«Έπαινος για τις Δράσεις μας κατά του Σχολικού Εκφοβισμού»

Την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν ποικίλες και δημιουργικές δραστηριότητες με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών.

Το Γυμνάσιο Πελοπίου έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ευαισθητοποίηση γύρω από το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (bullying), υλοποιώντας διαφορετικές δράσεις που στόχο είχαν την ενημέρωση, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και την προώθηση του σεβασμού μεταξύ των μαθητών.

Μέσα από ομαδικές εργασίες, συζητήσεις, βιωματικές δραστηριότητες και δημιουργικές παρουσιάσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν, να συνεργαστούν και να προβληματιστούν πάνω σε ένα τόσο σημαντικό κοινωνικό ζήτημα.

Η προσπάθεια αυτή του σχολείου μας αναγνωρίστηκε και επιβραβεύτηκε με έπαινο, ώστε να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη διάθεση ανάλογες πρωτοβουλίες στο μέλλον.


Λήψη αρχείου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση