• Μία καλή κουβέντα…

    Μία καλή κουβέντα…

    Ο σωστός έπαινος είναι για τα παιδιά ό,τι ο ήλιος για τα λουλούδια -
    Σ. Μπόβι

  • Φτάνει πια…

    Στο παιδί μου-Μ.Αναγνωστάκης

    Στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια

    Και του μιλούσανε για Δράκους και για το πιστό σκυλί
    Για τα ταξίδια της Πεντάμορφης και για τον άγριο λύκο

    Μα στο παιδί μου δεν άρεσαν ποτέ τα παραμύθια

    Τώρα, τα βράδια, κάθομαι και του μιλώ
    Λέω το σκύλο σκύλο, το λύκο λύκο, το σκοτάδι σκοτάδι,
    Του δείχνω με το χέρι τους κακούς, του μαθαίνω
    Oνόματα σαν προσευχές, του τραγουδώ τους νεκρούς μας.

    Α, φτάνει πια! Πρέπει να λέμε την αλήθεια στα παιδιά.
    ------------
    Μ. Αναγνωστάκης, Τα ποιήματα, Πλειάς

  • Minecraft, η ώρα του κώδικα

    9 Δεκεμβρίου 2021 από

    Viber 2021 12 08 23 41 23 069

    Η δασκαλοκεντρική διδασκαλία οφείλει να δώσει τη θέση της στην μαθητοκεντρική και ομαδοσυνεργατική μέθοδο μάθησης. Ευτύχημα όταν κάποιοι μαθητές με μεράκι μπαίνουν μπροστά και δεν φοβούνται να αναλάβουν ρόλους ευθύνης όπως το να προετοιμάσουν και να παρουσιάσουν το επόμενο μάθημα.

    Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου Μπαλάσκας Κωνσταντίνος και Μπουράκη Δάφνη ζήτησαν να αφιερώσουμε χρόνο δουλεύοντας το Minecraft Education Edition. Το αίτημά τους εισακούστηκε. Το πρόγραμμα εγκαταστάθηκε στους υπολογιστές του εργαστηρίου και οι μαθητές ανέλαβαν να το παρουσιάσουν στην τάξη. Αφιερώσαμε μία ώρα στην παρουσίαση και μία ώρα στην εξάσκηση των μαθητών με επιβλέποντες τον Κωνσταντίνο και την Δάφνη. Η καθηγήτρια (Παυλίδου Κάκια ΠΕ86) ανέλαβε μία διακριτική παρουσία παρακολουθώντας την αυτοδιαχείριση της τάξης στο θέμα της συνεργασίας των ομάδων. Φυσικά ο ενθουσιασμός των παιδιών ήταν μεγάλος. Το σενάριο του εκπαιδευτικού παιχνιδιού ήταν γνωστό στην πλειοψηφία. Ο προγραμματισμός με blocks ήταν ήδη οικείος από το Scratch, με το οποίο οι μαθητές πειραματίστηκαν στο δημοτικό σχολείο.

    Viber 2021 12 08 23 41 21 644

    Τα παιδιά μεγαλώνουν καλλιεργώντας αλγοριθμική σκέψη. Το ζητούμενο είναι να καταφέρουν να αξιοποιήσουν δημιουργικά τις δεξιότητες που τους παρέχουν οι ψηφιακές εφαρμογές. Το κάθε εκπαιδευτικό λογισμικό δημιουργεί έναν ισχυρό αντίλογο κόντρα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα οποία εθίζουν και εξαντλούν την ενέργεια του χρήστη δίχως να καλλιεργούν την δημιουργικότητά του προς την κατεύθυνση της παραγωγικής ενασχόλησης.

    Τα παιδιά χρειάζονται κίνητρο. Επίσης, χρειάζεται να τους αποδώσουμε ρόλους. Κάθε φορά που ικανοποιούνται οι δύο αυτές συνθήκες (κίνητρο και ρόλος) οι μαθητές μάς εκπλήσσουν  με την ικανότητά τους να πετυχαίνουν στόχους βγάζοντας πάντα τον καλύτερο εαυτό τους.

    Οι δύο μαθητές, Κωνσταντίνος και Δάφνη, περιγράφουν την εμπειρία τους:

    Το Minecraft Education Edition είναι ένα παιχνίδι κώδικα ειδικά διαμορφωμένο για σχολικά μαθήματα όπως φυσική, χημεία, πληροφορική και άλλα πολλά. Εγώ και μερικοί από τους φίλους μου παίζουμε το παιχνίδι αυτό και αποφασίσαμε να το προτείνουμε στην καθηγήτριά μας και, όταν αυτή συμφώνησε, ήμασταν πολύ ενθουσιασμένοι να ξεκινήσουμε. Την πρώτη μέρα της εργασίας, εγώ και ένας συμμαθητής μου παρουσιάσαμε τις δυνατότητες του Minecraft Education Edition, δείχνοντας μερικά βίντεο και παίζοντας ένα μικρό κομμάτι του παιχνιδιού. Τη δεύτερη ημέρα οι συμμαθητές μας εφάρμοσαν τις οδηγίες που τους είχαν δοθεί και παρά τις μικρές δυσκολίες, καταφέραμε να κάνουμε ένα διδακτικό μάθημα χρησιμοποιώντας ένα διασκεδαστικό παιχνίδι!

     

     

     

     

    Κατηγορία Δραστηριότητες | | | 92 σχόλια


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Αλήθειες

    > Η παιδεία είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους. - Πλάτων

    > Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο. -Αδαμάντιος Κοραής

    > Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει. - William Arthur Ward,

  • Πρόσφατα άρθρα

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ

  • Kατηγορίες

  • Ιστορικό

  • Σεργιανίζουμε εδώ…


  • Οι Ομάδες μου

  •  
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση