Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Πελοπίου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στην όμορφη Πύλο, τη Μεθώνη και την Καλαμάτα.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά σημεία της περιοχής, να θαυμάσουν τις φυσικές ομορφιές και να περάσουν όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους. Η εκδρομή αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη γνώση, εικόνες και ευχάριστες αναμνήσεις για όλους.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί -ΕΕΠ–ΕΒΠ:
Γεωργακόπουλος Παναγιώτης (ΠΕ02), Μπόκιου Ανδριάνα (ΠΕ02), Λιάππη Βασιλική (ΠΕ02.50), Σπυρόπουλος Κων/νος ,Νικολακοπούλου Κυριακή (ΠΕ25) και Καποτά Μαρία.










