Την προπαραμονή των Χριστουγέννων, Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές του Γυμνασίου Πελοπίου παρουσίασαν με ενθουσιασμό τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου. Η εκδήλωση περιλάμβανε μια σειρά από εορταστικά τραγούδια, ποιήματα, και θεατρικά σκετς, που ζωντάνεψαν το πνεύμα των Χριστουγέννων και ενθουσίασαν τους καθηγητές και τους συμμαθητές τους.
Η οργάνωση και η υποστήριξη της γιορτής έγινε με τη βοήθεια των καθηγητριών του σχολείου, της κυρίας Πούρνου Δήμητρας (ΠΕ04.02) και της εκπαιδευτικού Μπόκιου Ανδριάνας (ΠΕ02), οι οποίες είχαν ενεργό ρόλο στην προετοιμασία των μαθητών. Οι προσπάθειες των παιδιών και των καθηγητών δημιούργησαν μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα, γεμάτη συγκίνηση και εορταστική διάθεση.
Με την εκδήλωση αυτή, οι μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά, ανταλλάσσοντας ευχές για υγεία, ευτυχία και δημιουργικότητα για το νέο έτος.








