Συμμετοχή του Γυμνασίου Πελοπίου στον Διαγωνισμό «Αστέρι της Ευχής»

Το Γυμνάσιο Πελοπίου Ηλείας συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά και δημιουργικότητα στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής» για το σχολικό έτος 2025–2026, στην κατηγορία «Σχεδίασε το Αστέρι σου!».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ένωσαν τη φαντασία και την ευαισθησία τους, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αφίσα, μέσα από την οποία εξέφρασαν μηνύματα ελπίδας, αλληλεγγύης και προσφοράς προς τα παιδιά που έχουν ανάγκη.

Η συμμετοχή αυτή υλοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Μποκίου Ανδριάνας (ΠΕ02).

Η συμμετοχή του σχολείου διακρίθηκε με έπαινο, ως αναγνώριση  της προσπάθειας των μαθητών.


Λήψη αρχείου

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση