Αρχική » Τα νέα μας » Μαθητική Ζωή – 22ο Φύλλο

Δεκέμβριος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Σαν σήμερα

29/3/1896: Ο Σπύρος Λούης ο πρώτος Έλληνας Ολυμπιονίκης στο μαραθώνιο των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο Λούης έτρεξε τον μαραθώνιο σε χρόνο 2 ώρες, 58 λεπτά και 50 δεύτερα.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Μαθητική Ζωή – 22ο Φύλλο

“μαθητική ζωή”
Εφημερίδα του Γυμνασίου Πολυκάστρου
Έντυπη και Διαδικτυακή Έκδοση
Γυμνάσιο Πολυκάστρου, Δ/νση Β/θμιας Εκ/σης Κιλκίς
email: mail [at] gym-polyk . kil . sch . gr
Ιστοσελίδα: https://blogs.sch.gr/gympolka/
2ο Έτος, 22ο Φύλλο, 7 Δεκεμβρίου 2012

League of Legends (LoL) ένα παγκόσμιο παιχνίδι

γράφει ο Σκέμπης Παναγιώτης

Tο League of Legends (γνωστό και με την συντομογραφία LoL) είναι ένα βιντεοπαιχνίδιa δράσης RTS που αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από τους διαχειριστές της εταιρείας Riot Games για τα Microsoft Windows. Το παιχνίδι είναι Free to Play, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να αγοραστεί από τον παίκτη. Ωστόσο, υπάρχουν οι ανάλογες επιλογές στον παίκτη να αγοράσει κάποιους ήρωες ή κάποια “Skins” για διάφορους ήρωες που δίνουν μια διαφορετική όψη στον χαρακτήρα. Το League of Legends βασίζεται στη διαφοροποίηση του Warcraft III, Defense of the Ancients, γνωστό και ως DotA. Αυτό είχε τόσο μεγάλη επιτυχία που ώθησε δύο νέα αλλά με την ίδια σκέψη παιχνίδια με τεράστια επιτυχία, το DotA 2 και το League of Legends γνωστό και ως LoL.

Οι παίκτες διαμορφώνονται σε 2 άρτιες ομάδες, των τριών ή πέντε Πρωταθλητών σε κάθε ομάδα. Από τον Ιούνιο του 2011, υπάρχουν 79 διαφορετικοί πρωταθλητές οι οποίοι κυκλοφόρησαν και ανανεώνονται συνεχώς. Κάθε ομάδα ξεκινά σε δύο αντίθετες πλευρές του χάρτη σε μια περιοχή που ονομάζεται “πηγή”, κοντά σε αυτό που ονομάζεται “Nexus”. Ένας αγώνας κερδίζεται όταν είτε το Nexus καταστραφεί είτε η αντίπαλη ομάδα παραδοθεί. Για να καταστραφεί ένα Nexus, κάθε ομάδα πρέπει να λειτουργεί μέσα από μια σειρά πύργων που ονομάζονται “Turret”. Οι Turret συχνά τοποθετούνται κατά μήκος μιας διαδρομής σε κάθε βάση δεδομένων που αναφέρεται ως “Lane”. Στην πορεία, κάθε παίκτης κερδίζει επίπεδα, από τη θανάτωση άλλων πρωταθλητών της αντίπαλης ομάδας, των “Minions” (μικρά NPCs που συνεχώς αναπαράγονται για να επιτεθούν στην άλλη ομάδα) και νικώντας ουδέτερα τέρατα (μερικά από τα οποία χορηγούν buffs γνωστά ως κορυφές επάνω στο θάνατο). Σκοτώνοντας τους εχθρούς επιτρέπεται στους πρωταθλητές να αγοράσουν στην αγορά “αντικείμενα” με χρυσό για τη βελτίωση των στατιστικών τους. Στο League of Legends, κάθε παίκτης ξεκινά στο επίπεδο 1 στην αρχή του αγώνα και μπορεί να επιτύχει το μέγιστο επίπεδο των 18 επιπέδων, με τον πρωταθλητή τους, και για να επιτύχουν την ισοπέδωση των υπόλοιπων πρωταθλητών έχουν επιστρατευμένες 4 διαφορετικές ειδικές δυνατότητες πρωταθλητών.

Το League Of Legends είναι ένα session-based παιχνίδι. Η αξιολόγηση των παικτών γίνεται με βάση το μέσο όρο βαθμολογίας επιπέδου (level) κάθε επιμέρους παίκτη και σύμφωνα με αυτό το επίπεδο βρίσκονται αυτόματα παίκτες σχεδόν ή ακριβώς στο ίδιο επίπεδο με τον κάθε παίκτη. Το παιχνίδι μπορεί σήμερα να παιχτεί με πέντε διαφορετικούς τρόπους: Tutorial, Custom, Co-Op vs. AI, Normal και Ranked.

  • Το Tutorial είναι ο τρόπος παιχνιδιού, όπου οι νέοι παίκτες κατευθύνονται προς το πρώτο ξεκίνημα του παιχνιδιού. Είναι μια ιδιωτική συνδεδεμένη συνεδρία παιχνιδιού όπου οι παίκτες διδάσκονται τους βασικούς ελέγχους και στόχους του παιχνιδιού.
  • Το Custom mode επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν ένα δικό τους παιχνίδι που άλλοι παίκτες μπορούν να βρουν σε μια λίστα για να συμμετάσχουν. Οι παίκτες μπορούν να προσθέσουν πρωταθλητές με  έλεγχο  από υπολογιστή (bots), να ορίσουν τον κωδικό πρόσβασης και το μέγιστο αριθμό παικτών στο παιχνίδι.
  • To CO – OP Vs All mode είναι ένα game το οποίο παίζουν κανονικοί παίκτες εναντίον bots! Υπάρχει επιλογή για εύκολα ή για δύσκολα bots, η εμπειρία (experience) και το IP (Influence Points) είναι μειωμένα σε σχέση με κανονικά ή παιχνίδια βαθμολογίας.
  • Στο Normal mode οι ίδιοι οι παίκτες περιμένουν την αυτόματη αναζήτηση να τους ταιριάξει είτε με άλλους παίκτες (Solo) ή ως μέρος μιας ομάδας. Ο διακομιστής δημιουργεί αυτόματα ένα παιχνίδι και προσπαθεί να το συμπληρώσει με τους παίκτες με τέτοιο τρόπο ώστε και οι δύο πλευρές να έχουν από 50% πιθανότητες να κερδίσουν. Μόνο οι νίκες του παίκτη σε κανονική λειτουργία εμφανίζονται δημόσια, οι ήττες δεν εμφανίζονται.
  • Το Ranked mode είναι ο τρόπος παιχνιδιού όπου μάχονται παίχτες (30) μέγιστου επιπέδου αλλά πριν ξεκινήσουν πρέπει να διαλεχτεί ο αρχηγός από τον διακομιστή και αυτός πρέπει να κάνει bans να διώξει ήρωες από το παιχνίδι. Μετά μπορείς ύστερα από συνεννόηση να ανταλλάξεις ήρωα με έναν άλλο ήρωα. Μετά από αυτά μπαίνουν στο παιχνίδι.

Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να διαλέξουν τον χαρακτήρα που επιθυμούν πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Οι χαρακτήρες διαφοροποιούνται σε : AD Carry, Mage, Tank, Off-Tank, Ranged, Melee, Junglers κλπ. Μία σωστά δομημένη ομάδα πρέπει να έχει ποικιλία ηρώων. Η νίκη εξαρτάται από την κυριαρχία στο χάρτη μίας ομάδας και τελικά η καταστροφή του αντίπαλου “Nexus” οδηγεί στην νίκη. Μετά το παιχνίδι, οι παίκτες μπορούν να αναφέρουν ένα ή περισσότερους παίκτες για διάφορους λόγους. Αυτές οι αναφορές εξετάζονται από το “Tribunal” που είναι μία επιτροπή αποτελούμενη από παίκτες που ψηφίζουν εάν ο κατηγορούμενος είναι ένοχος ή αθώος. Σε περίπτωση ενοχής, ο παίκτης δεν μπορεί να μπει στον λογαριασμό του για μερικές μέρες ως τιμωρία. Αυτοί που συμμετάσχουν στο “Tribunal” λαμβάνουν ένα μικρό ποσό IP, εάν η απόφαση τους ήταν σωστή, ενώ δεν λαμβάνουν τίποτα, εάν ήταν λανθασμένη. Υπάρχουν εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο και είναι διαθέσιμο σε διαφορετικές γλώσσες, ανάμεσα σε αυτές και τα Ελληνικά από τα τέλη Ιουνίου 2012.  Πηγές από το διαδίκτυο

Παιδιά και ιντερνέτ: Πότε να ανησυχήσετε;

Γράφει ο Σκέμπης Παναγιώτης

Νέα δεδομένα για τον εθισμό των ανηλίκων στο Διαδίκτυο θέτει έρευνα του ευρωπαϊκού Κέντρου EU Kids Online, η οποία χαρτογραφεί το προφίλ των ανήλικων χρηστών, αποδαιμονοποιώντας για πρώτη φορά τον χρόνο που περνούν «σερφάροντας» μπροστά στις οθόνες. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Κέντρου, η οποία βασίζεται σε μια πανευρωπαϊκή μελέτη με ερωτηματολόγια 19.834 παιδιών 11-16 ετών από 25 χώρες, τα σημάδια παθολογικού εθισμού προκύπτουν εάν ένας ανήλικος συγκεντρώνει πέντε συγκεκριμένους παράγοντες: 1. Μπορεί να μείνει νηστικός ή άυπνος εξαιτίας του Ιντερνέτ 2. Ενοχλείται, όταν δεν μπορεί να μπει στο Ιντερνετ 3. Έχει πιάσει τον εαυτό του να «σερφάρει» ακόμα κι όταν δεν έχει και όρεξη να το κάνει 4. Έχει περάσει λιγότερο χρόνο απ’ ό,τι θα έπρεπε με την οικογένεια και τους φίλους του ή έχει διαβάσει λιγότερο απ΄ όσο χρειάζεται για το σχολείο εξαιτίας του χρόνου που περνά στο Ιντερνέτ 5. Έχει προσπαθήσει ανεπιτυχώς να περνά λιγότερο χρόνο στο Ιντερνέτ. Πηγές από το διαδίκτυο

Διαδίκτυο: Οφέλη και Κίνδυνοι

της μαθήτριας Συκούδη Αναστασίας

Η υδρόγειος σφαίρα συρρικνώνεται δεν είναι πια παρά ένα μικρό χωριό. Κανείς δεν ήταν, ούτε είναι ικανός να αντιληφτεί την ανάπτυξη του διαδικτύου, καθώς και να προβλέψει τις συνέπειες στον οικονομικό τομέα, τη συμβολή του στην διάδοση των γνώσεων, αλλά και την αναβάθμιση της ζωής μας. Κύριο γνώρισμά του αποτελεί, η πρόσβαση στην ανεύρεση πληροφοριών. Εξασφαλίζει έτσι πολύπλευρη ενημέρωση πάνω σε ποικίλα θέματα. Επίσης συμπεριλαμβάνεται στα  μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με πολύ χαμηλό κόστος. Αξίζει να αναφερθεί πως ποτέ άλλοτε η ελευθερία λόγου δεν είχε φτάσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να έχει ο καθένας τη δυνατότητα έκφρασης και δημοσιοποίησης των απόψεων και των σκέψεων του. Επίσης, ανάμεσα στα πολλά πλεονεκτήματα του, πρέπει να συμπεριληφθεί και η ικανότητα επικοινωνίας των ατόμων μεταξύ τους.

Ωστόσο, η εξέλιξη του διαδικτύου καθιστά τον άνθρωπο διστακτικό και άβουλο, ενώ συχνά επιφέρει την υποταγή του. Έτσι, λοιπόν, μαζί με τις θετικές επιδράσεις του, υπάρχουν και πολλές αρνητικές. Συγκεκριμένα, επιβάλλεται ως μέσον και μπορεί να χειραγωγήσει το άτομο, με όλα αυτά τα μηνύματα που εκπέμπει, αλλά και να δημιουργήσει λανθασμένα πρότυπα. Παρατηρείται επίσης εξάρτηση των νέων από το Διαδίκτυο, ενώ πολλές φορές εξωθεί κάποιους σε καταστροφικές πράξεις (αυτοκτονίες, ανθρωποκτονίες κ.τ.λ.). Αν και ευνόησε την επικοινωνία των ατόμων μεταξύ τους, ταυτόχρονα τους εγκλώβισε σε έναν μη πραγματικό κόσμο. Κι αυτό εξαιτίας της επιθυμίας για ανεύρεση φίλων μέσω του Διαδικτύου, οι οποίοι όμως συχνά δεν αποκαλύπτουν τα πραγματικά τους στοιχεία, αλλά και τις προθέσεις τους. Πολλοί είναι που υποστηρίζουν ότι πρέπει να περιοριστεί η ανεξέλεγκτη ελευθερία του. Άλλοι πάλι πιστεύουν πως κάτι τέτοιο θα ήταν απαράδεκτο καθώς θα οδηγούσε στη λογοκρισία. Παρόλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Διαδίκτυο, όπως και κάθε άλλο επίτευγμα της επιστήμης, δεν είναι από μόνο του ‘’καλό ή κακό’’, ούτε ευθύνεται η επιστήμη για τα αποτελέσματα που συνεπάγεται η χρήση του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο τρόπος χρήσης καθορίζει και τις συνέπειές τους. Πηγή το διαδίκτυο

Υλικό:
Μαθητική Ζωή 22.zip

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς