραστηριοτήτων 2015-2016

Την Τρίτη, 10 Μαΐου 2016, λίγες μέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων, έγινε η παρουσίαση των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων και των Βιωματικών Δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στη διάρκεια του Σχολικού Έτους 2015-2016.

Συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν οι παρακάτω δράσεις:

1. “Νοιάζομαι, Συμμετέχω σε δράσεις Ανθρωπισμού” (Πολιτιστικό Πρόγραμμα με μαθητές της Β΄ και της Γ΄ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αναγνώστου Ελένη.

2. ¨Εμπορικές Στοές της Θεσσαλονίκης” (Βιωματική Δράση Γ’ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βέρρου Αικατερίνη.

3. “Εγώ και οι Άλλοι” (Βιωματική Δράση Α’ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αγιαννίδου Ευαγγελία.

4. “Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός”. (Βιωματική δράση Α’ Γυμνασίου). Υπεύθυνος καθηγητής: Χαριτάκης Γρηγόριος.

5. “Πάνω στα Κάστρα, κάτω απ’ τ’ Άστρα” (Πολιτιστικό Πρόγραμμα με μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου). Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Ναούμ Μαρία, Χατζηαντωνίου Αργυρώ, Ιωαννίδου Βαρβάρα.

6. “Διάχυση των Φυσικών Επιστημών στην Τοπική Κοινωνία”. (Βιωματική δράση Α’ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλίτση Αικατερίνη.

 

1. “Νοιάζομαι, Συμμετέχω σε δράσεις Ανθρωπισμού” (Πολιτιστικό Πρόγραμμα με μαθητές της Β΄ και της Γ΄ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αναγνώστου Ελένη.

Ρούχα και σκεπάσματα για τους πρόσφυγες
Ρούχα και σκεπάσματα για τους πρόσφυγες

Οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του 1ου Γυμνασίου Μίκρας στο πλαίσιο  του πολιτιστικού προγράμματος  « Νοιάζομαι, Συμμετέχω σε δράσεις Ανθρωπισμού»  με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Αναγνώστου Ελένη, με αφορμή το προσφυγικό ζήτημα συνεργάστηκαν για τη δημιουργία video  που αποτυπώνει τον προβληματισμό τους για τη δράση και το ρόλο των ΜΚΟ καθώς και τη συμμετοχή τους σε δράσεις  αλληλεγγύης και ανθρωπιάς.

 

 

2. ¨Εμπορικές Στοές της Θεσσαλονίκης” (Βιωματική Δράση Γ’ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βέρρου Αικατερίνη.

Οι εμπορικές στοές και οι ανοιχτές αγορές της Θεσσαλονίκης αποτελούν ένα άγνωστο και αθέατο στους περισσότερους κομμάτι της πόλης μας. Γοητευτικές και  παλαιομοδίτικες, αν και εμφανίζουν έντονα σημάδια φθοράς και παρακμής , ωστόσο αποτελούν ένα ζωντανό ακόμη κύτταρο της εμπορικής ζωής της πόλης .Είναι άρρηκτα συνδεμένες με την ιστορία της πόλης  και αποτελούν ξεχωριστά μνημεία αστικής αρχιτεκτονικής.

Ακολουθεί η παρουσίασή μας,

Εμπορικές Στοές

καθώς και ένα τμήμα του βίντεο που ετοιμάσαμε:

 

3. “Εγώ και οι Άλλοι” (Βιωματική Δράση Α’ Γυμνασίου)-“Αναγέννηση-Σπουδαίοι Ζωγράφοι-Γλύπτες”(Βιωματική Δράση Β’ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αγιαννίδου Ευαγγελία.

20160422_132217 ????
????? ????
???? ????

Για περισσότερα στη σελίδα:

http://1gymmikratech.blogspot.gr/

 

4. “Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός”. (Βιωματική δράση Α’ Γυμνασίου). Υπεύθυνος καθηγητής: Χαριτάκης Γρηγόριος.

Στα πλαίσια της βιωματικής δράσης “Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός” της Α’ τάξης με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Χαριτάκη Γρηγόριο, παρουσιάστηκε ένα θεατρικό δρώμενο που είχε ως θέμα ένα περιστατικό σχολικού εκφοβιμού που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Πρωταγωνιστές ήταν μία ομάδα μαθητριών που είχε το ρόλο του θύματος και μία άλλη ομάδα που είχε το ρόλο του θύτη. Με παρέμβαση της εφημερεύουσας καθηγήτριας, που μετέφερε το θέμα στο διευθυντή, δόθηκε τελικά λύση στο πρόβλημα, όμως μεσολάβησαν ευτράπελες καταστάσεις!

 

IMG_0217 IMG_0218
IMG_0220 IMG_0223

 

5. “Πάνω στα Κάστρα, κάτω απ’ τ’ Άστρα” (Πολιτιστικό Πρόγραμμα με μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου). Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Ναούμ Μαρία, Χατζηαντωνίου Αργυρώ, Ιωαννίδου Βαρβάρα.

?????
Έξω από τον τάφο του Αγαμέμνονα

Στα πλαίσια του προγράμματος “Πάνω στα κάστρα, κάτω απ΄τ΄ άστρα”  οι μαθητές  προσέγγισαν την έννοια του κάστρου/των τειχών τόσο σε θεωρητικό επίπεδο (μέσα από την αναζήτηση και ανάγνωση πληροφοριακού υλικού), όσο και σε βιωματικό (με την περιήγησή τους στα ανατολικά τείχη της Θεσσαλονίκης-στο Γεντί Κουλέ, αλλά και με την εκπαιδευτική επίσκεψή τους στα βυζαντινά και νεώτερα κάστρα της Πελοποννήσου :Ακροναυπλιά, Παλαμήδι, Καστροπολιτεία του Μυστρά και Μονεμβάσια).

 

 

 Αργολίδα-Αρκαδία

Μυκήνες, η Πύλη των Λεόντων
Μυκήνες, η Πύλη των Λεόντων

Ο τάφος του Αγαμέμνονα
Ο τάφος του Αγαμέμνονα

Η ακρόπολη του Άργους
Η ακρόπολη του Άργους

Πινακίδα στο Λεωνίδιο
Πινακίδα στο Λεωνίδιο

 Μονεμβασιά

Μονεμβασιά
Μονεμβασιά

Μονεμβασιά
Μονεμβασιά

Μία από τις εκκλησίες
Μία από τις εκκλησίες

Μονεμβασιά
Μονεμβασιά

Το σπίτι του Ρίτσου
Το σπίτι του Ρίτσου

Θέα από το σπίτι του Ρίτσου
Θέα από το σπίτι του Ρίτσου

 Μυστράς

Η ακρόπολη του Μυστρά
Η ακρόπολη του Μυστρά

Ιερά Μονή Παντάνασσας
Ιερά Μονή Παντάνασσας

Ανάγλυφος δικέφαλος αετός στο πάτωμα της εκκλησίας
Ανάγλυφος δικέφαλος αετός στο πάτωμα της εκκλησίας

Ναύπλιο

Κεντρική πλατεία του Ναυπλίου
Κεντρική πλατεία του Ναυπλίου

Καποδίστριας
Καποδίστριας

Όθωνας
Όθωνας

Μπούρτζι
Μπούρτζι

Παλαμίδι
Παλαμίδι

 

6. “Διάχυση των Φυσικών Επιστημών στην Τοπική Κοινωνία”. (Βιωματική δράση Α’ Γυμνασίου). Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλίτση Αικατερίνη.

IMG_0242Η βιωματική δράση με θέμα «Διάχυση των φυσικών επιστημών στην τοπική κοινωνία» είχε ως στόχο την παρουσίαση απλών, αλλά εντυπωσιακών πειραμάτων στο κοινό. Ακολούθησε επεξήγηση των πειραμάτων, που είχε ως στόχο την κατανόηση φυσικών φαινομένων, τα οποία σχετίζονται με την καθημερινότητά μας.

Η επιλογή, διερεύνηση και προετοιμασία των πειραμάτων εκπονήθηκε κατά τη διάρκεια της βιωματικής δράσης από τους μαθητές με τη βοηθητική συνδρομή του εκπαιδευτικού.

Τα πειράματα που παρουσιάστηκαν ήταν με τη σειρά:

  • Πώς τρυπάμε ένα μπαλόνι χωρίς να σκάσει (Μαθητές: Δημόπουλος Γιώργος και Λιάμπας Μανώλης)
  • Το μπαλόνι που φουσκώνει μόνο του (Μαθητές: Αγαθαγγελίδης Βαρύτιμος, Κουτσούρας Αθανάσιος, Μακρής Παναγιώτης, Τσοχαταρίδης Άγγελος)
  • Το μελάνι που εξαφανίζεται (Μαθητές Κοντογιάννης Παναγιώτης, Σκαμαγκούλης Δημήτρης)
  • Πώς κάνουμε το νερό κρασί και το κρασί νερό (Μαθητές: Δαδακίδης Γιώργος, Μολλάς Γιώργος, Τσαλίκης Δημήτρης, Χαλβατζής Ιωάννης)
  • Πώς περνάει ρεύμα μέσα από τα υγρά (Μαθήτρια: ΝίτσοΛιρίκα)
  • Η οδοντόκρεμα του ελέφαντα (Μαθητές: Μπέκος Κωνσταντίνος, Ντερβίσι Χρήστος)

 

Πώς τρυπάμε ένα μπαλόνι χωρίς να σκάσει
Πώς τρυπάμε ένα μπαλόνι χωρίς να σκάσει

Το μπαλόνι που φουσκώνει μονο του
Το μπαλόνι που φουσκώνει μονο του

Το μελάνι που εξαφανίζεται
Το μελάνι που εξαφανίζεται

Πώς κάνουμε το νερό κρασί και το κρασί νερό
Πώς κάνουμε το νερό κρασί και το κρασί νερό

Πώς περνάει ρεύμα μέσα από τα υγρά
Πώς περνάει ρεύμα μέσα από τα υγρά

Η οδοντόκρεμα του ελάφαντα
Η οδοντόκρεμα του ελάφαντα

 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων