Αρχική » Εκδρομές » Εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας στη Βουλή των Ελλήνων στην Αθήνα, στο Ναύπλιο και την Επίδαυρο του νομού Αργολίδας.

Μάιος 2015
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Στις 22, 23, 24 και 25 Απριλίου 2015 πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη εκπαιδευτική εκδρομή της Τρίτης (Γ΄) τάξης του 1ου Γυμνασίου Πολυκάστρου στην Αθήνα με σκοπό την επίσκεψη στο Ελληνικό Κοινοβούλιο στο πλαίσιο του προγράμματος «Δημοκρατία και Κοινοβουλευτισμός» και στο Ναύπλιο με σκοπό τη «βιωματική» επίσκεψη στο κάστρο του Παλαμηδίου στο πλαίσιο του προγράμματος «Κάστρα. Ο τόπος το ορίζει και ο άνθρωπος το χτίζει».

Αναχωρήσαμε με δύο λεωφορεία από το χώρο του σχολείου στις 07.00 π.μ.. Πραγματοποιήθηκε μία στάση για φαγητό. Φτάσαμε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο BEST WESTERN MUSEUM HOTEL στις 15.30 μ.μ.

Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο,  πραγματοποιήσαμε την επίσκεψή μας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο στις 18.00 και 19.00 μ.μ. σε δύο μαθητικές ομάδες και  στο άγαλμα του Αγνώστου Στρατιώτη. Διάνα. Μετά τη λήξη της επίσκεψης στο Ελληνικό Κοινοβούλιο φάγαμε σε εστιατόριο της περιοχής. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο στις 10.45 μ.μ. για κατάκλιση.

Το πρωί της Πέμπτης 22 Απριλίου πήραμε πρωινό στις 08.00 π.μ. και αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο στις 08.30 π.μ. με σκοπό την παρακολούθηση θεατρικής παράστασης στις 9:15 π.μ. στο Θέατρο Τέχνης με τίτλο «Chatroom» (εφηβική σκηνή) και την ξενάγηση στο Υπόγειο του Καρόλου Κουν.

Στις 11.20 μ.μ. επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης σε δύο μαθητικές ομάδες. Ξεναγηθήκαμε από τη συνάδελφο κα Γούργουλη Ελένη στο χώρο του μουσείου, καθώς και από ομάδες μαθητών,-τριών και στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στην Πλάκα και στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, όπου πραγματοποιήθηκε και το γεύμα. Εκεί επισκεφτήκαμε το Μουσείο Λαϊκών Μουσικών Οργάνων. Στη συνέχεια επιβιβαστήκαμε σε δύο τουριστικά τρενάκια με τα οποία περιηγηθήκαμε και ξεναγηθήκαμε  σε όλο το ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής επισκεφτήκαμε τους Στύλους του Ολυμπίου Διός, το Ζάππειο, τον Εθνικό κήπο, το Καλλιμάρμαρο και το Θησείο.

Επισκεφτήκαμε τον Ιερό Βράχο (Ακρόπολη) στις 16:00 μ.μ. και ξεναγηθήκαμε από τη συνάδελφο κα Γούργουλη Ελένη, καθώς  και από ομάδες μαθητών,-τριών. Μετά το πέρας της ξενάγησης γυρίσαμε με τα λεωφορεία στο ξενοδοχείο. Το βράδυ διασκεδάσαμε σε μουσική σκηνή στην περιοχή του Ψυρρή.

Το πρωί της Παρασκευής 24 Απριλίου πήραμε πρωινό στις 09.00 π.μ.. Στις 9:30 π.μ. αναχωρήσαμε με προορισμό της Μυκήνες. Εκεί επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών, το αρχαιολογικό χώρο και τους θολωτούς τάφους, στους οποίους ξεναγηθήκαμε από τη συνάδελφο κα Γούργουλη Ελένη. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου καθώς και το μουσείο που βρίσκεται στον αρχαιολογικό χώρο. Στις 16:00 μ.μ. φτάσαμε στο ξενοδοχείο TOLON HOLIDAYS στο Τολό, τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια και ξεκουραστήκαμε. Στις 19:00 μ.μ. μεταβήκαμε στο ιστορικό κέντρο του Ναυπλίου, όπου περιηγηθήκαμε και  φάγαμε σε εστιατόριο της περιοχής.

Το πρωί του Σαββάτου 25 Απριλίου πήραμε πρωινό στις 09.00 π.μ. και αναχωρήσαμε στις 10:00 π.μ. από το ξενοδοχείο με σκοπό να επισκεφτούμε το κάστρο του Παλαμηδίου. Εκεί περπατήσαμε εντός του κάστρου, είδαμε τη φυλακή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και φωτογραφήσαμε τους χώρους του κάστρου. Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο ιστορικό κέντρο του Ναυπλίου, όπου επισκεφτήκαμε το Ναό στον οποίο δολοφονήθηκε ο Ιωάννης Καποδίστριας, την Πλατεία Συντάγματος και το κτίριο της Πρώτης Βουλής των Ελλήνων.

Αναχωρήσαμε στις 12:30 μ.μ. από το Ναύπλιο και,  πραγματοποιώντας τις απαραίτητες στάσεις, επιστρέψαμε στο Πολύκαστρο στις 21.30 μ.μ..